Nu är jag väl lite tråkig men frågan är om du verkligen nyttjar en isr pump på samma sätt som k-man beskriver. Bättre o lägga dom pengarna på smc kurs och bandag. Men har du gott om flis och det är ett superpris är det väl bara att slå till !
Nu är jag väl lite tråkig men frågan är om du verkligen nyttjar en isr pump på samma sätt som k-man beskriver. Bättre o lägga dom pengarna på smc kurs och bandag. Men har du gott om flis och det är ett superpris är det väl bara att slå till !
Ja du köper en banjobult med inbyggd tryckkontakt så funkar bromsljuset. Passa på att byta till stålomspunnet (om det inte är gjort) när du ändå meckar. Klart du ska ha radialpump. Gamla hojar känns klart modernare med bra bromsar. Fråga Zuperbulle hur det var att prova min 750 den gången för länge sen...
Den 'fina' röda Beringerpumpen som var till salu här på forumet? Pimp!Råkade impulshandla ett par isr skivor och en beringer radialpump igår
En fördel med ISR är att det går att få tag i reservdelar till skillnad från Brembopumpar t.exJa för de priset som är på den nu så får jag ingen SMC kurs för de i alla fall...
Ohlaal, hittade en ISR pump man kanske skulle slå till på ? bra bit under 1500:-, behövs väl kompletteras med en brytar kontakt för bromsljuset, men som jag förstår de går de att få tag i ganska enkelt ?!
... Gamla hojar känns klart modernare med bra bromsar. Fråga Zuperbulle hur det var att prova min 750 den gången för länge sen...
Säkert lite som min 750 var orginal. Oken är desamma har jag för mig - Tokico 6 kolvs... Man fick klämma hårt för att det skulle bita. Tröttsamt efter ett tag, framförallt på bana. Radialpump gjorde stor skillnad på 750'n, men faktiskt ingen skillnad på K5'an som har radial orginalHur är org bromsarna på hojen? ...
Köra bandag= 5 stabila handslag per varv à 1,5 minuter = 50 per pass = 300 per dag. MinstJag höll på att flyga över styret på 750in när jag lade handen på bromsen för att förbereda ev inbromsning.. Gammelbladebromsar = stabilt handslag..
Nja org. är inte helt optimalt för mig vill ha ett Race/Double Bubble för att de ska komma upp lite så man kommer ner mer under glaset med de FETA huvudet...
Den 'fina' röda Beringerpumpen som var till salu här på forumet? Pimp!
Skillnad lär det bli iaf
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |