ok, vi killar kanske inte är så smarta...

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Är det inte förresten lite -94 med stora bröst? Tacka vet jag överarmar, smäckra handleder, hälsenans möte med vadlinjen, halsen i harmoni med huvudets profil, lårens linjer, näsor och munnar.

/perris

Vilken poet du är perris. I bet du får ligga.

Framför allt är det väl personen brösten sitter på som spelar roll, har dom behov att peta in sillisar, så brukar allt inte stå helt 100 till innanför pannan.

Håller med. Jag går igång på ögon i första hand. Om man ser ett par plaststrutar som tittar på en så tar Jag det i alla fall som en varningsklocka.

Last edited:

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
Vilken poet du är perris. I bet du får ligga.

Håller med. Jag går igång på ögon i första hand. Om man ser ett par plaststrutar som tittar på en så tar Jag det i alla fall som en varningsklocka.
Jodu, det vet vi ju alla att kvinnor tänder något oerhört på poeter. Manodepressiva veklingar som bara ligger och pillar i sina mentala sårskorpor bland deras trasiga möblemang. Jojo.

:)

Å andra sidan så väcks oftast de härligaste sidorna hos mig när jag ser ett par stinna silikontuttar på två ben. Man får liksom lust att skvätta lite på henne, torka av sig på gardinerna, rapa ljudligt och åka hem.

;-)

/perris

Last edited:

wildhoney

Black Rose Immortal
Gick med
5 Jun 2007
Hoj
SV650s-06 säljes
Nej. Rattar ska vara fasta.

men vad fan ska man göra om dem inte är fasta längre? är det fortfarande så himla viktigt huruvida rattar man har? :confused:
om det är livsviktigt för er killar, så skulle jag nog bättre skaffa sillisar än gå och må dåligt och skämmas eller nåt...... :rolleyes:
:skrämd

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
men vad fan ska man göra om dem inte är fasta längre? är det fortfarande så himla viktigt huruvida rattar man har?

Idealet är fasta rattar. Sen hur viktigt det är får varje person själv avgöra.

om det är livsviktigt för er killar, så skulle jag nog bättre skaffa sillisar än gå och må dåligt och skämmas eller nåt...... :rolleyes:
:skrämd

Va? Skriv så man förstår. Du menar att om det är viktigt "för oss killar" så skaffar du sillisar? Varför ska du skaffa sillisar för att det är viktigt för "oss killar"?! Du ska väl skaffa sillisar för att det är viktigt för dig!

Eller vad menar du?

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Det är ju nästan alltid bara korkade brudar som har silikon..
Sen kan man ju ha stora bröst utan silikon, vilket inte alltid är så kul heller kanske...
Men naturligt är bäst. En kompis till mej har silikon, ser mest bara konstigt ut, och fula ärr har hon fått...:gnissla

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010

i min värld fasta rattar=silikon. Allt annat som är naturligt är mjukt :tuttar
fast jag kan ha fel, jag är ju en tjej och inte vet så mkt om bröst (andras) :ätapiller

Nej, det verkar inte bättre. Sillisar är stenhårda, osköna och osexiga när de är nakna.

Naturliga rattar kan vara fasta, normala eller vattnigt säckiga.

Känn på rattarna på en 20-åring och känns på rattarna på en 40-åring. Även om de är lika stora så lär de inte vara lika fasta eller fina. Därmed inte sagt att 20-åringens rattar är hårda som sillisar. Har jag fel?

SSDD

Same Shit Diffrent Day
Gick med
14 Mar 2003
Hoj
Alla är gamla:Laverda, Kawa,Honda, Ducati, HD,
Man kan använd "koksalt" istället för silikon.. Ger liknande resultat med mindre risk..

Men vad är det för fel på plast ?

JAG GILLAR PLAST!

Men som nån sa kål fiber e oxå ballt , fast jag vet inte om jag vill ha kålfiber rattar på brewden, om inte annat så kan det bli lite vasst!
:)
fast kål rattar är säkert ganska lätta iaf, och då blir ju inte brewden tyngre efter "modiferingarna" och således inte kallas "Lammeldödare" hlr.

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Tillfälligt avbrott
3128087 Nej, det verkar inte bättre. Sillisar är stenhårda, osköna och osexiga när de är nakna.

Naturliga rattar kan vara fasta, normala eller vattnigt säckiga.

Känn på rattarna på en 20-åring och känns på rattarna på en 40-åring. Även om de är lika stora så lär de inte vara lika fasta eller fina. Därmed inte sagt att 20-åringens rattar är hårda som sillisar. Har jag fel?
Det sammanfattar väl det hela, tycker jag..

0scar

Guest
Det är ju nästan alltid bara korkade brudar som har silikon..
Sen kan man ju ha stora bröst utan silikon, vilket inte alltid är så kul heller kanske...
Men naturligt är bäst. En kompis till mej har silikon, ser mest bara konstigt ut, och fula ärr har hon fått...:gnissla

Dom ärren är ju inte att leka med... Och be en brud med sillisar böja sig fram, så att brösten "hänger" lite.... Implantatet "lyser" igenom, man kan se kanterna tydligt och hur ytan på implantatet ser ut. Detta oavsett silikon eller koksalt. (Dom s.k. gelehallon-implantat är av silkon dom med, namnet kommer att dom har en konsistens som gelehallon...). En brud med sillisar ser också lite lustig ut när hon gör "krabban", implantaten trycks verkligen ut på ytan!

Och så finns det några få implantat som inte ens märks... Dom sitter oftast på lite mer normalviktiga brudar, där det egna hullet döljer kanterna. Då är pattarna bara stora och fasta :tummenupp

Jobbar inom sjukvården och utför diverse undersökningar från mammografi till lungröntgen så man får ju se en del... Lyckligtvis. Man får en lite mer realistisk uppfattning hur bröst egentligen ser ut, man får ju bara perfekta plast-tuttar upptryckta i ansiktet oavsett vilken tidning eller tv-kanal man slår upp... Då sneglar man ju lite på sina egna som inte duger att ställa grogg-glaset på :D men hade verkligen inte velat utsätta min kropp för allt vad det innebär med att stoppa in implantat.

Ska bli intressant att se när denna generationen med plast i tuttarna hos varannan brud växer upp och kommer i "bröstcancer-åldern...". Även om det går att genomföra mammografi på dom alldeles utmärkt (gör dock rätt ont då vi trycker tillbaka implantatet för att kunna klämma ihop det lilla de har framför det...) så är det svårt att upptäcka tumörer som växer bakom implantatet... kan ju växa där ett bra tag innan det börjar se symtom.... :confused:

BabyBlade

-Oxygenium-
Gick med
3 Jul 2005
Hoj
CBR 600RR 2003 (köper man rätt fr början behöver man inte byta !)
Är det inte förresten lite -94 med stora bröst? Tacka vet jag överarmar, smäckra handleder, hälsenans möte med vadlinjen, halsen i harmoni med huvudets profil, lårens linjer, näsor och munnar.

/perris

Just så. Symmetriskt och proportionsenligt !
(på icke konstgjord väg..)

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
AB sände ut en chey med blanketten och alla killar som svarade trodde de skulle få nuppa om de verkade lite känsliga. :fakta

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
gixxah sevenfifteh

Tarasus

Ny medlem
Gick med
29 May 2007
Hoj
Gsx-R 1100 -86 (såld)
3127963 Hade sex med en "före detta man", en gång.. Då snackar vi plast!
Det var väl lite mer information än vad man ville ha!

Jag kan garantera att det finns tjejer som alla s.k manliga bröstexperter här på forumet skulle få klämma en hel del på innan dom känner av implanten. Det är dom som mogwai pratar om, som gör det måttligt dvs. Alla brudar som går från a-kupa till dd^3 är ju nästintill hemska (enl mig).

Lagomt är bäst :fakta

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...