Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Tobbe79a

Ny medlem
Gick med
2 Apr 2004
Hoj
Blade 929 -00
Det var min hoj:(

gixxen750 skrev:
Vem av er är det som bor i Taberg som kör KTM. Stöldförsök på den för ett ganska bra tag sedan.
Jag har hört vem det är som har gjort det och är mer än gärna med på att tala om för fanskapet att man inte gör så samt lära honom hur man snyter sig i nacken

Gixx e tillbaka efter ett smärre uppehåll =)

sköt om er

Någon som har ett nummer till Gixxen 750?

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Jag har men jag antar att ni redan har fått tag i varandra eller?

gixxen750

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2005
Hoj
GSXR750
Vad har hänt

Visserligen har jag varit borta en bra stund härifrån men vad jag minns så va det ett bra tryck i detta forum nu är det ju helt dött. Vad gör ni igentligen???

Funderar på en fet biker fest i Oktober återkommer med mer info om ett par dagar, sköt om er

mvh gixxen, snart xtx

Ydde

*Mopar is the only way*
Gick med
28 Jun 2004
Hoj
Honda Crf 450mx-03 + Mopar
Bank rånad i Råneå
Sverige 8 sep 13:50

En beväpnad man rånade på torsdagen Handelsbankens kontor i Råneå, uppger kuriren. Mannen kom undan med en summa pengar. Inga skott avlossades. Rolf Rånman, bankens säkerhetschef, har avbrutit sin semester för att åka och bistå personalen.

Läste denna nyhet på Blocket.se är det ett skämt eller?

The_Wanderer

Numera fast i offroad träsket...
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
KTM EXC 500 -12
Ydde skrev:
Bank rånad i Råneå
Sverige 8 sep 13:50

En beväpnad man rånade på torsdagen Handelsbankens kontor i Råneå, uppger kuriren. Mannen kom undan med en summa pengar. Inga skott avlossades. Rolf Rånman, bankens säkerhetschef, har avbrutit sin semester för att åka och bistå personalen.

Läste denna nyhet på Blocket.se är det ett skämt eller?
:rofl stället verkar ju finnas iallafall...
han kanske fick Rån(e)Service :3freak

gixxen750

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2005
Hoj
GSXR750
Fest

Lördagen den 29:de Oktober lutar det åt en riktigt brakfest. Plats samt inträdes pris återkommer jag med senare då Livebandet inte riktigt är klart än.
Men räkna någonstans mellan 40-80 kronor. Det kommer finnas bar med massor med gott därför är det minst 18 som gäller. tiden är 18-06. Skicka ett PM till mig om ni är intresserad och om ni tar med nått ytterligare sällskap. I PM:et vill jag ha fullständigt namn och nån form av telenummer och då även på sällskapet som ni tar med er. Gränsen är satt till 100 pers. Då vi har kört detta ett par ggr innan vet vi att det fylls på fort så var i god tid med eran intresse anmälan. Kommer ni till dörren och har anmält er men inte en ni har med er kommer denne person alltså inte komma in. Finns det nån som vill komma men inte festa finns behov av en del hjälp. Övernattning kan ordnas om intresse finns oxå.

Gixxen

Lioness

naturfenomen
Gick med
1 Sep 2004
Hoj
Enna röd trajja
SolitudE skrev:
Lina, såg du Martins 929:a hos polisen? Jag vill veta var den står, ska åka och kolla på den någon dag.

Nej, det gjorde jag inte. Inte för att jag tittade efter den. Men jag såg bara min och två till hojar. Var nere i garaget och jag var inne i rummet där den tekniska undersökningen genomfördes.. men jag såg ingen fireblade. Men det är bara att gå in till dem och säga att du vill titta på den om du känner att det är ngt du vill göra.

Säg till om du vill att jag ska följa med. Kanske inte är ngt du vill göra själv. :pannkyss

C-J

Guest
[

hallå snickarn=)
bättre utan adel för då slipper man röv skav :arsele

QUOTE=Twice]Grattis!

Går köra utan sadel också! Jag har tappat min medans jag kört! :tummenupp[/QUOTE]

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Mheel skrev:
Någon som ska till Kinnekulle ring på söndag och kolla på sm??

//Mheel
Jag är jäkligt sugen på att åka. Hur färdas vi? Samåkning från Jkpg? Finns det nån som äger en normal bil med plats för 5 ? :D

Mheel

Medlem
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
Ktm 520 EXC -02 Såld
K-Man skrev:
Jag är jäkligt sugen på att åka. Hur färdas vi? Samåkning från Jkpg? Finns det nån som äger en normal bil med plats för 5 ? :D

Jag har en peugot 307 till mitt befogande. Det går att sitta 5 rätt så bra om man inte är allt för storväxt.

//Mheel

gixxen750

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2005
Hoj
GSXR750
gixxen

JAhopp nu har man blivit med motard istället då.

Det är med en tår i ögat o glädje i plånboken som gixxen har lämnats över i andras händer

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept