WebGringo skrev:2229656Någon som vill ut o leka på söndag ?
Nexor skrev:2257985Kan bli problem för mig på söndag, hojen har fått för sig att skjuta av förgasaren när man är ute o kör... smått irriterande!! Ska fulmeka helvetet idag så får vi se, börjar störa mig på min fina TM40 knasare nu!
whitesnake skrev:2258136Var och när är det ni kör?
Är sugen på att hänga med någon gång!
Mvh Dennis
Nexor skrev:2258140Ja sist körde vi runt lite i Södra Sandby faktiskt hehe. Det beror på, oftast är vi i Flyinge sandtag. Det är inget bestämt direkt, det blir vad man gör det till Du är välkommen att hänga med, precis som alla andra som vill!
whitesnake skrev:2258162Kommer det upp i denna tråden när det ska köras? Jag är på att köra i morron om någon annan vill det
Ljunghusen skrev:2258141Pissråttor ni ska inte köra
Snark hojen är nog på väg ihop snart. ..... lite fattig bara
Väntar på vevlager och stake från usa
Ljunghusen skrev:2258174sure thing! Hoppas den är ihop ganska snart. Är äckligt körsugen
Vad kör ni i för kläder..? Jag kör skinnställ när jag köra gata, och mina gamla crosspaltor när jag kör grus/skog i närheten.. men när man ska iväg några mil för att köra grus/skog då?
Lite surt att vurpa på asfalt med crosskläder, samtidigt som det är helpissigt att köra offroad med skinnställ
Vad är de för fel på din hoj?
Nexor skrev:2258240Jag kör alltid i gortex eftersom det är det enda jag har Börjar dock bli lite pissvarmt så jag ska snart köpa in en uppsättning som jag kan använda till cross/enduro. Har inte sett en jäkel som kör offroad i skinnställ faktiskt, är det ännu varmare än goretex? Kan tänka mig att det inte är så smidigt heller...
Min hoj har fått för sig att avlägnsna förgasaren från insugsgummit då och då (skjuta av alltså). I min iver att lösa problemet drog jag gängpaj eller vad man ska kalla det i slangklämman som håller fast förgasaren. Vet inte riktigt varför det händer men antar att den baktänder utav helvete ibland, kan bero på att förgasaren har ställt om sig totalt nu när det blivit fint väder Förutom det rullar den faktiskt på Ska iväg o cadda en adapter till bromsoket fram just nu faktiskt så jag kan få på SM-fälgarna snart. Vi ses och hörs gott folk!
whitesnake skrev:2258294Jag kör faktist i skinnställ... Men ska köpa goretex så fort jag får råd. Men annars funkar det rätt bra att köra med det (har aldrig provat något annat, så jag har inte så mycket att jämföra med).
Nexor skrev:2258163........håller på o planera en större grej inom de närmsta veckorna. .....!
whitesnake skrev:2258294Jag kör faktist i skinnställ... Men ska köpa goretex så fort jag får råd. Men annars funkar det rätt bra att köra med det (har aldrig provat något annat, så jag har inte så mycket att jämföra med).
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|