Ja det var fint!
Jag tog fram en karta och målade upp hur vi åkte idag. Kan ju vara bra att ha för framtida turer för oss som inte är bekanta med området!
Ja det var fint!
Jag tog fram en karta och målade upp hur vi åkte idag. Kan ju vara bra att ha för framtida turer för oss som inte är bekanta med området!
Förlåt för att jag inte dök upp. Hade helt missbedömt tiden det skulle ta att komma fram så rullande in en kvart sen . Tog en runda i krokarna och spanade efter er i Ödestugu på hemresan men hittade varken hojar eller vofflor. Nu vet jag allafall vart ICA ligger och kommer i tid nästa gång. Hoppas ni hade en trevlig runda!
POPCORN
Ja det var fint!
Vilken tid va du i Ödustugu då? De va ju öppet mellan 18-20, och att inte hitta dit vore ju i princip omöjligt
Åkte förbi lite innan halvåtta. Antar att det var stället där en massa bilar stod parkerade vid korsningen från Malmbäck då det inte fanns mycket annat att välja på. Tror inte ni rullat fram eller så kanske synen svek mig.
Nu har jag fått körkortstillståndet!
Jag kommer att åka bil till Danne från Jkpg på imon ca 17.30. Finns plats för fyra till. Grillat är ju godast och öl är godast till grillat
Det kan vara läge att nån tar med sig en vettig digitalkamera då det finns riktigt fina kurvor på vägen. Åkbilder är roligare än stillbilder!
Svårt att fota när man kör
Mumma dig gubben!! Du vet vad pappa gillar!Jag har nu inhandlat grejer till en gyttedrink som jag vet K-man gillar......
Väl mött Hojbröder och välkomna till Vaggeryd
//Danne
Jag har suttit bakvänd bakpå en Fireblade med kamera. Blev jättebra, men här ställer vi av en kameraman eller kvinna och åker förbi en extra gång tycker jagSvårt att fota när man kör
Sorry. Lite väl lång omväg kompis.Åker du över Nässjö på hemvägen så lovar jag att dricka öl till maten
Haha, biffens tur att få skägg nu Jag får akta mig för kameror på lördag verkar det som.
Härligt Amanda! Hur är planen för körkortet? Löser du det i år?
Orkar ni upp och samlas lördag kl 13.00 på Shell Barnarpsgatan eller vill ni starta senare om det blir blött hos Danne?
Det kan vara läge att nån tar med sig en vettig digitalkamera då det finns riktigt fina kurvor på vägen. Åkbilder är roligare än stillbilder!
Jag kommer att åka bil till Danne från Jkpg på imon ca 17.30. Finns plats för fyra till. Grillat är ju godast och öl är godast till grillat
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|