Jaha vad blir det för 1000cc som är på väg hem till dig? Blire en kawa 04-05a igen?
Läste nu att du ska köpa en nyare...
Jag väljer alltid kåpglas som går att se igenom ordentligt, alltså kunna se trafiken, bromspunkter mmFundering angående Puig racing ruta...
Rätt märke
Jag väljer alltid kåpglas som går att se igenom ordentligt, alltså kunna se trafiken, bromspunkter mm
Att filma genom tonat kåpglas blir också rätt kass. Flyttar fokus till periferin på nåt vis...
Hur kör du? Kör du bana? Vilka tider? Jag tror att TheKid har Galfer 1375 från Meccan och de hade trevligt bett men de mattades lite på Anderstorp när jag provkörde. Säkert helt ok för gata. Galfer hade JAG valt 1300-belägget pga bankörningen men just nu har jag två par Endless (japanska som Backlund kört med sägs det) och två par SBS Dual Carbon liggandes jag ska testa till sommaren. Har problem med fade på bana och behöver belägg som tål mer värme än 'sportbelägg'.
Varför ska du byta? Eg funkar ju orginal alt ett något högre klart glas. Det är bara för brudarna utanför tuttefiket man vill ha mörkt, dem riktigt coola chicksen ser bara om man levererar feta wheelies & snygga nedlägg!
/leverar till coola chicks
Ett tips är att spana efter en billig radialbromspump. De såldes ut i parti och minut förra året när Superbikeåkarna inte fick ha dem längre. Jag köpte en ISR-pump för 1500 kr i fjol och innan dess en NLT/PT (Grevens motsv) till 750'n och det gjorde stor skillnad!! Tror att det är billigare och lättare att hitta än passande ok.Även lite sugen på att byta oken, sitter mongo ok på k3'an med 4 belägg/ok.
K3'ans bromsar är ju inte direkt kända för att vara bra heller.
Ett tips är att spana efter en billig radialbromspump. De såldes ut i parti och minut förra året när Superbikeåkarna inte fick ha dem längre. Jag köpte en ISR-pump för 1500 kr i fjol och innan dess en NLT/PT (Grevens motsv) till 750'n och det gjorde stor skillnad!! Tror att det är billigare och lättare att hitta än passande ok.
PS, är det inte dags att byta avatar?
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |