Jag är sugen på att åka idag DET ÄR JU KANON VÄDER! Åker ner till pumpen igen vid 15 och kollar om någon ska med.
Jag blev sugen på att ta en sväng, är det nån som är sugen på att följa med så kommer jag att vänta mellan Vattholma och Björklinge vid Nya E4:a avfarten. Vägbeskrivning: Åk nya E4:an norrut, där motorvägen tar slut väntar jag. Det går även att åka 290:an mot Vattholma, sen svänga mot Björklinge Eller Gamla E4:an mot Björklinge och sen svänga mot Vattholma.
Karta: http://www.hitta.se/SearchCombi.asp...ails%3AMapControl%3ATrafficButtons%3A_ctl9=on
Hinner inte in till 1500.. Är ni sugna på att åka lite fina vägar norr om stan så kom till "min" mötesplats. Jag åker därifrån 1530
Jonas å Bobbo - tack för en sjysst repa!
Ja visst var det skoj! Det här måste vi göra om
Tack för sällskapet.
Var det bara jag där, går min klocka jättefel eller var jag vid nån annan pump?
Inte omöjligt... Jag kom dit ganska exakt 13 så.2979318Jag var där mellan 1230 till 1300. Var det dig jag möte precis när jag åkt därifrån???
En lång tur blev det iaf, kom hem för nån timma sen, tog iof ett par fika pauser också, bra gick det dessutom. inget grus på nån väg o jag var lite överallt.
Får försöka igen en annan gång.
Va nere en snabbis strax före 19, bestämde mig dock för att åka hem och ta en pilsner för det va så in i h-e varmt. Kom det någe folk?
Jag och Deadmetal åkte till sigtuna å fikade lite.
Jag trodde att vi skulle bli några fler men så blev det inte. Vad gjorde alla ikväll?
Grillande o drack bärs, gött va det.
Ut och köra i kväll? Tänkte jag iaf
Är vid el pumpo kl starx före 19!
//Johan
Skapligt sugen, men hinner inte ska käka och sen jobba inatt.... Hoppas att ni blir några stycken! Kanonväder ju!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|