Nytt Försök : Mariestad !

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
Sammåkning till bikedagarna i Trollhättan!

Tid: 09:30 på lördag.
Plats: McDonald´s vid haggården i Mariestad.

Öppettiden på lörd är 10-16.

1.Big D
2.
3.
4.
5.

Montana

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
RasRas
1.Big D
2.Firetwin
3.Don Martin
4.
5.

Är dock inte hundra än,beror på väder och lite andra saker...

Master

Numera röd
Gick med
11 Jan 2004
Hoj
Såld!
1.Big D
2.Firetwin
3.Don Martin
4.Master
5.

Men säger samma sak som Don Martin:
Är dock inte hundra än,beror på väder och lite andra saker...

Montana

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
RasRas
var av denna extremt tidiga avresa?. Både kallt så här års vid den tiden och sen är det ju ganska jobbigt att komma upp för oss som inte är vana.. :slicka .

scritz

Ny medlem
Gick med
13 Jun 2006
Hoj
Yamaha FZR600, Suzuki gtr 125 -86, (tidigare: Kawasaki KLR 600 med Motard-kit)
Välkommen!

Synd bara att man bor i Stockholm/Norsborg =här finns inga vettiga mc åkare
längtar hem till Lidköping men Mariestad är gott nog bara att se till o börja med o flytta till civiliserade områden ?om man nu är välkommen som en fd 08
brukar vara van med det utrycket mvh Bert Nordberg :

mvh bert

Hehe, Är själv föredetta 08:a (om man nu kan kalla sig det efter 4 år i kista) så du är inte ensam om att inse att det finns många bättre platser än stockholm =).
Klart du är välkommen!

Sammåkning till bikedagarna i Trollhättan!

Tid: 09:30 på lördag.
Plats: McDonald´s vid haggården i Mariestad.

Öppettiden på lörd är 10-16.

1.Big D
2.
3.
4.
5.

Jaha, på lördag :huvet ... Det var ju synd. Ska lägga i båten klockan 10 så de blir inget trollhättan för mig. Jeje, får väl ta en tur i trakten istället om allt flyter på. Hoppas ni får de gött där bort ni som drar iaf. Får hänga på någon annan gång. Kanske var lika bra iaf, min hoj toppar nog inte mer än 240 så då hade de blivit svårt att hänga med era moderna hojar iaf ;)

Last edited:

Montana

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
RasRas
Hehe, Är själv föredetta 08:a (om man nu kan kalla sig det efter 4 år i kista) så du är inte ensam om att inse att det finns många bättre platser än stockholm =).
Klart du är välkommen!

Jaha, på lördag :huvet ... Det var ju synd. Ska lägga i båten klockan 10 så de blir inget trollhättan för mig. Jeje, får väl ta en tur i trakten istället om allt flyter på. Hoppas ni får de gött där bort ni som drar iaf. Får hänga på någon annan gång. Kanske var lika bra iaf, min hoj toppar nog inte mer än 240 så då hade de blivit svårt att hänga med era moderna hojar iaf ;)

OJOJ vad otippat!!!

Den där lilla jollen kan ju jag och Jansson ta och kasta i. Nu får du nog komma med något bätter bara för att du inte får för tjejen.... :arsele

Last edited:

scritz

Ny medlem
Gick med
13 Jun 2006
Hoj
OJOJ vad otippat!!!

Den där lilla jollen kan ju jag och Jansson ta och kasta i. Nu får du nog komma med något bätter bara för att du inte får för tjejen.... :arsele

Den lilla "jollen" väger iaf 750-800kg så tror det blår svårt att kasta i den från stranden, speciellt med den där kölen som går ner 70-80cm under båten ;). De hade specialöppet i helgen så blev tvungen att passa på. Lite trisst att det krockade, men bokade tid redan i måndags.

PS. Hojen gick igenom besiktningen utan anmärkning i måndags, nu är det bara att fixa kopplingen som slirar när hojen är kall =(...

scritz

Ny medlem
Gick med
13 Jun 2006
Hoj
Du kör väl med nån gammal mineralolja till bilar. Byt till helsyntet så försvinner nog sliret :tummenupp

Pischposch, jag kör på olivolja utspädd med vatten. Är inte det det allra bästa?

Nej, men seriöst. Kör allt på riktiga grejer i hojen... Helsyntet 10-40 i viskositet om jag inte minns fel så tror nog mer på slitena lameller, men konstigt att det funkar så mycket bättre när den blir varm.

TheBat

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
675-Race!
Kanske oxå ska dra mig iväg till bike dagarna i trollhättan, vet inte än!
men om ja ska så kommer ja till Meccidonkan den utsatta tiden, om ja hittar så klart..:confused:

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
men om ja ska så kommer ja till Meccidonkan den utsatta tiden, om ja hittar så klart..:confused:

Klart du ska haka på. Den här staden är så liten så du ser nog McDonald´s oavsett om du vill eller inte :D . Annars får du höra av dig.

Montana

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
RasRas
Den lilla "jollen" väger iaf 750-800kg så tror det blår svårt att kasta i den från stranden, speciellt med den där kölen som går ner 70-80cm under båten ;). De hade specialöppet i helgen så blev tvungen att passa på. Lite trisst att det krockade, men bokade tid redan i måndags.

PS. Hojen gick igenom besiktningen utan anmärkning i måndags, nu är det bara att fixa kopplingen som slirar när hojen är kall =(...

Bla Bla Bla :arsele :D

Som vädret ser ut nu på smhi så kommer det väll inte bli jätte bra men det hinner väll kanske vända.

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
OJOJ vad otippat!!!

:rofl

behövs hjälp me övertalning av :tuttar så e det bara o hojta :hej

Jag o pathfinder åker o kikar på lördag på bikedagarna, får ju inte missa när Matti kör..

*suck ja bil...:huvet (frustrerad näe inte alls)

Jaha, på lördag :huvet ... Det var ju synd. Ska lägga i båten klockan 10 så de blir inget trollhättan för mig. Jeje, får väl ta en tur i trakten istället om allt flyter på. Hoppas ni får de gött där bort ni som drar iaf.
:va nu fattar ja inte...Bikedagarna är 1 GÅNG PER ÅR!, båten kan du väl lägga i när som helst :pannkyss

Last edited:

Master

Numera röd
Gick med
11 Jan 2004
Hoj
Såld!

Jaså du hittade hit :tummenupp Jag som tänkte ringa dej idag och fråga :tungan

Men om jag också hjälpter till så är vi ju 4st, då lär vi ju fixa de iaf :tungan

Last edited:

Firetwin

*Det löser sig alltid ska du se*
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
Kawa Z1000 -03
Ngn som är sugen att dra en kvälls repa!! Åker nog ut om ca 30 min, är vid datorn tills dess!!

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!