copse
Guest
Heh nu kom jag och tänka på att plankgubben var grymt lik den här snubben i jalla jalla som vill att han ska hålla hans hund medans han går in på nån mataffär.
NYSTA skrev:2420943Jag kommer, behöver 1-hjuls träna!
Jag tycker vi tar samma runda som igår
NYSTA skrev:2420943Jag kommer, behöver 1-hjuls träna!
Jag tycker vi tar samma runda som igår
NYSTA skrev:2421056vad säger ni om 18:00 18:30 istället, blev inte mycket till körning igår innan det blev mörkt juuuu!
RR_Jonas skrev:2421461Sure, skall vi säga avgång 18:30 alla tankade och klara.
RR_Jonas skrev:2420909Någon eller några som skall ut idag eller? Jag åker ner och ställer mig vid ca 18:45, hoppas att någon hakar på.
RR_Jonas skrev:2420994Hehe, jag vill inte få hagelskott efter mig, så snabb är jag inte Vi hittar nog några roliga vägar... Hoppas att fler dyker upp!
Sätt igång din mobil istället för att göra en massa inlägg härRR_Jonas skrev:2421461Sure, skall vi säga avgång 18:30 alla tankade och klara.
Blomberg skrev:2423188Kunde inte dyka upp igår. Någon hade tydligen svårt att skilja på ditt och mitt. Hade ställt hojen på ett ställe där jag trodde det skulle vara säkert men någon ville tydligen ge den en känga ändå. Hittade hojen livlös på marken. Med blinkers åt helvete och skrap på kåpan. Om jag hade lyckats gjort det själv så är det ok, men detta är åt helvete.... Fixar detta snabbast möjligt och joinar vid pumpen när det är klart...skit åsso
Simba skrev:2423198Det är hemskt! Kolla bromskivan, är det någon som försökt släpa iväg den med skivbromslåset i så kan det vara på sin plats att kolla så skivan inte fått sig en smäll och blivit skev (kransen som skivan sitter i är av aluminium och böjs lätt, lätt att buckla till). Läge för ett kapell, jag har ett liggande.
Blomberg skrev:2423210Ser det som ända lösningen om det inte finns någon som kan dela ett garage i Salabackar...
Marytwice skrev:2424192Bor du hos Uppsalahem borde det finnas två MC-platser i gallerburen på källsprånget kvar, våra står där
MoniZ skrev:2425995Tjo!
Lite nygammal i stan men i sommar har jag åkt med lakritsremsan i västerås...
Är det någon som ska ut o rulla ikväll eller är det som hägrar??
/ Mattias
Såg er allt när jag satt på bussen! Hade ni en bra tur?RR_Jonas skrev:2426224Skulle nog kunna tänka mig att hänga på en liten sväng... Vi åker ifrån pumpen vid 19.
/Jonas
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |