Zeb_Macahan
Bettingansvarig
MHK skrev:Fick en hel del pröjs för Gixxern hör jag...
En hel del? Jag gjorde den värsta kapitalförlust jag någonsin gjort.. nästan så jag skäms!
//jaG
MHK skrev:Fick en hel del pröjs för Gixxern hör jag...
NSR_Martin skrev:Zeb, hämtat minimoton än då? Eller pocketbiken eller va det va....
Zeb_Macahan skrev:En hel del? Jag gjorde den värsta kapitalförlust jag någonsin gjort.. nästan så jag skäms!
//jaG
En halv bilMHK skrev:Nä men såg att du skulle klippa en bil för pengarna för gixxern.
Bil för 200 000...
Eller är de så att du får lägga till mer än hälften?
eus skrev:En halv bil
Gött, lär dig köra bakhjul på den medZeb_Macahan skrev:jepp...Kört en del har jag gjort med.. går riktigt bra..
//jaG
Nupe det ÄR minimoto storlek på våra, Oldens därimot e ju dubelt så storNSR_Martin skrev:Gött, lär dig köra bakhjul på den med
Hur stora är dom? Större än en minimoto va?
Tuffa!!The_Wanderer skrev:Nupe det ÄR minimoto storlek på våra, Oldens därimot e ju dubelt så stor
Både jag och Zeb har tolvat och skrapat cuts och "andra detaljer"
Går som små skållade råttor!
Mer minimoto imorron, ska ha min i sängen inatt istället för nalle
Ydde skrev:Har du skaffat gojja?
The_Wanderer skrev:Nupe det ÄR minimoto storlek på våra, Oldens därimot e ju dubelt så stor
Både jag och Zeb har tolvat och skrapat cuts och "andra detaljer"
Går som små skållade råttor!
Mer minimoto imorron, ska ha min i sängen inatt istället för nalle
Zeb_Macahan skrev:228900 med AC och metallic+stereo. Det är "måstesaker" i en bil.
180 får man en fin 02-03 för, runt 200 en 04 med lagom mil.
Den är tamejfan underbar att köra, men att åka i är det ingen hit om ni fattar vad jag menar
//jaG
Aion skrev:Var är ni och kör någonstans? måste ju hänga med och kolla lite när ni släpper lös vrålåken
Aion skrev:Har du köpt nu?? eller är det bara testing fortfarande?
Zeb_Macahan skrev:Nu är det på riktigt... om bara lånet går igenom i eftermiddag och bilen ser bra ut hämtar jag den på tisdag!
04, uttagen i september, sportavgas å grejer... mmmmm...
//jaG
Aion skrev:Finnemang när är det dax för "prima nocte" på den då
Zeb_Macahan skrev:"prima nocte"? Förklara gärna för en oinvigd
Så, lånet gick igenom.
//jaG
Aion skrev:Kommer från bravehart, har visst något att göra med att man som adelsman får tillgång till en ofrälstkvinna på hennes bröllopsnatt
Jaha då kommer den ev på tisdag då?? varifrån hämtar du den??
NSR_Martin skrev:Va ute och körde på en svartcrossbana i bankeryd med en från forumet idag, riktigt roligt, och JOBBIGT
När det går som "vågor" upp o ner upp o ner.... Hur ska man göra då? Jag står upp o gasar lite halvfjösigt, känns som man ska flyga över styret om man gasar mer, hehe, hur göra? Bara vara dåre o gasa?
Vilka backar man kommer upp för... Jag har inte stött på nån som ens va i närheten av att man inte kom upp, jakten går vidare
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|