Aion skrev:Är detta en av jens avkommor
Tänkte på din avatar
Hey, var inte elak mot katten! Det är ju Voxi när hon var liten ju, 3 dagar gammal och hade inte öppnat ögonen...
Aion skrev:Är detta en av jens avkommor
Tänkte på din avatar
Emmi skrev:Hey, var inte elak mot katten! Det är ju Voxi när hon var liten ju, 3 dagar gammal och hade inte öppnat ögonen...
Emmi skrev:Vart blir det fest imorrn, vilka ska festa?
Om vi pratar om samma sak, DVS: Åland helst sent som möjligt när det är varmt och jag är bara ledig V31 & V32 vad det gäller hoj semester...Emmi skrev:Yez, vilken vecka ska vi bestämma? För min del helst v 30. (ändrade mej Greven).
Ikon skrev:japp han är oxå duktig har en polare som gjort en där ute...har dock hört att han är lite strulig med tider o så...han kör lite när han känner för det..men det kanske bara e snack...
jag o jacob ska upp till Barkman om nån vecka eller 2 o börja på nåt nytt
Emmi skrev:Kan bara låna Knölen första helgen. Och ni kan ju inte åka på torsdagen så det blir väl inget alls. Ingen ide att åka så man är framme mitt i natten mellan fredag och lördag och åka hem på söndag mitt på dagen. Ska vi åka måste vi åka på torsdagen.
Då får de bli v 31 då, enda veckan då du, jag, Jens o Greven har semester samtidigt.
Gott Goffe, sprit ikväll då!
The_Wanderer skrev:Om vi pratar om samma sak, DVS: Åland helst sent som möjligt när det är varmt och jag är bara ledig V31 & V32 vad det gäller hoj semester...
Emmi skrev:Kan bara låna Knölen första helgen. Och ni kan ju inte åka på torsdagen så det blir väl inget alls. Ingen ide att åka så man är framme mitt i natten mellan fredag och lördag och åka hem på söndag mitt på dagen. Ska vi åka måste vi åka på torsdagen.
Då får de bli v 31 då, enda veckan då du, jag, Jens o Greven har semester samtidigt.
Gott Goffe, sprit ikväll då!
Zeb_Macahan skrev:rejskörda sulor är ju lika bra som nya rejssulor, men med mindre gummi längst ute på kanterna. Regummerade däck är skit i jämförelse.
Eftersom 250SP/R kör på samma dimensioner som vi gör så finns väl ingen anledning att inte köra på rejsdäck? 500 pix / uppsättning!
//jaG
Twice skrev:Fyfan twice är vaken än...
2st än sålänge.... hoppas på den 3:e som är här också !!
Om jag inte däckar dom närmsta minuterna
Mheel skrev:Kan du fixa 250SP/R däck ??
/Mheel
Zeb_Macahan skrev:Det är bara att åka till närmsta B-race och handla!
//jaG
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |