Nytt Försök : Mariestad !

destruid

Carpe Diém!
Gick med
2 Sep 2005
Hoj
Lean Mean Wheelie Machine
Kan nog hämta den till helgen om jag vill, gäller att komma ifrån jobbet bara... Ska ju ta kortet oxå, eller vill du kanske bli handledare? ;)

Kör du med fruktgossen som klotade?
:D :D

aa fruktgossen brukar vara med... tyvärr kan ja inte vara handledare... skulle lätt varit det annars men e inte gammal nog..
Jag har inte varit ute på ett tag nu pga maskinella problem men det börjar ljusna nu iaf...sen blir det fanimej åka dygnet runt...

"fruktgossen":tummenupp :D :D

Scalp

Gubbsur
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
Honda CB 750F -82
:D :D

aa fruktgossen brukar vara med... tyvärr kan ja inte vara handledare... skulle lätt varit det annars men e inte gammal nog..
Jag har inte varit ute på ett tag nu pga maskinella problem men det börjar ljusna nu iaf...sen blir det fanimej åka dygnet runt...

"fruktgossen":tummenupp :D :D

Han är fruktad, han. Åker alla i M-stad motard eller finns det japan-posörer man kan hänga med när hojen väl kommit hem? Jag behöver ett garage förresten, sett till några sådana häromkring?

scritz

Ny medlem
Gick med
13 Jun 2006
Hoj
Yamaha FZR600, Suzuki gtr 125 -86, (tidigare: Kawasaki KLR 600 med Motard-kit)
Plats för hoj....

Han är fruktad, han. Åker alla i M-stad motard eller finns det japan-posörer man kan hänga med när hojen väl kommit hem? Jag behöver ett garage förresten, sett till några sådana häromkring?

Mitt förråd är ju högt. Vi kanske kan hänga i din hoj ovanför min? Om du inte är rädd för smutsrepor och allmän otillgänglighet.

Annars får vi väl ta o skaffa ett o dela på.

Scalp

Gubbsur
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
Honda CB 750F -82
Mitt förråd är ju högt. Vi kanske kan hänga i din hoj ovanför min? Om du inte är rädd för smutsrepor och allmän otillgänglighet.

Annars får vi väl ta o skaffa ett o dela på.

Finnes en man på mitt område som tydligen placerar sin FJ1400 eller vad det nu är i sitt garage och endast den, ska försöka stoppa in mig där tänkte jag.

scritz

Ny medlem
Gick med
13 Jun 2006
Hoj
ok...

Finnes en man på mitt område som tydligen placerar sin FJ1400 eller vad det nu är i sitt garage och endast den, ska försöka stoppa in mig där tänkte jag.

Ja, det vore kanske smidigare.... Vad vet jag =)

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S

Tjaba, tjena, hallå!

Självklart finns det folk som åker riktig hoj i den här stan med :D .
Det var rackarns vad mycket nytt folk det var här inne. Ska bli kul att se vilka alla är någon dag. Hoppas värmen kommer tillbaks snart!

Ha det så länge gott folk!

destruid

Carpe Diém!
Gick med
2 Sep 2005
Hoj
Tjaba, tjena, hallå!

Självklart finns det folk som åker riktig hoj i den här stan med :D .
Det var rackarns vad mycket nytt folk det var här inne. Ska bli kul att se vilka alla är någon dag. Hoppas värmen kommer tillbaks snart!

Ha det så länge gott folk!

Japan-posörer= riktig hoj? hahahhaa:D

Firetwin

*Det löser sig alltid ska du se*
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
Kawa Z1000 -03
Tja på er!!! Äntligen FRISK!! Fått ordning på hojen än Destruid? Besiktigat än Big D? Tänkte byta rör häromdagen till besiktningen, men oj vad bra orginalen passa.. hmmm.... läckte ju fan överallt i skarvarna, ja ja, det började bli mörkt ute så ja lade ner det. På det igen en annan dag. Tur att allt går så smidigt ibland;-) Sen jäv... blir det åka av!! Gå in på MC relaterade diskussioner välj därefter "Vem vill ha tröja" o fyll i intresse för köp, om man är intresserad av det förstås, lika bra att beställa ett par!!

Höres vidare!!!!!!!

Dr. Adrenalin

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2006
Hoj
Ktm 660
Kan nog hämta den till helgen om jag vill, gäller att komma ifrån jobbet bara... Ska ju ta kortet oxå, eller vill du kanske bli handledare? ;)

Kör du med fruktgossen som klotade?

Tjena, dom flesta i stan som har testiklar och hoj kör ju även utan körkort osv. så du får väl hänga med nån dag.
Hur känner du till mig eller hur känner vi varandra? /Den fruktade

Afa

Ny medlem
Gick med
5 Mar 2007
Hoj
Triumph 800xc -14
nån som ska ut nån sväng i helgen? Jag vet ju inga bra vägar runt mariestad..

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
Japan-posörer= riktig hoj? hahahhaa:D

Nej nu jävlar blir det bråk!!! :D

Firetwin jag besiktigar torsd nästa vecka. Ska kika över mina pipor jag med.
Blir 4:e ggn dom åker på efter lika många besiktningar :tungan . Lycka till med dina då.

scritz

Ny medlem
Gick med
13 Jun 2006
Hoj
ang. Åka i helgen

Vet inte riktigt, men någon sväng blir det säkert om vädret blir bra =). Det är bara att vifta om du ser ett gamalt sletet härke (hojen) som är ute o glider. :)

Scalp

Gubbsur
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
Honda CB 750F -82
Tjena, dom flesta i stan som har testiklar och hoj kör ju även utan körkort osv. så du får väl hänga med nån dag.
Hur känner du till mig eller hur känner vi varandra? /Den fruktade

Jag är väl ett fån kan man säga. Får se om du är listig och hittar någon koppling.

Jag hämtar hojen på lördag om det går som det ska. Söndag ska jag försöka köra lite, om Scritz lånar ut sitt ställ. Har ju en crosshjälm som kan duga ett tag iaf :p

Montana

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
RasRas
Jag är väl ett fån kan man säga. Får se om du är listig och hittar någon koppling.

Jag hämtar hojen på lördag om det går som det ska. Söndag ska jag försöka köra lite, om Scritz lånar ut sitt ställ. Har ju en crosshjälm som kan duga ett tag iaf :p

Vem ska du övningsköra med? Bjuder du till fest på lördag så kan jag vara med och köra på söndag :fyllisar

destruid

Carpe Diém!
Gick med
2 Sep 2005
Hoj
Nej nu jävlar blir det bråk!!! :D

haha kom an bara:arsele

Firetwin: min hoj e fortf död, väntar på lite grejer...men om det ser ut nu blir det start nästa helg...passar på o göra lite allmän översyn, ska byta däck, frambroms osv osv...

Afa, hojta till om du ska kika upp hitåt, tyvärr så kan inte jag köra men det finns la alltid nån o gasa med...har ju en fd tibro-bo här på motard..
broknarn#1 , han brukar va med ute o busa med oss...

Det börjar bli lite folk nu, vi får nog snart se till o ordna upp en träff igen som sist, det va la trevligt?

Dr. Adrenalin

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2006
Hoj
Ktm 660

Jag misstänker starkt att du är en serviceminded kille med koll på telefåner i en lokalt mycket känd butik som fortfarande ägs i generation av en positiv familj...:hej

Gött med en ryttare till i stan! :yoparty

scritz

Ny medlem
Gick med
13 Jun 2006
Hoj
Vilken dag är de isåfall de lutar åt?

Tjaaa Master!
Det lutar nog mot söndag får jag lov att säga. Om vädret blir bra och jag inte skulle vara bakis av någon konstig anledning =).

Scalp

Gubbsur
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
Honda CB 750F -82
Tjaaa Master!
Det lutar nog mot söndag får jag lov att säga. Om vädret blir bra och jag inte skulle vara bakis av någon konstig anledning =).

Skulle du bryta av din serie av 24 nykta och toffliga helger för 8 grader och regn menar du? Imponerande på min ära! :slicka

Hojen kommer hem idag, men den kommer nog föras till skogarna. Mindre Harry där. Jag är på söndag.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln