Officiella 19:00 Åka-tråden!

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
2x Honda CRF 450
Jag funderar på att åka en sväng ikväll (onsdag) Är det någon mer som planerar att leta sig ut så det är värt att åka in till pumpen?
 

Hasse L

Hasse L
Gick med
4 Aug 2003
Ort
Holmbro 406
Hoj
Honda CBR 900rr -97 & Snöskoter Arctic cat EL Tigre & Skidoo Mach 1, Peugot EU moppe
Jag funderar på att åka en sväng ikväll (onsdag) Är det någon mer som planerar att leta sig ut så det är värt att åka in till pumpen?

OM JAG HINNER SLUTAR 18.00 MÅSTE ÅKA OCH HÄMTA HOJJEN EFTER DET.
ANNARS KANSKE JAG KAN ANSLUTA LITE SENARE PÅ VÄGEN.
 

Hasse L

Hasse L
Gick med
4 Aug 2003
Ort
Holmbro 406
Hoj
Honda CBR 900rr -97 & Snöskoter Arctic cat EL Tigre & Skidoo Mach 1, Peugot EU moppe
Jag funderar på att åka en sväng ikväll (onsdag) Är det någon mer som planerar att leta sig ut så det är värt att åka in till pumpen?

Jag hinner till 19.00, men vart träffas? Fyristorg avstängt..:confused:
 

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
2x Honda CRF 450
Jag tog en sväng till Lunda istället för att spana in nya supermotobanan. Vägarna mellan 288 och Morkarla var hur fina som helst. Jag hade nästan glömt vilket trevlig hojvägar vi har där ute :tummenupp Det var till och med så bra att de hade lite aktivitet ute banan så jag fick rulla runt några varv för att få en uppfattning om hur banan kommer bli. Det kommer bli jätteskoj :) Så för mig blev det en härlig tur på 3 timmar! Hoppas ni andra fick det bra också.
 

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jajjamen, visst bor jag!
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Hoppas ni andra fick det bra också.

Shooo! :) Blev en kortistur ville hem till champions League...
åkte småvägerna runt Sigtuna, med sand och grus...

Ska följa ditt råd och åka Österut nästa gång...

Men det var kul ändå, vi var 5 st tror jag.. En kille på en taiwan 4-hjuling, men han åkte hem ddå den inte hängde med så bra...
 

Hasse L

Hasse L
Gick med
4 Aug 2003
Ort
Holmbro 406
Hoj
Honda CBR 900rr -97 & Snöskoter Arctic cat EL Tigre & Skidoo Mach 1, Peugot EU moppe
Shooo! :) Blev en kortistur ville hem till champions League...
åkte småvägerna runt Sigtuna, med sand och grus...

Ska följa ditt råd och åka Österut nästa gång...

Men det var kul ändå, vi var 5 st tror jag.. En kille på en taiwan 4-hjuling, men han åkte hem ddå den inte hängde med så bra...
Det gick ännu fortare på hemvägen:) det luktade bränt om motarderna när vi kom tillbaka till Uppsala. :D
 

Denny

#79 Rookie600
Gick med
28 Jun 2005
Ort
som en kung
Hoj
R6-07
rygga

Jo det kan man säga......F--n vad ni åkte....Trodde ett tag att Stockholmarna letat sig hit :gnissla

var det du med ryggsäcken som jag körde om ?? åkte själv en vit r6

vart tog motardena vägen stod och vänta men ingen komm så jag åkte hem men tack ska ni ha för en fin lite tur...

mvh Denny
 

hanseno

Tänk efter före
Gick med
17 Feb 2007
Ort
Uppsala
Hoj
*Såld*
var det du med ryggsäcken som jag körde om ?? åkte själv en vit r6

vart tog motardena vägen stod och vänta men ingen komm så jag åkte hem men tack ska ni ha för en fin lite tur...

mvh Denny

Jodå, det var mig du körde om. Motarderna svängde av vid Flottsund. Dom stod faktiskt där och väntade såg det ut som. Och lite längre fram stod du.
 

Mr Moody

Rockar vidare mot högre höjder...
Gick med
14 Jul 2006
Ort
Uppsala
Hoj
Kawazaki GPX750R 1988- Kawazaki ZX9-R 1998- Yamaha R1 2001- Suzuki GSXR1000 2005
Tänkte ta en sväng imorgon på dan om vädret håller i sig. Nån som e intresserad, kl 13:00 vid pumpen.
 

Octofinger

Tokfan
Gick med
20 Oct 2005
Ort
Muppsala
Hoj
Röd TL1000S -97
Hmm... Skulle vara trevligt om jag kan... Måste hinna tvätta klart bara. Hinner jag det ska vi nog få med lite twin-muller på åkturen. :yoparty
 

Bobbo V

Blodgivare
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Uppsala
Hoj
KTM 660 ´03
Åka klockan 1530

Jag blev sugen på att ta en sväng, är det nån som är sugen på att följa med så kommer jag att vänta mellan Vattholma och Björklinge vid Nya E4:a avfarten. Vägbeskrivning: Åk nya E4:an norrut, där motorvägen tar slut väntar jag. Det går även att åka 290:an mot Vattholma, sen svänga mot Björklinge Eller Gamla E4:an mot Björklinge och sen svänga mot Vattholma.

Karta: http://www.hitta.se/SearchCombi.asp...ails%3AMapControl%3ATrafficButtons%3A_ctl9=on
 
Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top