Det måste ha varit mycket roligare förr när man kunde köra det goa esset på södra strandgatan. Hade du mc-kort då?
Själv så nöjesåker jag bara men min hoj är rätt värdelös att köra i stan med till skillnad från din
Det måste ha varit mycket roligare förr när man kunde köra det goa esset på södra strandgatan. Hade du mc-kort då?
Själv så nöjesåker jag bara men min hoj är rätt värdelös att köra i stan med till skillnad från din
Ni skulle hängt med oss söderut efter tranemo mot sjötofta och håcksvik sen vänt tillbaka mot burseryd och gislaved hillerstorp osv. Håcksvik burseryd är stundtals brilljant mc väg dock får man se upp precis i början då det är 2 ganska dumma högersvängar... Vi körde lite sakta eftersom jag fick för mig att det va nått som lät i min R1a så kalle fick provköra och se om han hörde nått men det va troligen bara jag som inbillade mig något...
Ojdå glömde viss uppdatera sidan innan jag skrev nått =)
sen äre bara att köra mot burseryd
GRABBAR.. är körning på anderstorp på tisdag nästa vecka. vi är några som ska åka ( jag och albin +några till).. vore kul om vi kunde bli ett gäng. några från vaggeryd vore skoj
Hej pcrNiklas!
Jag var ju och tittade när ni körde på Sviestad den 22/7.
Köpte en Fireblade -97 den 23/7 så nu har jag väntat länge nog för att få köra på bana tycker jag.
Jag hänger på!! Är det någon som åker från Nässjö? Varifrån? När?
(Eftersom jag är ny kanske nån undrar vem jag är.
Enklaste förklaringen är väl att säga att jag heter Salomonsson precis som min bror.....)
Ni skulle hängt med oss söderut efter tranemo mot sjötofta och håcksvik sen vänt tillbaka mot burseryd och gislaved hillerstorp osv. Håcksvik burseryd är stundtals brilljant mc väg dock får man se upp precis i början då det är 2 ganska dumma högersvängar... Vi körde lite sakta eftersom jag fick för mig att det va nått som lät i min R1a så kalle fick provköra och se om han hörde nått men det va troligen bara jag som inbillade mig något...
Ojdå glömde viss uppdatera sidan innan jag skrev nått =)
sen äre bara att köra mot burseryd
Tur att Sporthoj är fullt av experter som vet precis vad som händer när kameran stoppats Flaggposteringen skymde efter detta så därför filmades det inte längre.
Spekulera hur mycket ni vill. Ni var inte där!
riktigt gott.. ja du såg lite sugen ut där vid start/mål räcket. jag och albin lekte ju av oss rejält den där dagen.
kul att du är på har tjatat på din bror. men känner jag han rätt så känner han ryckningarna i höger handled och är på. Albin och Håkan (förhoppningsvis) kommer åka från nässjö. jag jobbar ju i jkpg och kommer åka därifrån med min boss blandandra. hoppas att vi blir ett gäng. vi skulle kunna mötas upp i vaggeryd för fortsatt färd till banan.
ÄR DANNE OCH DENNIS sugna på lite banåka på tisdag?????
Ha ha.. Jo sugen är man allt..
Har precis kommit hem från en semestertripp och har en hel del att göra hemma men är det så att väder och vind ligger rätt kan det ju vara så att man dyker upp men inget jag vet än..
Jag fick ju köra av mig en del på bana under bikeweek
men inte räcker det långt!
//Danne
Min sambo jobbar så jag blir hemma med barnen på tisdag kväll Regnar det så kör vi Red Dead Redemption online på PS3. Kom och joina mitt posse. Jag heter K-Man750 och börjar runt 20:30
Beror lite på var man kollar. Ska inte bli några större mängder enligt yr.no men det är mot kvällen det kommer om det kommer. Bara att hoppas på det bästaser ju ut att bli regn som det är nu .. suck.. får åka och handla red dead redemption istället
Någon som ska upp och leka ikväll eller imorn kväll? Hör av er isf.
Fick tillfället att för en (alldelles för kort) tid beundra en 1198R.. Mumma vilka detaljer
Jag hade glädjen.....
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |