Okej, här kommer mitt sista inlägg i den här saken.
Dementerar ett par påståenden;
- Tycker inte det är någon liten sak med hjälmar som är/kan vara skadade, men det finns bot mot det; KÖP NY!
Har själv varit ute för olycka och vet att dessa rutiner fungerar inte alltid så bra. Här kan man nog vara rätt säker på att det är en enskild som agerat.
- Jobbar inte på Ebos, är inte mekaniker eller jobbar i mc-branschen öht. Skruvar lite till husbehov men när det gäller det som är över min tekniska horisont lämnar jag bort och betalar, (vilket är en hel del). Har alltså bara lämnat jobb på nämnda firma och har inget att klaga på. Visst har det hakat upp sej, men detta har de hanterat bra. Utöver det har jag bara kompisars erfarenheter som också varit bra.
Vill också skriva under på X1-s inlägg om att det funkar med Ystadfirman för en del och Malmöfirman för en del. Tror inte det fattas kompetens på någon av firmorna, handlar mer om vilken kontakt man får och vad som funkar geografiskt.
Apropå vad RC skrev, så tycker jag det finns anledning att tänka ett varv till om man nu upplever att man fått god service och har ett förtroende för firman. God service och företagsmannaanda är ingen självklarhet i branschen, finns väl ett läsa på ett antal ställen på forumet. Alla skall bedömas, men kanske inte dömas för snabbt!
- Har inga andra intressen i den firman, (vet inte vad som menas heller). Är inte bekant med ngn som jobbar där och beträffande antagandet om sexuell läggning så är jag hetero, varför nu någon skulle intressera sej för detta. Om det nu är Ebbe som är VD, vilket jag förmodar, så känner jag inte till eller är intresserad av dennes läggning.
Folk som skapar sina egna sanningar är inte lätt/lönt att diskutera med. Var och en tror som den vill och det varken kan, vill eller tänker jag försöka göra något åt.
Ledsen att jag lät mej dras med i pajkastningsträsket som väl kom ur en seriös fråga från mej, då jag verkligen inte förstod vad som menades. Inget jag är stolt över, sånt finns det nog av ändå!
En kvalificerad gissning är att ebos har "adresserat" problemet, men inte basunerar ut det.
I allt övrigt;
EN RIKTIG KALASGOD JUL
till ALLA som händelsevis råkar läsa detta!
(Och inte har nåt groteskt på sitt samvete).
(Har säkert missat kommentera en massa, men släpper det här nu).