Oändligt mycket pengar vad skulle ni göra?

micke.r

Ny medlem
Gick med
17 Sep 2004
Hoj
ZX10R
Jag såg några ungdomar idag, som verkar ha rätta tänket och som redan tagit första steget..

- De hade byggt en Epa traktor av en Porsche :D

- ..eller är det bara jag som börjar bli gammal :rolleyes:

/ Micke

Big Boy

Psychosocial
Gick med
26 Jul 2008
Hoj
Motard
...och så på med foliehatten....:banana

jaja hela grejen är så jävla obvious, bara att människor är så naiva att tro på allt skitsnack de matas med och kan inte se längre än ögat når. Ta reda på lite fakta om vad som skedde den där dagen, innan du kommer med dina vitsiga kommentarer. Men jag antar att du tror på gud också.

Oavsett om du tror på konspirationsteorier eller ej så kan du inte påstå att hela den där dagen var normal...herregud inte ens på filmer går det till på det viset.

Kolla gärna in denna dokumentär med öppet sinne: http://video.google.com/videoplay?docid=7866929448192753501#

frezon

Vem fan är Gudrun Karlsson?!
Gick med
24 Sep 2007
Hoj
HRC Duchunter
Nu blir det lite OT, men jag skall fatta mig kort.

Hur vida jag tillhör en religion eller inte är fullständigt irrelevant.
Om vi för en stund antar att det ligger konspirationer bakom händelseförloppet som mörkläggs på statsnivå, hur tillgängliga är nu fakta när det är just mörkläggningen av dessa som konspirationen syftar till? Nej, tyvärr får jag nog sälla mig till de oupplystas skara och helt enkelt tro på den officiella versionen.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Jag såg några ungdomar idag, som verkar ha rätta tänket och som redan tagit första steget..

- De hade byggt en Epa traktor av en Porsche :D

- ..eller är det bara jag som börjar bli gammal :rolleyes:

/ Micke

Ummm har jag fel om jag säger att man inte fått bygga Epa-traktorer sedan -75 typ?:va

Dom som byggts efter heter A-traktor. :fakta

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Så ja, oavsett konspirationsteorier så räcker det med de fysiska bevis av händelserna den dagen för att lämna utrymme för skepsis. Jag hävdar inte att USA:s regering eller att staten ligger bakom 11:e sept, men jag behöver mer än bara en kass videoupptagning med sämre kvalite än min mobilkamera av Mr. Bin Ladin (Vad hände egentligen med honom:va) som tar ansvaret för händelserna för att tro på deras kvalificerade skitsnack.

http://severkligheten.blogspot.com/2009/11/911-nagra-fa-markligheter-av-manga.html :fakta

Hej!

Givetvis kommer ingen av oss ha obegränsat med pengar. Men det var ju ändå det som tråden handlade om. Så. Om du verkligen söker en kritisk diskussion om 911 så rekommenderar jag ett besök hos oss på forumet för Vetenskap och Folkbildning. Är det ryggdunkar du söker rekommenderar jag foliehattarna på vaken.se istället. :hej

Kent@

Gick med
23 Dec 2007
Hoj
Två Suzuki, sportouring och custom
Hade det hänt en vinterdag som idag hade jag köpt en CBR1100XX från 2007. Därefter hade jag tagit ledigt 1 vecka, åkt till fjällen, hyrt en stuga med snöskoter. Vinterfiskat i ngn fjällsjö och funderat över framtiden. :tummenupp
Hade det hänt på sommaren hade jag också köpt en CBR1100XX från 2007 men tagit ledigt 1 månad och dragit ner genom europa på hojen för att fundera över framtiden. :va

hojkiller

MYTOMAN
Gick med
28 Aug 2009
Hoj
kawvaszaki zrxx 1100000
hade jag haft oändlit me pengar och om dey varit möjligt.
då hade jag köpt 2 st nya ben så jag sluppit 57 st skruvar o plattor som en gubbjävel fixa ditt. jag blev påkörd.

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Jag hade flyttat till ett land där det är lagom värme året runt, kalifornien har väl ganska okej klimat om jag inte missminner mig?

Där hade jag förmodligen köpt mig ett lagom stort hus, köpt en hund, ett par hojar för olika ändamål. Räknat på hur mycket av min förmögenhet jag behöver för att leva bra resten av livet.

Sen åkt till afrika och slängt pengar på ordentliga vattensystem med reningsfilter och underhållspersonal, byggt skolor och ordentliga bostäder.

Tagit nästa plan till polen, skänkt åtskilliga miljoner till alla barnhem där.

Nästa plan till ryssland, repris på polen där.

Sen hem och klappat hunden, tänt en fet cigarr och hällt upp en whiskey med födelsedatum 1963 och bara njutit av alla goda gärningar jag kan göra utan att ångra det.

För bra för att vara sant? Ja.
Hade du gjort det om det varit sant? Ja.
Är du sugen på det just nu?`Nej.

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
gixxah sevenfifteh
Skulle jag få oändligt med pengar kan jag lova er att världsekonimin kommer störtdyka till ett nollvärde bråkdelen av en sekund efter att jag har fått in oändlighetstecknet på kontot mitt.
På sin höjd skulle jag ha hunnit med att köpa ett paket tuggummi. Så optimist som jag är skulle jag säga: tugga tuggummi.

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
...Några saker jag hade förbjudit; gnälliga kärringar och gubbar, fula farliga rondell "konstverk", zebrarandiga tapeter.
Har du fortfarande inte gjort om i hallen? :rofl:rofl

Jag hade åkt jorden runt i privatplan och bara lekt medans drömhuset byggs på mitt smultronställe. Man har bara ett liv på sig att ha kul! :tummenupp

Har alltid drömt om en Mclaren F1 så en sån skulle det bli rätt omgående. Vägarna runt nya huset skulle breddas och asfalteras om, eventuellt med kerbs :tungan

Bifogat

• boeing-777-200LR-worldliner.jpg
    boeing-777-200LR-worldliner.jpg
    79.7 KB · Visningar: 40
  • mclaren-f1-doors-open.jpg
    mclaren-f1-doors-open.jpg
    84.8 KB · Visningar: 35
Last edited:

Magg0t

Speed Is Priceless
Gick med
24 May 2009
Jag har en ritning i huvudet över mitt drömhus som skulle bli verklighet om jag hade pengar. Sen har jag sedan en godväns morfar gamla hus haft en riktigt cool idé, han hade nämligen en dörr från köket ut i en egen hangar stor som en fotbollsplan. Verkligen en härlig känsla att öppna en dörr i huset och komma rakt ut i en hangar och blicka över flygplanen. Sen skulle det självklart matas på med hojar av alla slag. Plus att jag skulle bygga en egen bana så alla polare kan komma över och köra lite vardags race :)

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Bygga ut ett personligt tågspår till jobbet med 1 klass vagnar deluxe etc.

Skämt o sido. Jag är ganska nöjd som jag har det vad gäller boende kriskrams etc, dock skulle det ge mig möjlighet att inför varje vinter åka till värmen, det skulle vara värdefullt. :) Jobbet gillar jag för mycket för att jag skulle sluta helt med.

Skulle bjuda med alla man kände på alla motogp och Formel 1 race.

Ett flygplan skulle inte va så dumt att ha, bara åka iväg till värmen/aktiviteter när man vill :)

Last edited:

Knäpucko

Upp & iväg
Gick med
1 Sep 2004
Hoj
Lånar
Har stockholmarna missat tråden? Har ju inte varit ett ord om Bulten? Borde inte någon byga om den till bana med avåknings zoner och förbjuda bilar där?

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC