Officiella 19:00 Åka-tråden!

Mr Moody

Rockar vidare mot högre höjder...
Gick med
14 Jul 2006
Ort
Uppsala
Hoj
Kawazaki GPX750R 1988- Kawazaki ZX9-R 1998- Yamaha R1 2001- Suzuki GSXR1000 2005
Nån som vill me ut o visa lite roliga vägar runt Uppsala trakten nån kväll här i veckan??? (om vädret håller i sig dvs). Har mest kört Sigtuna o tillbaks över Onslunda samt bakvägen till Björklinge, Vattholma o Funbo.
 

hanseno

Tänk efter före
Gick med
17 Feb 2007
Ort
Uppsala
Hoj
*Såld*
Jag hakar gärna på för lite kvällskörning. Hojta till när det blir av :yoparty

Sen hoppas jag att det kommer fler rettor denna gång, så man slipper vara ensam och trackad för det :tummenupp
 

Mr Moody

Rockar vidare mot högre höjder...
Gick med
14 Jul 2006
Ort
Uppsala
Hoj
Kawazaki GPX750R 1988- Kawazaki ZX9-R 1998- Yamaha R1 2001- Suzuki GSXR1000 2005
Tänkte ta en lite sväng idag på eftermiddagen...någon som vill haka på?
 

hanseno

Tänk efter före
Gick med
17 Feb 2007
Ort
Uppsala
Hoj
*Såld*
Jag är sugen på en sväng till kvällen. Hinner inte tidigare. Kan vara vid pumpen någon gång mellan 18:30-19. Ska ju bli fint väder idag på em/kväll. Imorgon och på lördag ska det bli sämre.

Några fler intresserade? :)
 

Deadmetal

NU i ett rött hus på landet :)
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Nu 4 hjul och ett styre..
Jag är sugen på en sväng till kvällen. Hinner inte tidigare. Kan vara vid pumpen någon gång mellan 18:30-19. Ska ju bli fint väder idag på em/kväll. Imorgon och på lördag ska det bli sämre.

Några fler intresserade? :)

Hade gärna varit på, det var trevligt sist.
Tyvärr har man dragit på sig körförbud pga taskig framförhållning gällande besiktningstid och att de flesta drive-in ställen för hoj har stängt.

Så man får snällt vänta tills på måndag med åkat.
 

hanseno

Tänk efter före
Gick med
17 Feb 2007
Ort
Uppsala
Hoj
*Såld*
Ska vi försöka få igång lite kvällkörning igen på vardagskvällarna? :)
T. ex onsdagskvällar med reservdag om vädret inte håller? Vad säger ni om det?
 

Pärpen

Can I Play With Madness?
Gick med
12 Aug 2006
Ort
Ua
Hoj
ER6n-06 såld R1-01 såld
Bra idé! Kan ju förslagsvis avslutas med en fläsksemla nånstans också..
 

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jajjamen, visst bor jag!
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Ska vi försöka få igång lite kvällkörning igen på vardagskvällarna? :)
T. ex onsdagskvällar med reservdag om vädret inte håller? Vad säger ni om det?

Som tanken är med tråden så är det alltså körning ALLA vardagar utom måndag med avfärd 19:00! Enda gången man behöver skriva här är OM man ändrar tid eller något annat avikande, annars ska det bara vara för samtliga att åka ner till 18:50 tiden , vet alla det så kommer detta att bli "självgående"!

Absolut dags att dra igång igen!!:yoparty
 

Denny

#79 Rookie600
Gick med
28 Jun 2005
Ort
som en kung
Hoj
R6-07
åker folk något

var vid pumpen tror jag i går men ingen där är jag på rätt ställe vid kannalen det finns en nergång brevid en gammal järn pump rätt över e det en parkering och brevid en glass bar ???
 

Mr Moody

Rockar vidare mot högre höjder...
Gick med
14 Jul 2006
Ort
Uppsala
Hoj
Kawazaki GPX750R 1988- Kawazaki ZX9-R 1998- Yamaha R1 2001- Suzuki GSXR1000 2005
var vid pumpen tror jag i går men ingen där är jag på rätt ställe vid kannalen det finns en nergång brevid en gammal järn pump rätt över e det en parkering och brevid en glass bar ???

Ja det ligger precis intill fyrisån, på samma sida som glassbaren. det finns även en mcparkering där, prcis brevid pumpen...
 

Mr Moody

Rockar vidare mot högre höjder...
Gick med
14 Jul 2006
Ort
Uppsala
Hoj
Kawazaki GPX750R 1988- Kawazaki ZX9-R 1998- Yamaha R1 2001- Suzuki GSXR1000 2005
Ska bli fint väder imorgon har det sagts. Tänkte ta en tur i dag söndag, nån som vill med på en dagstur. 1900 e lite sent, börjar skymma o bli kallt. Tänkte mer på dagen, nån gång mellan 12-1400, vet e fan vart eftersom varenda rolig väg verkar fullständigt nergrusad. Kom dit om ni känner för de, skriver in lite senare mer exakt tid, beror på hur morgonpigg jag är.
Nytt effektsystem o stålomspunna bromsslangar idag...shit vilket härligt ljud o bet, känns som en helt ny hoj...flumigt.
 

Mr Moody

Rockar vidare mot högre höjder...
Gick med
14 Jul 2006
Ort
Uppsala
Hoj
Kawazaki GPX750R 1988- Kawazaki ZX9-R 1998- Yamaha R1 2001- Suzuki GSXR1000 2005
E vid pumpen kl 1300 om nån vill med...
 

Mr Moody

Rockar vidare mot högre höjder...
Gick med
14 Jul 2006
Ort
Uppsala
Hoj
Kawazaki GPX750R 1988- Kawazaki ZX9-R 1998- Yamaha R1 2001- Suzuki GSXR1000 2005
Vi blev inte så många men mycket trevligt ändå, gratis fika hos morsan dessutom...de e ju alltid nice.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top