Sammåkning till bikedagarna i Trollhättan!
Tid: 09:30 på lördag.
Plats: McDonald´s vid haggården i Mariestad.
Öppettiden på lörd är 10-16.
1.Big D
2.Firetwin
3.
4.
5.
var av denna extremt tidiga avresa?. Både kallt så här års vid den tiden och sen är det ju ganska jobbigt att komma upp för oss som inte är vana.. .
Är ju inte alla som har så snabba hojar som vi vet du...
Synd bara att man bor i Stockholm/Norsborg =här finns inga vettiga mc åkare
längtar hem till Lidköping men Mariestad är gott nog bara att se till o börja med o flytta till civiliserade områden ?om man nu är välkommen som en fd 08
brukar vara van med det utrycket mvh Bert Nordberg :
mvh bert
Sammåkning till bikedagarna i Trollhättan!
Tid: 09:30 på lördag.
Plats: McDonald´s vid haggården i Mariestad.
Öppettiden på lörd är 10-16.
1.Big D
2.
3.
4.
5.
Hehe, Är själv föredetta 08:a (om man nu kan kalla sig det efter 4 år i kista) så du är inte ensam om att inse att det finns många bättre platser än stockholm =).
Klart du är välkommen!
Jaha, på lördag ... Det var ju synd. Ska lägga i båten klockan 10 så de blir inget trollhättan för mig. Jeje, får väl ta en tur i trakten istället om allt flyter på. Hoppas ni får de gött där bort ni som drar iaf. Får hänga på någon annan gång. Kanske var lika bra iaf, min hoj toppar nog inte mer än 240 så då hade de blivit svårt att hänga med era moderna hojar iaf
OJOJ vad otippat!!!
Den där lilla jollen kan ju jag och Jansson ta och kasta i. Nu får du nog komma med något bätter bara för att du inte får för tjejen....
PS. Hojen gick igenom besiktningen utan anmärkning i måndags, nu är det bara att fixa kopplingen som slirar när hojen är kall =(...
Du kör väl med nån gammal mineralolja till bilar. Byt till helsyntet så försvinner nog sliret
Kanske oxå ska dra mig iväg till bike dagarna i trollhättan, vet inte än!
men om ja ska så kommer ja till Meccidonkan den utsatta tiden, om ja hittar så klart..
Den lilla "jollen" väger iaf 750-800kg så tror det blår svårt att kasta i den från stranden, speciellt med den där kölen som går ner 70-80cm under båten . De hade specialöppet i helgen så blev tvungen att passa på. Lite trisst att det krockade, men bokade tid redan i måndags.
PS. Hojen gick igenom besiktningen utan anmärkning i måndags, nu är det bara att fixa kopplingen som slirar när hojen är kall =(...
OJOJ vad otippat!!!
Den där lilla jollen kan ju jag och Jansson ta och kasta i. Nu får du nog komma med något bätter bara för att du inte får för tjejen....
nu fattar ja inte...Bikedagarna är 1 GÅNG PER ÅR!, båten kan du väl lägga i när som helst
Jaha, på lördag ... Det var ju synd. Ska lägga i båten klockan 10 så de blir inget trollhättan för mig. Jeje, får väl ta en tur i trakten istället om allt flyter på. Hoppas ni får de gött där bort ni som drar iaf.
Kanske oxå ska dra mig iväg till bike dagarna i trollhättan, vet inte än!
men om ja ska så kommer ja till Meccidonkan den utsatta tiden, om ja hittar så klart..
Den lilla "jollen" väger iaf 750-800kg så tror det blår svårt att kasta i den från stranden, speciellt med den där kölen som går ner 70-80cm under båten . De hade specialöppet i helgen så blev tvungen att passa på. Lite trisst att det krockade, men bokade tid redan i måndags.
Ngn som är sugen att dra en kvälls repa!! Åker nog ut om ca 30 min, är vid datorn tills dess!!
Oj oj att ja e sugen men hojen e fan inte klar än
Håller på o bryta ihop totalt.....
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy