Skulle gärna hängt me, men tyvärr måste jag kapa o klyva ved åt svärfar Ngn sugen
Ha det gött iaf!!!!
Jonas
Låter som att du behöver en ny dam, eller så säljer du hojen och ger svärfar en pelletsbrännare...
Skulle gärna hängt me, men tyvärr måste jag kapa o klyva ved åt svärfar Ngn sugen
Ha det gött iaf!!!!
Jonas
Tjenixen!
Tänkte ta en sväng till Kinnekulle ring när det är körning på lördag.
Om ni är sugna kan vi mötas upp ett gäng och ta en sjyst sväng.
/David
Plats: McDonald´s Mariestad.
Tid : 10:30 lördag 12/5.
1.Big D
2.
3.
4.
5.
Blir det något?
Tjaba!
Det ser mörkt ut. Vått på marken och molnen ovanför bådar inte gott.
Man kanske kunde ta en sväng dit imorgon på dagen istället. Verkar som vädret ska bli bättre då. Får väl offra sig och ta ett par bärs i lagom tid idag istället då .
Okej jo det ser lite skumt ut så dirick lite bärs du
Säljer min bandag på Kinnekulle.
Gäller idag Söndag
Pris 200kr.
Går att köra i vilken grupp som helst.
Ring mig för mer info.
070-5138277 Jörgen
Någon mer som kommer att köra på kinnekulle på lördag?
Någon som ska ut och köra idag eller ?
Noterade 3 st hojar vid Lyrestad när jag var ute och drog med Mazdaratin. Några härifrån?
1 gixxer 1 R6 o en motard? Jag, prsn o primuz isof...
Får se imorrn om ja själv ens kan köra kl 15 mcdonk, har kört sönder lite tändning.. får ja ihop det e ja på donken ca 15... ha det gött allesammans
Primuz o prsn, najs runda idag fast det gick som det gick sen eller vad säger du prsn?
Såg två plastraketer i bak iaf. Det österrikiska underverket låg väl i täten
Verkar som att devisen från mina år inom MX gäller på gatan oxå; "KTM - Konstant Trasig Motor" :/
1 gixxer 1 R6 o en motard? Jag, prsn o primuz isof...
Får se imorrn om ja själv ens kan köra kl 15 mcdonk, har kört sönder lite tändning.. får ja ihop det e ja på donken ca 15... ha det gött allesammans
Primuz o prsn, najs runda idag fast det gick som det gick sen eller vad säger du prsn?
Haha, ja vad säger man. Mycket kunde gått sämre men en hel del plast ligger kvar i dikeskanten och med en framgaffel som ser ut som en banan gör man inte många knop på ett tag :/
Har nog fått fram lite vettiga delar att göra affär på nu, sen blir det bara att kämpa. Vi hörs väl ikväll Kai, tänkte om du ville ha hem hojen?
Btw, tänkte jag kunde upplysa om att jag söker lite delar. Känner ni nån som har delar till r6 -99 är jag intreserad. Det rör sig stort sätt om allt från tanken och fram. Annons ligger ute under köp&sälj.
Tja gubbs o töser ..vart e ni ...jag har åkt om kring i Mariestad i tre timmar utan att hitta nån att åka med....
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|