Oändligt mycket pengar vad skulle ni göra?

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Resa resa resa
laga allt trasigt på kroppen som gick att få gjort för pengar
göra mycket av det Rachid/Rash sa, + att jag skulle beställa två radiostyrda jumbojet helt i kolfiber som jag skulle frontalkrocka på min nästa födelsedagsfest.
köpa nån exlusiv ducce och elda upp på world ducati day.

köpa upp all reklamtid i de vanligaste svenska tvkanalerna och sända sanningen om pissreklam för smink, tvättmedel, dammsugare mm.

köpa SPA och Suzuka och rusta upp dom för fullt FIM godkännande.

sen tagga ner och köpa en lagom stor gård på landet utmed västkusten i södra sverige, bygga en egen bana och designstudio där.

minimum budget för att bli hyffsat lycklig, 500miljarder dollar.

Last edited:

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Jag minns när "Linda 16 år" fick frågan i Aftonbladet om vad hon skulle göra om hon vann 42 miljoner kronor som var på Jackpot.

"-Jag skulle köpa en lägenhet & bjuda kompisarna på lite grejer. Sedan skulle jag supa upp resten":D:yoparty

Själv skulle jag bygga en oöverträffad roadracingbana, köpa en hel hög med racingmaskiner & köra med.

Sedan skulle jag köpa upp BMW´s motorcykelavdelning och lägga ner den. Därefter skulle jag köpa Ducati & tillverka deras hojar med BMW´s boxermotor bara för att jävlas.

Men vad jag framförallt skulle göra, är att köpa upp Viasat, Anal Digital, SVT, Boxer & ersätta ALL fotboll med roadracing. Inte en sekund fotboll skulle visas.

....sedan skulle jag nog supa upp resten.... :)

Lam-Kaka

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2004
Hoj
Mille Delux
Snälla....mindre snack och mer grävning...:D

Fast tillhörde inte Jämtland Norge vid samma tid? :)

Vi väntar på att vi ska få tillhöra Norge igen så vi kan få leva på oljan och bruke de sötte tösserna..sen så är lönen lite bättre också....tyvär så e hojarna dyra och skatten dyr...men men man kan inte få allt.

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Hoj
brittisk trepip
Jag hade flyttat kungahuset och regeringen till Göteborg.. Sedan hade jag nog avsatt kungen och tagit kontroll som diktator. Gnällspikar som bosatt sig för nära motorbanor och mctjyvar hade placerats i dagbrott i norraste Norrbotten för slavarbete. I dagbrottet hade jag även placerat hela den svenska vargpopulationen. WW hade blivit chef över hela polismyndigheten. Några saker jag hade förbjudit; gnälliga kärringar och gubbar, fula farliga rondell "konstverk", zebrarandiga tapeter.

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Först hade jag köpt mig en feting hoj. Typ husqvarna 510 smr :hihi

Sen investerat, utan att vara rädd för att förlora något tack vare att jag har oändligt med pengar. Förmodligen så hade jag nog, hjälpt människor också :va

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Eftersom jag har svårt för brats så skulle jag ägna mycke pengar på att föra dom i skugga... Speciellt på gotlandsveckan... betala stora pengar på att fylla skumpaflaskorna med urin, så kan dom spruta bäst dom vill sen.... Eller föresten... Skulle köpa alla bratshak och göra om till skabbiga förortshak med fulöl för 19 spänn...

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Köpa ett par nya däck till cykeln, och en stor magnumbutel herrljungacider..

Man kan inte köpa sig livsglädje eller kärlek, det är kul ett tag så för stunden går det, men när prylarna blir tristess och du inser att cheyen inte är ute efter dig utan bara dina pengar... Visst skulle man unna sig lite mera här i livet än nu, lite mera kvalitétstid med familjen som resor , inte behöva kolla på prislappen när man vill handla något, eller om man rustar på kåken.

Är rätt nöjd med mitt liv, lite mera pengar svider inte dock:)

Shropshre

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2008
Hoj
VFR 800, XJ 550, R1200GS
Jag skulle jobba kvar utan att berätta nåt, och sen börja göra vad jag ville, när jag ville tills de fysiskt kastade ut mig.

Sen skulle jag anställa en betjänt som skulle få köra runt mig när jag ville nånstans. Alltid bära mantel och flytta in i ett kråkslott där jag skulle ägna mina dagar åt alkemi och att leja en gigantisk privat armé för att obemärkt ta över världen. Byta efternamn till Blofeld.

Sen vet jag inte.

:yoparty

Shropshre

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2008
Hoj
VFR 800, XJ 550, R1200GS
Köpa typ TV4 inkl. sändningsrättigheterna till nästa Fotbolls-VM.. & sen ge f-n inte att sända något annat än Roadracing-klassiker trots att tablån skulle säga något annat.

HAHAHA det gillar jag! Starta Viasat Fotboll 1,2,3,4,5 och enbart köra motorsport dygnet runt! :tummenupp

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Gräva ner några miljarder i vetenskapligt projekt för att med DNA återuppväcka Mammuten. Sen skulle jag gräva ner ytterligare några miljarder i att skapa zombies av dessa mammutar.

Efter det skulle jag köpa Östermalm, bygga en stor mur runt hela jävla överklassträsket och släppa lös zombiemammutarna där.

För 10000 spänn skulle man sen få hyra en jeep och en Anna Karin för en dag. Man skulle antagligen ta ut en avgift per fäld mammut för att hålla beståndet påfyllt.

Eller jag vet inte...

Last edited:

Johan-ST1050

Ny medlem
Gick med
3 Oct 2007
Hoj
125cc ToF jobbetscooter
betala oändligt med skatt och gå i konkurs..... :gnissla

Jag skulle jobba kvar utan att berätta nåt, och sen börja göra vad jag ville, när jag ville tills de fysiskt kastade ut mig.

Sen skulle jag anställa en betjänt som skulle få köra runt mig när jag ville nånstans. Alltid bära mantel och flytta in i ett kråkslott där jag skulle ägna mina dagar åt alkemi och att leja en gigantisk privat armé för att obemärkt ta över världen. Byta efternamn till Blofeld.

Sen vet jag inte.

Haha!! :tummenupp

Last edited:

zizolo

Jag kan, men varför?
Gick med
15 Feb 2009
Hoj
Honda CBR 954 -03
Om jag fick tillgång till oändligt med pengar hade jag orsakat jordens undergång. Då jag har en oändlig källa med pengar, och använder dessa i "verkliga världen" skulle jag personligen vara orsaken till ökad inflation. Ju mer jag slösar destå mer urholkas värdet på den valutan jag spenderar i.

för att lyckas med min plan till jordens undergång hade jag gjort alla oändligt rika, människans giriga natur hade tagit emot den enorma summan pengar på oändlighet utan några frågor ställda. Detta leder till att världsekonomin krachar. Nationalekonomer förstår va jag vill uppnå, dessa gör jag mig av med

Kapow! jag har officiellt lyckats med att göra pengar värda = 0, vi är tillbaks i stenåldern, det som har värde nu är mat, redskap för att skaffa mat, kläder och vatten.

Nu har människorna börjat söka sig ut från städerna för att skaffa mat, naturen runt om räcker inte för att mätta flera miljardet människor, det uppstår revolt, total anarki råder i världen, jag har lyckats, peace out.

bäst för er alla att jag inte blir oändligt rik

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
För egen del skulle obegränsade ekonomiska resurser innebära att jag sålde allt som band mig fast vid en punkt och sen dra jorden runt på långa expeditioner. Eller varför inte arbeta lite ideelt för något som verkligen betyder något?

Att sitta på sitt arsele i sin egen biosalong eller flasha runt i nån dyr italiensk bil är bara sorgligt i mina ögon.

Kände precis samma sak. Skulle fullkitta en offroadtourer med hela Touratechs svindyra sortiment och sen åka och kolla på ställen. Typ alla ställen.

Ideellt skulle jag dock inte jobba. Det kan andra syssla med.

speedfreak404

Touring Fantast
Gick med
20 May 2009
Hoj
;)
tja undrar vad ni skulle gjort om ni hade oändligt mycket med pengar hur ni skulle bo?köra för bilar? båtar?vem ni skulle bo med osv?
gärna bilder

Bil ?
De dyraste som fanns ?,

Båtar ? Ja ett antal lyxkryssare

Vart jag skulle bo ? Ja en ö i Maldiverna, en stuga i Norge och även en i Sverige, ett antal resor till Asien, och även en stuga på Bora Bora, gärna ett hus i Holland och ett till i Frankrike... listan kan göras lång

Vem man skulle bo med?... min Bild borde förklara de första 20 åren av min nya rikedom :tuttar.. :)

Och med " en bild är mer en tusen ord " kan jag lätt säga att jag underdriver med så få bilder !........... kort och gott.. listan kan göras oändlig.. :)

Och gjort, jag skulle nog göra massor...

:glömdet

Bifogat

• Zoo-girls-l.jpg
    Zoo-girls-l.jpg
    80.2 KB · Visningar: 181
  • terminator-salvation-motorcycle.jpg
    terminator-salvation-motorcycle.jpg
    90.4 KB · Visningar: 117
  • The-Dom-Perignon-Experience-L.jpg
    The-Dom-Perignon-Experience-L.jpg
    8.9 KB · Visningar: 73
  • maldives.jpg
    maldives.jpg
    205.6 KB · Visningar: 94
  • leopolda.jpg
    leopolda.jpg
    53.1 KB · Visningar: 84
  • 129113.jpg
    129113.jpg
    160.8 KB · Visningar: 88
  • Wingsuit.jpg
    Wingsuit.jpg
    31.3 KB · Visningar: 82
  • 250px-.jpg
    250px-.jpg
    27.8 KB · Visningar: 73

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Oändligt mycket stålar, hmm.. Då snackar vi möjlighet att köpa länder/människor, störta regeringar, nya gränser, krig/fred, rubba världsordningen, religioners existens.. osv osv..

Vet inte om jag är mogen för det :jisses

4e riket?

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende