Låter som en plan! Jag slutar 15 så det är lugnt. Dina stövlar står och väntar på dig bredvid hojen EmmiDet låter intressant om vädret e schysst! Jag e på om jag får låna Kalles 750 (och jag måste ha mina racestövlar Kalle!)... 1700 kan bli något tight, slutar 1630. Är 1715 ok?
Atollen?? Det var väl sagt Shell Barnarpsg. innan... Är det Atollen som gäller nu?Gärna Tranemo för min del - har inte kört den på två år iaf. (Har inte heller kört sporthoj på två år så räkna inte me nåt racetempo!)
1715 färdigtankat Atollen - om nån blir sen kan ni ju messa på 0709604722 så väntar vi.
Jag har varit handledare åt två av mina vänner och båda klarade kortet så det kanske går bra med dig oxå Jag är väl inte den som kör varenda dag iof men berätta vad du tänkt dig så ska jag överväga saken.Jag ska ta MC körkortet innan säsongen är över tänkte jag.
Gärna Tranemo för min del - har inte kört den på två år iaf. (Har inte heller kört sporthoj på två år så räkna inte me nåt racetempo!)
1715 färdigtankat Atollen - om nån blir sen kan ni ju messa på 0709604722 så väntar vi.
Det var sagt Shell Barnarpsgatan från början så jag tycker vi kör på det!Ok.... Va det inte Shell Barnarpsgatan som va sagt innan???
Jag har varit handledare åt två av mina vänner och båda klarade kortet så det kanske går bra med dig oxå Jag är väl inte den som kör varenda dag iof men berätta vad du tänkt dig så ska jag överväga saken.
Vilken MC? BMW'n?? Det beror väl på din talang Låter som ett bra val av förstahoj så det ska nog gå bra.Hyggo =) Vad tror du om detta? Toror du mc:n klarar sig helskinnad?
Det var sagt Shell Barnarpsgatan från början så jag tycker vi kör på det!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|