Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Danne min bästaste vän vi måste hålla ihop i vått och torrt för vi kör ju det enda Retta! =)

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Hoj
brittisk trepip
Här sitter jag och klickar gilla på massa jamahagrejjer.. Kom precis på att jag hade en honda fortfarande jag med :3freak

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Kromsläde knuttarna är tidiga ute i år... Träffade på två stycken ute på hojjarna på väg ner för Ådalsvägen/Hka berget för 1,5 tim sen...

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Sjuuukt vilka hårda stommar det är i Dunlops Ntec-däck! De svåraste jag nånsin krängt :4skrika Inte undra på att man kan köra så låga tryck i dem.
Dunlop vs Biltemas däckjärn: 1-0
BiltemaIron.jpg

Hoppas att Clif' är nöjd med däcket så här... :D
FunnyTyre.jpg

Last edited:

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Hittade lite inspiration till din begynnande drifting karriär till våren/sommaren K-man... (kanske setts tidigare ?!)
Får mycket Ken Block vibbar av den...

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Tjenare gott folk!

Werzion/Micke är åter på G till Jönköping (blivit 2½ år i Varberg). Lägenhet på Torpa omkring 15 mars.

Tidigare haft XT600 (två styck, ena blev stulen...) samt KTM 640 Prestige -03 där jag och KTM'en varit med på några körningar.
Känner starkt behov av att införskaffa en Triumph 675 Daytona (runt 50 lax) till sommaren och joina lite härliga samkörningar igen!

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Tjo, välkommen hit igen eller vad man ska säga...:hej

Klart du ska ha en 675:a och haka på lite körning i vår/sommar...

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Tänkte först kolla om de är någon/några som ska med ut och sprätta skit/grus i helgen ? Med tanke på vädret blev jag mycket sugen på att ge mig ut med Hondan. Tänkte jag drar en kik här om de finns nått intresse...

Sen funderade jag på om de skulle samordnas nån Påskkörning som förra året med allt vad de innebär ?!?

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Har ni bra fantasi?

Kom på ett namn, likt Pimpstar. kom igen , ge mej vad ni har!

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
tja nån som kan hjälpa mej byta däck, samt byta olja för ett rimligt pris mvh micke
Sånt kan jag lösa. Jag har racingolja hemma för 75 kr/l bl.a. Vad är det för däck du ska lägga på? Säger du Dunlop Sportsmart med Ntec-stomme så säger jag grattis till ett bra val men kommer nog hänvisa dig till nån med däckmaskin :D Ett jäkla slit att lägga på dem för hand. Man bör helst vara två isf.

'pris' för service kan väl vara ett flak Hof eller lämplig gentjänst? :tummenupp

:gråta:gråta:gråta:gråta:gråta jaddå jag e super nöjd, :gråta:gråta:gråta:gråta:gråta:gråta
Oroa dig inte. Som du ser på första bilden så ligger de på redan (åt rätt håll) och batteriet har jag laddat upp. Tar bättre hand om din hoj än min egen! :tummenupp Jag har kranvatten i min kylare, du får destillerat. Ska även byta din bromsvätska så samtliga vätskor är nya och fräscha. Bromsvätskan tar ju upp fukt och kylvätskan tappar korrosionsskyddet. Om din hoj har stått still mycket så är jag tveksam till att det är bytt varannat år ändå så jag byter alla åt dig.

Den är nog klar nu i helgen. Just nu är hjulen fortfarande av för balansering om du vill sätta fälgtejp. Jag sover under förmiddagarna då det är nattjobb denna helg...

Kom på ett namn, likt Pimpstar. kom igen , ge mej vad ni har!
Du och jag kan bilda "Nine'o'clock Crew" ;)

Last edited:

cliftabiff

Edis M
Gick med
22 Aug 2009
Hoj
cbr 954 -03
K-MAN, då spottar jag ut snuset nån annanstans:tungan nu när du v erkar ha fått pejl på hojen:tummenupp. ALLT arbete belönas, jag har inte slut på gentjänster:tummenupp

Tyvärr kan jag inte komma, e ensam hemma med flickan till på måndag. jag får lösa det senare.slå en signal när du e klar bara. Tack så här långt

Last edited:

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Hoj
Ktm Exc500
Åderpåle racing ;)

Va och körde på Torsvik idag. Sketet som fan och mycket spår på mjuka ställen. Men trots de så tyckte ja själv att ja körde jävligt bra idag :)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet