NYSTA skrev:2459059kommer 17:30
Vart skall ni åka? Jag kommer inte att hinna ner till 17:30 men vill ut iaf. Kan vi mötas upp någonstans?
/J
NYSTA skrev:2459059kommer 17:30
RR_Jonas skrev:2459571Vart skall ni åka? Jag kommer inte att hinna ner till 17:30 men vill ut iaf. Kan vi mötas upp någonstans?
/J
RR_Jonas skrev:2459571Vart skall ni åka? Jag kommer inte att hinna ner till 17:30 men vill ut iaf. Kan vi mötas upp någonstans?
/J
nilzz skrev:2460209Bör nog byta tid till 16:00 Satan så fort det blir mörkt!
nilzz skrev:2460209Bör nog byta tid till 16:00 Satan så fort det blir mörkt!
Ah, semester, låter som en dröm, var bär det av? Hade lite kul med en Ducati 999:a i dag på Valhalla, kul med lite småbus på morgonkvisten!Wip skrev:2478558Tjena grabbs!
Fan vad trevligt det var med en liten tur efter jobbet idag. Inte för att jag stod på så mycket på krokvägarna som jag brukar, men när vi provade "nya" vägen lite så visade det sig att bakhjulet börjar sitta riktigt bra. Ingen teknik för att få upp framhjulet på annan växel än 1 o 2, men förutom det så funkade det riktigt bra. Härligt!
Mycket skön avslutning på denna "termin". Dags för semester va? Ses om 2 veckor, och om solen fortfarande känner för att värma oss 2hjulingar så kanske det är väl mött på vägarna då.
// Wip
Kongo skrev:2479182Ah, semester, låter som en dröm, var bär det av?
Wip skrev:2538528Hemma igen sedan några dagar. Blandade känslor som vanligt. Du får fråga mig nästa gång vi ses så kanske jag säger någo,,,
Annars, någon som är sugen på att leka lite? Jag är öppen för förslag för dagen. Inte för att det är varmt, men man får väl rycka sig varm då...
// Wip
calle skrev:jag vet att frågan vart upp innan!
men är det "raggartorget" ni menar med pumpen?
kommer väl dyka upp när kortet är i hamn och vädret tillåter.
Ser att du redan hittat "så går det till hos oss" tråden.calle skrev:nästa fråga vad måste man göra för att joina uarr?
hade fint i vintermörkret.
Mvh Calle
Japp, det stämmer! Även kallat Fyristorg.
Ser att du redan hittat "så går det till hos oss" tråden.
Välkommen!
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |