Aion
black danger lost in the woods
lyllos vill oxå mula bilarIkon skrev:nu ska vi ut o mosa yddes bil mohahahahahaha
Glöm inte kameran!
lyllos vill oxå mula bilarIkon skrev:nu ska vi ut o mosa yddes bil mohahahahahaha
MHK skrev:Vilket ställe häromkring är de bäst att lämna in klotade Hondor på?
Som inte gör plasticpadding lagningar :kocko
Brutus skrev:Jag och Spenk kan titta på den...han har visst lärt sig en ny teknik med dubbelhäftande tejp och en galge...
yzfjohan skrev:några som ska ut och åka i helgen??vore kul om man kunde bli några stycken
Det ligger en hel del sanning i det! Besiktningen var mäkta impade av min reflexupphängning...... en galge..... ni förstår upphängning... eller...ja ...varför försöker jag?Aion skrev:
spenk skrev:Det ligger en hel del sanning i det! Besiktningen var mäkta impade av min reflexupphängning...... en galge..... ni förstår upphängning... eller...ja ...varför försöker jag?
Brutus skrev:Jag och Spenk kan titta på den...han har visst lärt sig en ny teknik med dubbelhäftande tejp och en galge...
yzfjohan skrev:japp det kan vi göra...hehe kolla om vi får ihop några fler härifrån men det verkar svårt
spenk skrev:Det ligger en hel del sanning i det! Besiktningen var mäkta impade av min reflexupphängning...... en galge..... ni förstår upphängning... eller...ja ...varför försöker jag?
NSR_Martin skrev:Vad sägs om atollen kl 15:00 på lördag, körning mot tex tidaholm eller tranemo...?
Bankörning är oslagbartZeb_Macahan skrev:Ska putsa på pimp-pickisen, men om jag får tid över så hänger jag gärna med. Dock så längtar jag mer till nästa bankörning
//jaG
Förutom kvällskörningarna på Sviestad så finns det några dagar på Anderstorp, Gelleråsen och Kinnekulle i maj månad. Kolla in www.nickes.nu för där finns de flesta inlagda. Bara att boka, betala och sen börjar det tråkiga...NSR_Martin skrev:Bankörning är oslagbart
När blir nästa? 11 maj på sviesta...?
Finns det några andra banor ni ska åka på? Vore ju kul att testa på några stycken.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|