geting
Ny medlem
Underbart för oss,mindre mysigt för dom.
eh det är väl bara för dom att flytta hit och få socialbidrag?
man får inte va dum...
Underbart för oss,mindre mysigt för dom.
eh det är väl bara för dom att flytta hit och få socialbidrag?
Kommunistparanoian på det här forumet börjar bli jävligt löjlig.
för övrigt så har jag nästan slut på tvål...
inte färre kommunister då?
Du sa ju rätta mig om jag har fel?
Det är ju märkligt, jag uppfattar det som att det är mindre kommunister än någonsin på jorden, är dåligt insatt i ämnet men rent allmänt tycker jag att det verkar vara så, rätta mig om jag har fel.
likadant som att alla högerpartier i världen är arbetarhatande fascistiska kapitalistsvin.
Då förmodar jag att du anser att det är okej att tåga fram på gator och torg iklädda bruna skjortor viftandes med svastikaförsedda flaggor också?Ja, jag tycker det är helt OK med åsiktsfrihet, mötesfrihet, religionsfrihet och demokrati, faktiskt riktigt bra...
(det innefattar alla möjliga flaggor och symboler, inklusive USA's flagga)
Vad du stör dig på är att det inte finns någonting liknande för det blåa blocket, det har ju försökts med demonstrationer (om än inte på en egen röd dag), men Gucci skorna är tydligen för obekväma att gå i, för det har aldrig slagit igenom...
Hade det "blå tåget" blivit årligt återkommande och stort så hade det kanske kunnat diskuteras huruvida det skullle bli en röd dag, då på bekostnad av en religiös röd dag förmodligen...
Mig spelar det liten roll när röddagarna infaller, men för dom som har en religion eller är "kommunister" så är det ju praktiskt att slippa ta ledigt just dom dagarna.
Dessutom tycker jag att det är ganska bra spridning, ska blå blocket ha en egen dag föreslår jag den på hösten dock...
Då förmodar jag att du anser att det är okej att tåga fram på gator och torg iklädda bruna skjortor viftandes med svastikaförsedda flaggor också?
Helt riktigt, det ska vara fritt att vifta med vad man vill. Varför det ska krävas en helgdag för att några dårar ska vifta med flaggor och plakat förstår jag dock inte.Ja, jag anser att det är bättre att låta pellejönsarna få vifta med sin flaggor helt öppet, än att det ska bli en dold subkultur.
Det är lättare att hålla koll på dom då, och bryter dom mot några lagar (tex hets mot folkgrupp brukar dom ha svårt för att hålla sig ifrån) så kan man sätta dit dom för det.
Givietvis gäller samma sak stenkastarvänstern och veganhuliganer, dom har rätt att demonstrera, men övergår det till stenkastning/skadegörelse ska dom sättas dit.
Helt riktigt, det ska vara fritt att vifta med vad man vill. Varför det ska krävas en helgdag för att några dårar ska vifta med flaggor och plakat förstår jag dock inte.
Du sa ju rätta mig om jag har fel?
Fast man vet aldrig kommunisterna kanske har blivit mindre också det är ju trots allt något fel på generna där
Vilka symboler är egentligen förbjudna? Svastikan är ju det, men var går gränsen? SS-runor? Husardödsskallar? Örnar?
Är hakkors förbjudna Den symbolen finns ju i andra sammanhang, var liksom inte tyskarna som hittade på den själv. Tror den kommer ifrån indien och är nån solsymbol, har sett att det finns hakkors lite överallt där i mönster på murar och liknande.
Jag är bara nyfiken, tror inte det finns så många förbjudna symboler i Sverige faktiskt.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|