Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Aion skrev:
Är detta en av jens avkommor :7peta

Tänkte på din avatar

Hey, var inte elak mot katten! :rofl Det är ju Voxi när hon var liten ju, 3 dagar gammal och hade inte öppnat ögonen... :pannkyss

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
Emmi skrev:
Hey, var inte elak mot katten! :rofl Det är ju Voxi när hon var liten ju, 3 dagar gammal och hade inte öppnat ögonen... :pannkyss

Oki!

Varför måste man skriva ett antal bokstäver för att få lägga in ett inlägg :va

4 var för lite

The_Wanderer

Numera fast i offroad träsket...
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
KTM EXC 500 -12
Emmi skrev:
Yez, vilken vecka ska vi bestämma? För min del helst v 30. (ändrade mej Greven).
Om vi pratar om samma sak, DVS: Åland helst sent som möjligt när det är varmt och jag är bara ledig V31 & V32 vad det gäller hoj semester...

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Kan bara låna Knölen första helgen. Och ni kan ju inte åka på torsdagen så det blir väl inget alls. Ingen ide att åka så man är framme mitt i natten mellan fredag och lördag och åka hem på söndag mitt på dagen. Ska vi åka måste vi åka på torsdagen.

Då får de bli v 31 då, enda veckan då du, jag, Jens o Greven har semester samtidigt.

Gott Goffe, sprit ikväll då! :fyllisar

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Ikon skrev:
japp han är oxå duktig har en polare som gjort en där ute...har dock hört att han är lite strulig med tider o så...han kör lite när han känner för det..men det kanske bara e snack...

jag o jacob ska upp till Barkman om nån vecka eller 2 o börja på nåt nytt

Jag har hört det från en del också, men jag har däremot aldrig hört det från någon som faktiskt varit ute och gaddat sig hos honom. Problemet enligt vissa är ju att det tar ganska lång tid när man väl är där ute. Det kan ju ta några timmar innan man sätter igång, men för min del är det bara positivt.

Som sist jag var ute. Kom ut vid två och åkte hem vid havl tio nån gång. Då satt vi nog och diskuterade hur tatueringen skulle se ut i 3-4 timmar, ritade på benet i nån timme eller två och gaddade resten av tiden, men man får ju det resultat man vill ha.

Så nu är det nog bara 4-5 sittningar kvar. :gnissla

Groove

Medlem
Gick med
4 May 2004
Hoj
1
Emmi skrev:
Kan bara låna Knölen första helgen. Och ni kan ju inte åka på torsdagen så det blir väl inget alls. Ingen ide att åka så man är framme mitt i natten mellan fredag och lördag och åka hem på söndag mitt på dagen. Ska vi åka måste vi åka på torsdagen.

Då får de bli v 31 då, enda veckan då du, jag, Jens o Greven har semester samtidigt.

Gott Goffe, sprit ikväll då! :fyllisar

det är inte säkert att jag får v31, men det ordnar sig.

Mheel

Medlem
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
Ktm 520 EXC -02 Såld
The_Wanderer skrev:
Om vi pratar om samma sak, DVS: Åland helst sent som möjligt när det är varmt och jag är bara ledig V31 & V32 vad det gäller hoj semester...

Emmi skrev:

Gott Goffe, sprit ikväll då!

När det gäller åland så tar jag helst den sista helgen pga av att jag bara har slicks på cykeln och inga regndäck.
Knölen???
Jag har ett litet släp som vi nog får på tre till fyra hojar på. Har kört två cross cyklar hur lugnt som helst, rörde inte ens vid varandra.

/Mheel

Mheel

Medlem
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
Ktm 520 EXC -02 Såld
Zeb_Macahan skrev:
rejskörda sulor är ju lika bra som nya rejssulor, men med mindre gummi längst ute på kanterna. Regummerade däck är skit i jämförelse.

Eftersom 250SP/R kör på samma dimensioner som vi gör så finns väl ingen anledning att inte köra på rejsdäck? 500 pix / uppsättning!

//jaG

Kan du fixa 250SP/R däck ??

/Mheel

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
Fyfan twice är vaken än... :D
2st :tuttar än sålänge.... hoppas på den 3:e som är här också !! :yoparty
Om jag inte däckar dom närmsta minuterna :hihi

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Twice skrev:
Fyfan twice är vaken än... :D
2st :tuttar än sålänge.... hoppas på den 3:e som är här också !! :yoparty
Om jag inte däckar dom närmsta minuterna :hihi

din kuk kom du aldrig in till stan igår eller?? det blir nog segt med körning idag jag o proffesorn ska ha lite hårdrocks dag med mycket metallica och åbro rock n roll öl :yoparty

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
äh fan nu drar jag hem o fixar hjulen på 450´n sen kör vi lite is...ölen får vänta en stund

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
Sååååjjja!!!
Fan va det är gött att köra is!!! :yoparty :yoparty
Nu bärs imorgon breställ!!!!!

Ikon

On the run since 82
Gick med