Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Är det risk för regn så är jag tveksam till det då jag kör på slicks.
Men ser fram emot en trevlig tur med fint väder och god mat :yoparty
Smhi lovar halvklart och 18 'C, men www.YR.no säger ev regn på fm men uppklarnande. Vi får väl se på söndag morgon helt enkelt. Är det mer än 10 % blöta vägar är det inte lika kul, det håller jag med om.

Det är inte så farligt att köra med slicks i regn så bli inte avskräckt om du känner för att åka.
 

Paxel

Green Meanie
Gick med
29 Aug 2003
Ort
Linköping
Hoj
En gul Daytona 675
Smhi lovar halvklart och 18 'C, men www.YR.no säger ev regn på fm men uppklarnande. Vi får väl se på söndag morgon helt enkelt. Är det mer än 10 % blöta vägar är det inte lika kul, det håller jag med om.

Ja det ser lovande ut. Jag kommer och gör tillställningen lite grönare med Kawan.
 

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Stort K..

som i K5, tacK och K-man..

jäkligt nice att få hänga med en sväng, och (som alltid) jävlar va fint K5:an går.. :kär ännu båttre, behövde inte ens styra, det sköttes så fint av din sambo, respekt!

750 är skön (inte skönt som i komfort), stabil och ändå lite gänglig på ngt sätt.

stort tack från Goffe. :tummenupp
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
som i K5, tacK och K-man..

jäkligt nice att få hänga med en sväng, och (som alltid) jävlar va fint K5:an går.. :kär ännu båttre, behövde inte ens styra, det sköttes så fint av din sambo, respekt!

750 är skön (inte skönt som i komfort), stabil och ändå lite gänglig på ngt sätt.

stort tack från Goffe. :tummenupp
Anytime kompis! :pannkyss Du vet var jag finns när lusten faller på. Tveka inte att höra av dig. Det är bara kul med sällskap! Cyklarna ska rulla!

Hoppas att det klarnar upp till kvällen :)
 

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Hola! Vad sägs om lite fest och en öl ute nånstans på fredag, alternativt lite fest hemma hos nån? Kommer hem på torsdag och tittar gärna till festlivet i Jönköping en vända...
 

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Ort
-
Hoj
-
Jag är på om man inte är alltför Bakfull då. Lördag är ju årets största logfest med liveband o stereo anläggning som inte hör hemma på en "privatfest" om man säger så. Med band som High Life och Hazy Dizzy (AC/DC Covers. http://www.hazydizzy.com/ ) Vann tydligen något pris på Sweden Rock i år och förra året. Någon härifrån som ska dit. det brukar vara ett jävla drag där. förra året var det "lite" folk, ca 800 betalande tack vare dåligt väder, hoppas det blir bättre iår så kommer det nog bli 4 siffrigt antal gäster, bussar är ordnat från jkpg o vaggeryd skillingaryd och värnamo.

Satan vilket ös det var på lördagen haha!! :yoparty
Fint när basen slår så det skvätter öl ur burkarna hahaha!
Har ca 6 minnesbilder från hela kvällen men hade tydligen kul enligt andra :tuttar
 

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Kom igen, ingen som vill gå ut och ta en öl? Seid, Klas, Mike, Kalle, Peter??
 

Snatchi

Livet är livsfarligt, ingen har överlevt
Gick med
3 Apr 2005
Ort
Huskvarna
Hoj
Såld
Satan vilket ös det var på lördagen haha!! :yoparty
Fint när basen slår så det skvätter öl ur burkarna hahaha!
Har ca 6 minnesbilder från hela kvällen men hade tydligen kul enligt andra :tuttar

Ja det va ett jävla ös! :rock Har nån hört hur många betalande det va i år?
 

Kryckan_Jkpg

Ny medlem
Gick med
18 Aug 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Gixxer 1000 k4
Ja det va ett jävla ös! :rock Har nån hört hur många betalande det va i år?

Ja fy fan, hoppas jag hade roligt :dricka ...... nej men det var grymt! jag var ute hos hansson i söndags kväll o pratade med honom. Han lät ganska nöjd över antalet besök i år. Över 1000 trodde han iallafall, men till JP sa han 1200. men han verkade nöjd över ekonomin i år för första gången typ. förra året gick han ju duktigt back så vi får hoppas han visar plus så han vågar fortsätta. Bra jävla satsning för att vara en privatperson! visst det är många som arbetar med festen men men....
 

Snatchi

Livet är livsfarligt, ingen har överlevt
Gick med
3 Apr 2005
Ort
Huskvarna
Hoj
Såld
Ja fy fan, hoppas jag hade roligt :dricka ...... nej men det var grymt! jag var ute hos hansson i söndags kväll o pratade med honom. Han lät ganska nöjd över antalet besök i år. Över 1000 trodde han iallafall, men till JP sa han 1200. men han verkade nöjd över ekonomin i år för första gången typ. förra året gick han ju duktigt back så vi får hoppas han visar plus så han vågar fortsätta. Bra jävla satsning för att vara en privatperson! visst det är många som arbetar med festen men men....

Ja det friskt vågat för en privatperson! Jag snackade med honom på lördagkvällen och då verkade han nöjd! Sen började det skena lite när vi pratade om Iron Maiden skulle komma nästa år, och om det verkligen skulle få plats 60 000 pers på åkern...:D
 
Last edited:

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Halloj..!:hojsmilie Vad sägs om att ta Burger Run imorgon (16/8)?? :yoparty
//Flying Finn
Jag var och tävlade i söndags (i regnet) och denna helgen jobbar jag konstant så det funkar inte :(
Ni får leta er fram utan mig eller vänta till nästa helg, 24:e

Jag är även ledig nu måndag tisdag om det passar och ni har semester. Det är ju en heldags åkning.

Ska det åkas nåt lördag kväll så kan jag komma loss lite efter 15 men jag hinner max Tranemorundan. Vore kul att åke lite för det var ett tag sen nu. Jävv** regnande! :huvet
 
Last edited:

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Ort
Jönköping
Hoj
Harleys...
Jag var och tävlade i söndags (i regnet) och denna helgen jobbar jag konstant så det funkar inte :(
Ni får leta er fram utan mig eller vänta till nästa helg, 24:e

Jag är även ledig nu måndag tisdag om det passar och ni har semester. Det är ju en heldags åkning.

Ska det åkas nåt lördag kväll så kan jag komma loss lite efter 15 men jag hinner max Tranemorundan. Vore kul att åke lite för det var ett tag sen nu. Jävv** regnande! :huvet

Tjaoooo Kalle the man.

Lita på att jag ska med ut efter den 25:e då gipset åker av efter att man fått gå med det sedan den 21:a Juli efter en liten krach.

Då ställer jag på vilka runder som helst, Du det är ju banåkning den 28-29:e på gelleråsen också :) Men eftersom man krockat skåpbilen så blir det en skoda pickup sålänge så det kan bli trångt om man ska åka två, Men med lite våld går allt :tummenupp

Du jag har bilderna på en skiva här också hör av dig till mig på mobilen om en dag jag kan skicka förbi så kanske vi kan ta en öl eller två också. Du föresten jag ställer upp som flyttgubbe när det är dax också emot att man får komma och dricka bira på den nya altanen samt inviga grillen :D


///Micke
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Tjaoooo Kalle the man.

Lita på att jag ska med ut efter den 25:e då gipset åker av efter att man fått gå med det sedan den 21:a Juli efter en liten krach.

Då ställer jag på vilka runder som helst, Du det är ju banåkning den 28-29:e på gelleråsen också :) Men eftersom man krockat skåpbilen så blir det en skoda pickup sålänge så det kan bli trångt om man ska åka två, Men med lite våld går allt :tummenupp

Du jag har bilderna på en skiva här också hör av dig till mig på mobilen om en dag jag kan skicka förbi så kanske vi kan ta en öl eller två också. Du föresten jag ställer upp som flyttgubbe när det är dax också emot att man får komma och dricka bira på den nya altanen samt inviga grillen :D


///Micke
28-29 aug? Jobbar :( Vad har du gjort med bussen då klant? Har du stort behov kan du låna min ambulans så länge du inte fastar i DVD-filmen och krockar den också ;) Jag kör inte mycket med 'Bulan.

Pilsner låter trevligt. Hur ser det ut måndag tisdag? Fortfarande sjukskriven?

Flytthjälp är otroligt välkommet! Räkna med slutet av oktober. Söndag 26:e kanske. Exakta datumet kommer senare när gubben vet när de har flyttat ut men vi ska vara helt ute ur vår lgh 1a nov iaf.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top