Oändligt mycket pengar vad skulle ni göra?

Paxel

Green Meanie
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
En gul Daytona 675
Jag skulle bo på alla banor runt jorden, hyra varje en vecka i taget och bjuda in alla här på SH. Skulle försöka få tag på någon 990cc att köra med.

driverinblack

Turbo är roligt men dyrt
Gick med
2 Jun 2005
Hoj
MOTO-GUZZI V100
jag skulle flytta till usa och starta en mc verksta. utan att tveka... bara för sporthojar så klart ;)

jo just ja. jag skulle skaffa någon som städa åt mig ochså ;)

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Hoj
Ducati Monster m900
Men jag då? :( ....& Dick & de andra lirarna? :(

förlåt jag glömde er ,

Jag bara tyckte att det var viktigast att petter fick en. men själv skall ni också få..

suzuki ska det stå på din va ?

ja det har du nog råd med, men att få den på mig vete fan om slantarna räcker till.

klar du skulle hade den på dig det skulle ju stå "knäskraaaap riders" på ryggen :D

Last edited:

Fotrally

Olika
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Honda CBR1000RR -08, SP Copperhead MX125 -07
Skåne ville vara ett eget land, men det godkändes inte. Vad är det du inte gillar, varför hata reservdanskar, dom är ju på väg att lära sig att prata som om munnen var full med korv, dom försöker i alla fall, det är alltid nått :D

Har alltid velat se skolkningsstatistik på svenskalektionerna i skåne....

• Gilla
Reaktioner: S84

Lawner

#35 SST600 - 2010
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ktm Exc 300 - 11 Enduro
I brist på andra diskussioner som handlar om MC kanske man får tolerera liiiite OT här iaf :)

Förövrigt, så räcker inte oändligt med pengar för att köpa SH :D

Hur mycket fick du :va

Jaja vi ser väll vad det blir för sattsning 2010

Mjölnaren75

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Aug 2006
Hoj
Sym 200 Yoyride
Hm nu ska vi se!! Jag har en hoj, lite gammal men men!!! 70 fots båt, Lägenhet i Stockholm samt villa på landet, Villa i spanien, hus i Österike, en 911 turbo och en svensson bil. Det får räcka!!!!!!

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Nja, tänker mer att det vore på sin plats med en "storstädning", i all välmening.. Ett jävla liv därute..

låter iaf som 4e riket med "storstädning" ;)

popcorn.gif

Knäpucko

Upp & iväg
Gick med
1 Sep 2004
Hoj
Lånar
Oändligt är ju så mycket så jag kan inte ens spåra ur med de summorna. För 50 mille hade jag byggt en räcerbana och levt gött ett tag framöver. Kört elefant i stället för bil för att vara miljövänlig och som någon skrev haft mantel.

micke.r

Ny medlem
Gick med
17 Sep 2004
Hoj
ZX10R
Lustigt att alla väljer en massa prylar...

För egen del ....sålde allt som band mig fast vid en punkt och sen dra jorden runt på långa expeditioner. Eller varför inte arbeta lite ideelt för något som verkligen betyder något?

Först skulle jag betala sjukt mycket skatt :rolleyes:

Sen skulle jag i allafall inhandla lite basvaror;

Jag skulle sänka mina tre bilar i hamnen som bojsänke. Förmodligen skulle hojen och mtb'n och datorn gå samma väg :3freak

Sen skulle jag omedelbart köpa en hyffsad bil eller två samt en, nej förresten tre, fyra hojar, av olika karaktär, och förmodligen en fullstor racebuss.

Vidare skulle jag köpa åtminstonde en liten, liten platt-tv och en hemmabioanläggning :D

Jag skulle köpa obegränsat med mc-utrustning och skidutrustning..

Jag skulle också leta efter min mtb som jag inte kunde hitta :rolleyes:

Jag skulle låta bygga mig ett hus med tillhörande garage

Jag skulle bjuda vänner och bekanta på fest..

Därefter skulle jag ut och resa i alla riktningar; Afrika, Australien, Asien, Antarktis, England osv..

Därefter skulle jag nog sätta mig ner och fundera lite, vad jag ska göra med alla pengar/möjligheter...

/ Micke

Kul tråd det här :banana

streetspank

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
så jävla röd va
Jag skulle köpa alla tillgångar, prylar, platser, ideer osv i hela världen.

När jag äger allt i hela världen utom pengarna, så kommer dom bli värdelösa iom att jag inte säljer någonting.

Då äger jag världen.

Geronimo79

Ny medlem
Gick med
28 May 2005
Hoj
KTM 150 SX 2012
Köpt NASA o varit den första människan på en annan planet (även kunnat ta en weekend till Månen). Haft en j...vla massa hojar - sport, motard & offroad/enduro. Lamborghini givetvis samt någon BMW M3 & M5. Rest så mkt som möjligt - så klart i egen jet eller helikopter. Och ett antal hus i varenda världsdel!

Gick med
18 Apr 2009
Hoj
Kawasaki zx750r ninja 1989
Jag skulle nog anställt dom bästa inom elteknik och byggt eldrivna super sporthojar som skulle ha MYCKET mer effekt än otto motorerna har idag plus att det skulle vara en drift tid på 120 tim på en laddning som tar en timme plus att dom skulle kosta typ halva priset av vad en sporthoj kostar idag. Sen skulle jag gå på bil och lastbils sidan och fixa det problemet också. När detta är klart skulle jag ta min elhoj med laddare stor som en mobil telefon och köra ut i världen på lååååååång semester ....:banana

frezon

Vem fan är Gudrun Karlsson?!
Gick med
24 Sep 2007
Hoj
HRC Duchunter
Jag hade börjat med att i accelererande skala terrorisera min omgivning med mer och mer avancerade och påkostade practical jokes. Givetvis utan att berätta något och givetvis hade min stackars arbetsgivares tolerans testats om och om igen till sanningen uppdagats; Att jag i själva verket köpt företaget och de facto är hans överordnade.

Eftersom man måste ha skoj på hoj också hade nog Gärdet fått byggas ut fullständigt till gigantisk motorpark med allt vad det innebär av F1- och MotoGP-status. Naturligtvis gratis på alla sätt, inklusive glass till barnen efter att Hemglass chef pryglats offentligt för den vidriga trudelutten! Popcorn skulle bli nationalrätt, myrlejonet nationaldjur och aldrig mer skall någon betvivla stjärntecknet "Räkan"s existens!

Eftersom man förmodligen skulle uppfattas som något excentrisk kan man lika gärna ikläda sig rollen fullständigt. Hög hatt eller fez till vardags, monockel, slängkappa och sälskinnsboots är ju givna attiraljer till den obligatoriska fracken.

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC