Nytt Försök : Mariestad !

Firetwin

*Det löser sig alltid ska du se*
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
Kawa Z1000 -03
TJa på ER!! Har nu snart semester så nästa vecka så ska de bli åka av, om vädret tillåter, man kan ju snart börja undra!!
Hoppas det blir bra så man kan ta ngn långdag o åka lr 2!!
Tja Big D, bra ryt i lördags även om vi inte sågs så mkt, men iaf!! Har för mig att jag hälsa på Scalp en kort sväng. Ska ni ut o åka så säg till, annars gör jag det.

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
TJa på ER!! Har nu snart semester så nästa vecka så ska de bli åka av, om vädret tillåter, man kan ju snart börja undra!!
Hoppas det blir bra så man kan ta ngn långdag o åka lr 2!!
Tja Big D, bra ryt i lördags även om vi inte sågs så mkt, men iaf!! Har för mig att jag hälsa på Scalp en kort sväng. Ska ni ut o åka så säg till, annars gör jag det.

Tjena grabben! Jo det var bra drag i lördags. Hade en lagom mängd innanför västen som vanligt :rolleyes: . Sista dagen på jobbet idag. Ska kuta ner till Björnes och ta en rackare det första jag gör efter jobbet. Måste fira in semestern. Klart det kommer bli åka av. Glöm inte att vi ska till Gelleråsen den 22:e.

scritz

Ny medlem
Gick med
13 Jun 2006
Hoj
Yamaha FZR600, Suzuki gtr 125 -86, (tidigare: Kawasaki KLR 600 med Motard-kit)
Tjena grabben! Jo det var bra drag i lördags. Hade en lagom mängd innanför västen som vanligt :rolleyes: . Sista dagen på jobbet idag. Ska kuta ner till Björnes och ta en rackare det första jag gör efter jobbet. Måste fira in semestern. Klart det kommer bli åka av. Glöm inte att vi ska till Gelleråsen den 22:e.

Just ja! Idag går man ju på semster, de hade jag alldeles glömt bort!!! Tiden går fort...

"En" öl på björnes låter fint de, kanske skulle titta förbi när man kommer hem o se om de hänger några hojåkare där =).

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
Just ja! Idag går man ju på semster, de hade jag alldeles glömt bort!!! Tiden går fort...

"En" öl på björnes låter fint de, kanske skulle titta förbi när man kommer hem o se om de hänger några hojåkare där =).

Hehe ja det är ju inte så att jag gillar öl på något sätt. Men man måste ju fira in semestern :D. 5,5 timmar kvar nu.

scritz

Ny medlem
Gick med
13 Jun 2006
Hoj
Yamaha FZR600, Suzuki gtr 125 -86, (tidigare: Kawasaki KLR 600 med Motard-kit)
Hehe ja det är ju inte så att jag gillar öl på något sätt. Men man måste ju fira in semestern :D. 5,5 timmar kvar nu.

Hehe, alla ursäkter till att dricka öl är bra ursäkter ;).

Last edited:

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
Hurra!

10 min till semester och första biran :öl

The-Edge

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
YZF Thunderace
javlars

Är ute och åker på förmiddan idag.

Någon som vill med?

Hör av er

0705138277

faan va synd ..jag tänkte kolla SH innan jag åkte ut .....synd att jag inte gjorde det för hade vi kunnat busa lite tillsammans...jaja där ser man.
MAN SKA ALLTID KOLLA SH INNAN MAN DRAR UT PÅ EN REPA..

Hoppas att ni har lärt er nått nu i Mariestad ...och vi får se i fall jag kan få in det i huvudet me...
Mvh:Mattias och dunderklumpen:yoparty

The-Edge

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
YZF Thunderace
Tjo på er....jag o Firetwin och Big D funderar på att åka till kusten i morrn,Smögen har vi tänkt i första hand men vi får la se vart hojarna för oss...ÄR DET NÅN SOM VILL HÄNGA PÅ SÅ HÖR AV ER TILL MIG PÅ SH ELLER RING FIRETWIN.....

Mvh:Mattias

Firetwin

Gick med
26 Sep 2006
Hoj
Kawa Z1000 -03
Roadtripp!

Tjo på er....jag o Firetwin och Big D funderar på att åka till kusten i morrn,Smögen har vi tänkt i första hand men vi får la se vart hojarna för oss...ÄR DET NÅN SOM VILL HÄNGA PÅ SÅ HÖR AV ER TILL MIG PÅ SH ELLER RING FIRETWIN.....

Mvh:Mattias

Vem har sagt attt du får åka med :va ?

Klart vi ska ta en liten krökar tripp. När vi åker och vart vi ska bo är ännu inte bokat. Om någon är sugen kan ni nå The Edge på mattias@sexkontakt.se :arsele

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
Jag och Firetwin ska strax ge oss ut en sväng. Dom som vill haka på kan nå mig på mobilnr 0730215814. /David

Firetwin

Gick med
26 Sep 2006
Hoj
Kawa Z1000 -03
Smögen

Ja turen till Smögen blev ju blött för en del på alla sätt o vis:D

Kul fartfylld tripp, synd att vädret ej var med oss, men ölen rann ner som fan iaf:tummenupp

Får nog göra om den resan när vädret lockar o lite mer planering, men som sagt allt löser sig i slutänden, man slapp ju sova under bar himmel:)

Scalp

Gubbsur
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
Honda CB 750F -82
Ja turen till Smögen blev ju blött för en del på alla sätt o vis:D

Kul fartfylld tripp, synd att vädret ej var med oss, men ölen rann ner som fan iaf:tummenupp

Får nog göra om den resan när vädret lockar o lite mer planering, men som sagt allt löser sig i slutänden, man slapp ju sova under bar himmel:)

Låter som att det är på sin plats med en detaljerad färdhistoria tycker jag :p

The-Edge

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
YZF Thunderace
Tja killar ....jag såg precis en motard som smet från en mc-polis på baksidan av mitt hus.
motard killen svängde vänster o snart kom en mc-polis som inte såg vart han hade svängt o chansa höger ..hehe tji fick han.....

destruid

Carpe Diém!
Gick med
2 Sep 2005
Hoj
Lean Mean Wheelie Machine
Tja killar ....jag såg precis en motard som smet från en mc-polis på baksidan av mitt hus.
motard killen svängde vänster o snart kom en mc-polis som inte såg vart han hade svängt o chansa höger ..hehe tji fick han.:arsele ....

Hehe Shit happens:yoparty

Den motarden som körde då har ingen anledning o stanna för snuten,
bättre fly än illa fäkta i vissa fall så att säga...
Snuten måste la få jobba lite ibland dom med..:D
Fast det gick ju inge vidare för dom idag..:tungan

:notme

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
Låter som att det är på sin plats med en detaljerad färdhistoria tycker jag :p

Hehe det kan vi ta muntligt tror jag. Lättare att förmedla den rätta känslan då.

Snart är det sönd. Gelleråsen here i come :yoparty !

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024