Officiella 19:00 Åka-tråden!

copse

Guest
Heh nu kom jag och tänka på att plankgubben var grymt lik den här snubben i jalla jalla som vill att han ska hålla hans hund medans han går in på nån mataffär.

RR_Jonas

#63 Supermoto
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
Aprilia SXV550
Någon eller några som skall ut idag eller? Jag åker ner och ställer mig vid ca 18:45, hoppas att någon hakar på.

NYSTA

Ny medlem
Gick med
15 Nov 2005
Hoj
CBR 1000rr -07, ktm 690 smc -11
Jag kommer, behöver 1-hjuls träna!
Jag tycker vi tar samma runda som igår:D

nilzz

Det är kul i leran!
Gick med
28 Sep 2005
Hoj
Ktm 690Enduro 08 och en röd skogs maskin.
NYSTA skrev:
2420943 Jag kommer, behöver 1-hjuls träna!

Vi kanske skulle ta och åka till han med plankan och ta en kopp kaffe :va

Eller så åker vi någon helt annan stans :)

RR_Jonas

#63 Supermoto
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
Aprilia SXV550
NYSTA skrev:
2420943 Jag kommer, behöver 1-hjuls träna!

:D Hehe, jag vill inte få hagelskott efter mig, så snabb är jag inte ;) Vi hittar nog några roliga vägar... Hoppas att fler dyker upp!

Blomberg

Skitskraj
Gick med
26 Aug 2006
Hoj
Triumph Daytona 650 -05 Såld
Jag är ny på sidan, ville bara säga hej. Jag är spikad ikväll om det blir några som kommer :yoparty :yoparty

Last edited:

NYSTA

Ny medlem
Gick med
15 Nov 2005
Hoj
CBR 1000rr -07, ktm 690 smc -11
vad säger ni om 18:00 18:30 istället, blev inte mycket till körning igår innan det blev mörkt juuuu!

Affe_R1

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM EXC-F 350 Sixdays, Triumph Street Triple 765 RS
RR_Jonas skrev:
2420909 Någon eller några som skall ut idag eller? Jag åker ner och ställer mig vid ca 18:45, hoppas att någon hakar på.
RR_Jonas skrev:
2420994 :D Hehe, jag vill inte få hagelskott efter mig, så snabb är jag inte ;) Vi hittar nog några roliga vägar... Hoppas att fler dyker upp!
RR_Jonas skrev:
2421461 Sure, skall vi säga avgång 18:30 alla tankade och klara.
Sätt igång din mobil istället för att göra en massa inlägg här :fatta!

Blomberg

Skitskraj
Gick med
26 Aug 2006
Hoj
Kunde inte dyka upp igår. Någon hade tydligen svårt att skilja på ditt och mitt. Hade ställt hojen på ett ställe där jag trodde det skulle vara säkert men någon ville tydligen ge den en känga ändå. Hittade hojen livlös på marken. Med blinkers åt helvete och skrap på kåpan. Om jag hade lyckats gjort det själv så är det ok, men detta är åt helvete.... Fixar detta snabbast möjligt och joinar vid pumpen när det är klart...skit åsso

Simba

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -Såld
Blomberg skrev:
2423188 Kunde inte dyka upp igår. Någon hade tydligen svårt att skilja på ditt och mitt. Hade ställt hojen på ett ställe där jag trodde det skulle vara säkert men någon ville tydligen ge den en känga ändå. Hittade hojen livlös på marken. Med blinkers åt helvete och skrap på kåpan. Om jag hade lyckats gjort det själv så är det ok, men detta är åt helvete.... Fixar detta snabbast möjligt och joinar vid pumpen när det är klart...skit åsso

Det är hemskt!:machinegu Kolla bromskivan, är det någon som försökt släpa iväg den med skivbromslåset i så kan det vara på sin plats att kolla så skivan inte fått sig en smäll och blivit skev (kransen som skivan sitter i är av aluminium och böjs lätt, lätt att buckla till). Läge för ett kapell, jag har ett liggande.

Blomberg

Skitskraj
Gick med
26 Aug 2006
Hoj
Simba skrev:
2423198 Det är hemskt!:machinegu Kolla bromskivan, är det någon som försökt släpa iväg den med skivbromslåset i så kan det vara på sin plats att kolla så skivan inte fått sig en smäll och blivit skev (kransen som skivan sitter i är av aluminium och böjs lätt, lätt att buckla till). Läge för ett kapell, jag har ett liggande.

Tack för stödet, saken var den att jag hade ett kapell på, det räddade nog en hel del. Men det är surt för det var bara 4 veckor sedan som jag köpte blinkers och lack för tidigare repor. Nu blir det från ruta uno igen. Nu kommer den stå på jobbet hädanefter. Då får jag ta bilen till jobbet för att hämta hojen. Ser det som ända lösningen om det inte finns någon som kan dela ett garage i Salabackar...

MoniZ

Mewtarder
Gick med
11 Jun 2003
Hoj
Ducati Monster S2R -07
Tjo!

Lite nygammal i stan men i sommar har jag åkt med lakritsremsan i västerås...
Är det någon som ska ut o rulla ikväll eller är det :öl som hägrar??

/ Mattias

RR_Jonas

#63 Supermoto
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
Aprilia SXV550
MoniZ skrev:
2425995 Tjo!

Lite nygammal i stan men i sommar har jag åkt med lakritsremsan i västerås...
Är det någon som ska ut o rulla ikväll eller är det :öl som hägrar??

/ Mattias

Skulle nog kunna tänka mig att hänga på en liten sväng... Vi åker ifrån pumpen vid 19.

/Jonas

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...