Nytt Försök : Mariestad !

Steen

Mer hk än kg
Gick med
15 May 2004
Hoj
-
Tjenixen!

Tänkte ta en sväng till Kinnekulle ring när det är körning på lördag.
Om ni är sugna kan vi mötas upp ett gäng och ta en sjyst sväng.
/David

Plats: McDonald´s Mariestad.
Tid : 10:30 lördag 12/5.

1.Big D
2.
3.
4.
5.

Blir det något?

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
Blir det något?

Tjaba!

Det ser mörkt ut. Vått på marken och molnen ovanför bådar inte gott.
Man kanske kunde ta en sväng dit imorgon på dagen istället. Verkar som vädret ska bli bättre då. Får väl offra sig och ta ett par bärs i lagom tid idag istället då :D .

Steen

Mer hk än kg
Gick med
15 May 2004
Hoj
-
Tjaba!

Det ser mörkt ut. Vått på marken och molnen ovanför bådar inte gott.
Man kanske kunde ta en sväng dit imorgon på dagen istället. Verkar som vädret ska bli bättre då. Får väl offra sig och ta ett par bärs i lagom tid idag istället då :D .

Okej jo det ser lite skumt ut så dirick lite bärs du:)

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
Okej jo det ser lite skumt ut så dirick lite bärs du:)

Det är en crosstävling utanför Moholm nu annars. Vet några polare som ska tävla. Blir nog bilen dit och kika lite innan det blir vört på burk.
Ha en go helg allihop. /David

2fast4Some

Atlantes
Gick med
7 Jun 2004
Hoj
2024 Yamaha MT-09
Bandag säljes

Säljer min bandag på Kinnekulle.

Gäller idag Söndag

Pris 200kr.

Går att köra i vilken grupp som helst.

Ring mig för mer info.

070-5138277 Jörgen

prsn

prsn
Gick med
28 Apr 2007
Hoj
Yamaha R6
Säljer min bandag på Kinnekulle.

Gäller idag Söndag

Pris 200kr.

Går att köra i vilken grupp som helst.

Ring mig för mer info.

070-5138277 Jörgen

Ah, fan va synd att jag inte fick se ditt inlägg förens nu- Hade ju varit hur skoj som hälst att köra lite bana! Kan dock trösta mig med att jag var i Gbg i helgen.

Nu i veckan får vi hoppas på lite fint hojväder- är ledig ons,tors. Man kanske kan få ihop ett gäng och bara tuta omkring lite? Håller kollen i forumet, är ju tillbaka på jobbet igen ;)

Ses!

prsn

prsn
Gick med
28 Apr 2007
Hoj
Yamaha R6
Kai, ska vi åka imorgon? Skriv nu nu nu, sitter ju bara och väntar på att du ska presentera en finfin tur. Har fixat bult till styrdämparn nu, den lossnade lite förut av vibrationen. Men det tråkiga var att tanken givetvis fick en repa, har känslan av att min r6a kommer se lite sliten ut när jag är klar med den. Så, skriv vart vi ska åka och när. Nu!

Scalp

Gubbsur
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
Honda CB 750F -82
Noterade 3 st hojar vid Lyrestad när jag var ute och drog med Mazdaratin. Några härifrån?

destruid

Carpe Diém!
Gick med
2 Sep 2005
Hoj
Lean Mean Wheelie Machine
Noterade 3 st hojar vid Lyrestad när jag var ute och drog med Mazdaratin. Några härifrån?

1 gixxer 1 R6 o en motard? Jag, prsn o primuz isof...

Får se imorrn om ja själv ens kan köra kl 15 mcdonk, har kört sönder lite tändning.. får ja ihop det e ja på donken ca 15... ha det gött allesammans

Primuz o prsn, najs runda idag fast det gick som det gick sen eller vad säger du prsn?

Scalp

Gubbsur
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
Honda CB 750F -82

Får se imorrn om ja själv ens kan köra kl 15 mcdonk, har kört sönder lite tändning.. får ja ihop det e ja på donken ca 15... ha det gött allesammans

Primuz o prsn, najs runda idag fast det gick som det gick sen eller vad säger du prsn?

Såg två plastraketer i bak iaf. Det österrikiska underverket låg väl i täten ;)

Verkar som att devisen från mina år inom MX gäller på gatan oxå; "KTM - Konstant Trasig Motor" :/

destruid

Carpe Diém!
Gick med
2 Sep 2005
Hoj
Lean Mean Wheelie Machine
Såg två plastraketer i bak iaf. Det österrikiska underverket låg väl i täten ;)

Verkar som att devisen från mina år inom MX gäller på gatan oxå; "KTM - Konstant Trasig Motor" :/

Hahaha jo ja låg nog i täten, ktm- konstant trasig motor va d la mer förr, inte riktigt så illa nu, o det e inte så allvarligt men får ju inte tag på delar imorrn pga röd dag...

Körningen idag kl 15 skippar vi eller? rätt kasst väglag...:rolleyes:

Last edited:

prsn

prsn
Gick med
28 Apr 2007
Hoj
Yamaha R6

Haha, ja vad säger man. Mycket kunde gått sämre men en hel del plast ligger kvar i dikeskanten och med en framgaffel som ser ut som en banan gör man inte många knop på ett tag :/
Har nog fått fram lite vettiga delar att göra affär på nu, sen blir det bara att kämpa. Vi hörs väl ikväll Kai, tänkte om du ville ha hem hojen?

Btw, tänkte jag kunde upplysa om att jag söker lite delar. Känner ni nån som har delar till r6 -99 är jag intreserad. Det rör sig stort sätt om allt från tanken och fram. Annons ligger ute under köp&sälj.

Last edited:

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
Haha, ja vad säger man. Mycket kunde gått sämre men en hel del plast ligger kvar i dikeskanten och med en framgaffel som ser ut som en banan gör man inte många knop på ett tag :/
Har nog fått fram lite vettiga delar att göra affär på nu, sen blir det bara att kämpa. Vi hörs väl ikväll Kai, tänkte om du ville ha hem hojen?

Btw, tänkte jag kunde upplysa om att jag söker lite delar. Känner ni nån som har delar till r6 -99 är jag intreserad. Det rör sig stort sätt om allt från tanken och fram. Annons ligger ute under köp&sälj.

Aj fasen har du gjort en tur ut i grönskan? Hoppas allt gick bra dig i alla fall.
Får hoppas att bågen kommer ihop snart så inte hela sommaren hinner rinna förbi. Lycka till!

Firetwin

*Det löser sig alltid ska du se*
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
Kawa Z1000 -03
Tja gubbs o töser ..vart e ni ...jag har åkt om kring i Mariestad i tre timmar utan att hitta nån att åka med....

Tja Matte!!
Det verkar ju som vädret (inte lockar) för att åka hoj, men en del har tydligen lagt hojen i diket o en dels hojar är trasiga:rolleyes: o själv har jag barnen så....ja. Kom över på en öl istället.:yoparty

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln