Oändligt mycket pengar vad skulle ni göra?

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
förlåt jag glömde er ,

Jag bara tyckte att det var viktigast att petter fick en. men själv skall ni också få..

suzuki ska det stå på din va ?

klar du skulle hade den på dig det skulle ju stå "knäskraaaap riders" på ryggen :D

Ja, Suzuki SV 650, eller varför inte ett extra Sporthoj.com tryck?
Skitsamma ska ju bara ha den & torka kedjan med! :hihi

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Tillfälligt avbrott
låter iaf som 4e riket med "storstädning" ;)

popcorn.gif
Well, kalla det vad du vill.. Den som får tillgång till "oändligt mycket pengar" (dvs allt kapital), äger också all makt på planeten..

Jag skulle kunna tänka mig ett par hundra miljoner dollar..
Men en oändlig källa av rikedom, nej tack ;)

Jezze_

Sporthojsnörd
Gick med
18 May 2006
Hoj
919 turbo
Drömvinsten på lotto räcker gott för mig, och de första jag skulle göra är att säga upp mig från jobbet, för de har jag inte råd med just nu :huvet

anze

Ny medlem
Gick med
2 Mar 2009
Hoj
japp
helt klart jobbat kvar där jag jobbar nu, sen skaffat en ferrari som vinterbil(med 15" plåtfälgar och takräcke) bara för att reta folk...

TheKid

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
20 May 2009
Hoj
Yamaha R1-04...Gsx-R 750*såld*...Yamaha RD "Flattrack-projekt"...Yamaha yz290f Bigbore*såld*
Kvällen hade börjat såhär:

Bifogat

• drunk-asshole.jpg
    drunk-asshole.jpg
    136.4 KB · Visningar: 126

TheKid

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
20 May 2009
Hoj
Yamaha R1-04...Gsx-R 750*såld*...Yamaha RD "Flattrack-projekt"...Yamaha yz290f Bigbore*såld*
Och slutat såhär:

Bifogat

• drunk-urinal1.jpg
    drunk-urinal1.jpg
    23.2 KB · Visningar: 82

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Hoj
Världsmästarhoj
För att slippa alla som sabbar middagar med att börja prata om trista saker som inglasning av uteplatser skulle jag börja med att glasa in hela planeten. Innanför skulle det råda perfekt hojväder jämt överallt, och alla vägar skulle förses med ordentliga avåkningszoner och fri fart. Sen vet jag inte.

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
När jag tröttnat på alkemin hade jag gått in i Gotland ring som finansiär med syfte att få värmeslingor under hela banan och dessutom bygga in den så den går att nyttja året runt och dygnet runt.

En bro till fastlandet blev steg 2.

Jag skulle låta resa en staty av mig själv i alla svenska städer, och en gigantisk staty av mig själv i samtliga svenska hamninlopp utom Göteborgs. Den staden skulle upphöra att existera, och förklaras som ingenmansland och aldrig erkännas någonstans. Alla som nämner något som ens antyder en koppling till Göteborg interneras på gotska sandön som försvaret återfår som skjutområde för kustartilleri.

Samtliga TV-kanaler skulle som avslutning på dagen visa ett avsnitt av den här serien:

[YOUTUBE-ID]QaAGFW8c-ZI[/YOUTUBE-ID]

Danne_Boy

Ny medlem
Gick med
18 Sep 2006
Hoj
2x Gsxr 1000 1st Turbooo

Bil ?
De dyraste som fanns ?,

Båtar ? Ja ett antal lyxkryssare

Vart jag skulle bo ? Ja en ö i Maldiverna, en stuga i Norge och även en i Sverige, ett antal resor till Asien, och även en stuga på Bora Bora, gärna ett hus i Holland och ett till i Frankrike... listan kan göras lång

Vem man skulle bo med?... min Bild borde förklara de första 20 åren av min nya rikedom :tuttar.. :)

Och med " en bild är mer en tusen ord " kan jag lätt säga att jag underdriver med så få bilder !........... kort och gott.. listan kan göras oändlig.. :)

Och gjort, jag skulle nog göra massor...

:glömdet

det där laget skulle jag med kunna tänka mig att dela min stora säng med:tuttar

B89

Suit up!
Gick med
12 Feb 2009
Hoj
Yamaha R6 2008
Byggt en ö i dubai där det skulle finnas 3 roadracingbanor (för variationen) mc-pubar, bara snygga brudar, gym så man kan stay in shape, mc-firmor, och alla på sporthoj.com skulle ha gratis boende och fria körningar.
Ps inga bilar på ön endast på fastlandet.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag skulle gå till frisör istället för att klippa mig själv.

Klockrent. :)

Jag hade köpt upp Radiotjänst i Kiruna och lagt ner skiten med hjälp av en stor bomb.
Oändligt mycket pengar...köpt upp företaget jag jobbar på och strukturerat om det totalt. GOD DAMN vad folk skulle få byta tjänster med varandra hej vilt. *ler elakt*
Sen hade mina nära och kära fått oändligt mycket presenter. :krama

Gummisnodd

Ny medlem
Gick med
9 Oct 2009
Hoj
Ducati / yz250f / Vespa
Gett massor av deg till forskning för att ta fram botemedel för diverse skit och finurla fram teknik som inte släpper ut skit från industri
Fri medicin till alla som behöver
Fri mat till alla som behöver
Byggt bostäder till alla som behöver

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Klockrent. :)

Jag hade köpt upp Radiotjänst i Kiruna och lagt ner skiten med hjälp av en stor bomb.
Oändligt mycket pengar...köpt upp företaget jag jobbar på och strukturerat om det totalt. GOD DAMN vad folk skulle få byta tjänster med varandra hej vilt. *ler elakt*
Sen hade mina nära och kära fått oändligt mycket presenter. :krama
Lapdance eller poledance blir det så stor omväxling?

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Hoj
Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition & Suzuki CS125 -83
Skulle köpa Japan, lägga ner alla japanska hojtillverkare och därmed tvinga alla som vill köra sporthoj köpa italienskt.
Tro mig, ni kommer tacka mig!

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Skulle köpa Japan, lägga ner alla japanska hojtillverkare och därmed tvinga alla som vill köra sporthoj köpa italienskt.
Tro mig, ni kommer tacka mig!
Tur att jag har bunkrat upp reservdelar så jag klarar mig livet ut på japanare, så slipper åka på sådant där annat smäck

Trubbis

En Lyttbacka
Gick med
16 Jun 2009
Hoj
Honda XR630
Jag skulle jobba kvar utan att berätta nåt, och sen börja göra vad jag ville, när jag ville tills de fysiskt kastade ut mig.

Sen skulle jag anställa en betjänt som skulle få köra runt mig när jag ville nånstans. Alltid bära mantel och flytta in i ett kråkslott där jag skulle ägna mina dagar åt alkemi och att leja en gigantisk privat armé för att obemärkt ta över världen. Byta efternamn till Blofeld.

Sen vet jag inte.
Det där med att bära mantel lät bra :fakta Gärna en käpp av nått udda träslag och en guldknopp :D

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...