R2
På två hjul sen -89
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Resa resa resa
laga allt trasigt på kroppen som gick att få gjort för pengar
göra mycket av det Rachid/Rash sa, + att jag skulle beställa två radiostyrda jumbojet helt i kolfiber som jag skulle frontalkrocka på min nästa födelsedagsfest.
köpa nån exlusiv ducce och elda upp på world ducati day.
köpa upp all reklamtid i de vanligaste svenska tvkanalerna och sända sanningen om pissreklam för smink, tvättmedel, dammsugare mm.
köpa SPA och Suzuka och rusta upp dom för fullt FIM godkännande.
sen tagga ner och köpa en lagom stor gård på landet utmed västkusten i södra sverige, bygga en egen bana och designstudio där.
minimum budget för att bli hyffsat lycklig, 500miljarder dollar.
laga allt trasigt på kroppen som gick att få gjort för pengar
göra mycket av det Rachid/Rash sa, + att jag skulle beställa två radiostyrda jumbojet helt i kolfiber som jag skulle frontalkrocka på min nästa födelsedagsfest.
köpa nån exlusiv ducce och elda upp på world ducati day.
köpa upp all reklamtid i de vanligaste svenska tvkanalerna och sända sanningen om pissreklam för smink, tvättmedel, dammsugare mm.
köpa SPA och Suzuka och rusta upp dom för fullt FIM godkännande.
sen tagga ner och köpa en lagom stor gård på landet utmed västkusten i södra sverige, bygga en egen bana och designstudio där.
minimum budget för att bli hyffsat lycklig, 500miljarder dollar.
Last edited: