Jag skulle skönhetoperera mej så att jag till slut blir en fulländad replika av Christer Pettersson. Tjöpa ut Lisbeth Palmes granne och flytta in för att sedan börja stöta på henne.
Varför? Kul experiment
Varför? Kul experiment
Jag skulle skönhetoperera mej så att jag till slut blir en fulländad replika av Christer Pettersson. Tjöpa ut Lisbeth Palmes granne och flytta in för att sedan börja stöta på henne.
Varför? Kul experiment
Han tidigare i tråden som ville renovera flygplan verkade iofs sund.
helt klart jobbat kvar där jag jobbar nu, sen skaffat en ferrari som vinterbil(med 15" plåtfälgar och takräcke) bara för att reta folk...
man bli inte lycklig av saker och pengar
Du handlar i fel affärer.
Om jag fick tillgång till oändligt med pengar hade jag orsakat jordens undergång. Då jag har en oändlig källa med pengar, och använder dessa i "verkliga världen" skulle jag personligen vara orsaken till ökad inflation. Ju mer jag slösar destå mer urholkas värdet på den valutan jag spenderar i.
för att lyckas med min plan till jordens undergång hade jag gjort alla oändligt rika, människans giriga natur hade tagit emot den enorma summan pengar på oändlighet utan några frågor ställda. Detta leder till att världsekonomin krachar. Nationalekonomer förstår va jag vill uppnå, dessa gör jag mig av med
Kapow! jag har officiellt lyckats med att göra pengar värda = 0, vi är tillbaks i stenåldern, det som har värde nu är mat, redskap för att skaffa mat, kläder och vatten.
Nu har människorna börjat söka sig ut från städerna för att skaffa mat, naturen runt om räcker inte för att mätta flera miljardet människor, det uppstår revolt, total anarki råder i världen, jag har lyckats, peace out.
bäst för er alla att jag inte blir oändligt rik
Tja, det är nog känslan av att berika sitt eget liv och göra lite nytta.
Anser redan att jag faktiskt har det mest livsnödvändiga så mer prylar skulle nog inte göra mig lyckligare annat än på kort sikt.
Är det verkligen bara prylar som räknas för er andra?
Han tidigare i tråden som ville renovera flygplan verkade iofs sund.
Jag hade iscensatt ett par flygkapningar, försett dem med publikt kännbara mål, fått räddningstjänsten att leka hjältar, använt folkets sorg till att bygga upp ett hat mot andra människor för att kunna deklarera krig mot andra folks frihetskämpar. Jag hade använt mitt folks sorg och nyvunna hat mot dem människorna jag har deklarerat krig mot för att kunna sända iväg mitt eget folks fäder och söner i ett krig utan möjlighet till vinst. Jag hade gripit och låtit mörda ledaren för ett annat land pga dem brott han har gjort medan jag gör mer brott mot världen än han någonsin gjort. Jag hade arresterat alla som kom i min väg och satt dem i små burar långt, långt hemifrån, utom räckhåll för rättvisa. Jag hade leende tittat in i kamerorna och vinkat i varje nyhetssändning och tackat herren vår gud för att människor är så jävla dumma i huvudet att dem lyssnar på mig.
...nej vänta
Det har ju redan gjorts. Fan, George W Bush han före mig
Men seriöst, jag hade köpt mig en Porsche 911 (930) 3.3 turbo, renoverat den till über-skick, monterat dubbelturbo och ett modernt sprut istälet för k-jetronic och singelsnurra. Byggt mig en RGV500RR och köpt mig en 80fot båt, sen hade jag åkt jorden runt med min båt, Porsche och hoj, sen bara kört som ett svin och druckit margaritas hela dagarna
Vi får dock vara försiktiga vem vi ger tillgång till makten (cashen) så att det inte blir som i texten ovan
Sant sant, dock Bush Junior är bara en marionettdocka i världens fräckaste brainfuck på hög nivå, de som sitter bakom spakarna är av helt annorlunda material.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|