Ola Lindholm knarkare

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Låt Ola knarka ifred, skandalen är väl att nyfikna snuttar tvingar folk pissa i trappuppgångar för att dom läst skvaller på flashback.

Ogillar den kristna moralpaniken som sprider sig i svea, vi var ett liberalt land en gång i tiden, var ju inte som så att han satt med en kanyl i armen i lejongroppen på wild kids.

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
Hade han hållit näsan ur det vita pulvret så hade han inte stått här som en jävla idiot idag.
Missuppfatta mig inte, jag skiter totalt i både Ola och hans hobbys.
Det är den jävla häxjakten som uppstår så fort någon "kändis" ens tänker i fel banor som är så vidrig. Fan skriv om något vettigt istället!

berserken

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 May 2006
Hoj
GSX1400+Kawasakiz750ssssss
Är det vanligt att man lämnar urinprov när man ska se på fotboll ?

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Hoj
2*Yamaha
Stod väl någonstans att han fick välja på att pissa i trappuppgången eller följa med till polisstationen (vilket skulle ta några timmar).

berserken

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 May 2006
Hoj
GSX1400+Kawasakiz750ssssss
Stod väl någonstans att han fick välja på att pissa i trappuppgången eller följa med till polisstationen (vilket skulle ta några timmar).
Jo men de tar väl bara de som verkar påverkade?Eller tar de bara folk lite hur som helst ?

balkan

Ny medlem
Gick med
3 May 2011
Ola har självklart inte knarkat, jag känner grabben genom tv-rutan och han skulle aldrig sätta sitt rykte på spel på det viset... speciellt inte med tanke på att han jobbar med barn.

Nu ställs dessutom ett av mina favoritprogram in, Wild Kids, pga denna skandal. Helt överförjävligt av SVT att stänga av en ICKE DÖMD man på det här viset.

http://svt.se/2.27170/1.2419495/tittarnas_wild_kids_lyfts_ur_tablan

Jag kommer starta en kampanj för att rädda Ola från den här smutskastningen!

Last edited:

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Ola har väl alltid sett lite mysko ut? :rolleyes:

(tror att de bara får ta prov vid skälig misstanke)

Vilket kan betyda vad som helst.

Undrar hur mycket extra i fickan en narksnut i stockholm tjänar tack vare Expressen och dylikt?
20.000 per kändis?

Tydligen fick ju Expressen provsvaret innan Ola.

engström1

Autosolemio
Gick med
16 Sep 2010
Hoj
Zündapp Bella R154-58,R205-62,CB500-71,CB500-72,XL650V-87/05,El-Minimoto. Sålda RS125, 2*XC125, 2*XL125S, SCV100, CB400N, RD350LC, XV535, TT600, XJ600S, 2*XL600V, VL1700, CBR600,RG125F-92,SS City Hopper 70cc
Helvete också!
Jag är ett pucko.

regel 1: Tro aldrig på en bokstav av vad som skrivs i kvällspressen.
regel 2: Vad säger den anklagade?

Jag misslyckades när jag tänkte. :huvet

Sorry Ola.

/e

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Som jag läste i en blogg...
Innehav av grön laser, 60 dagsböter
Skita i rapportera viltolycka, 40 dagsböter
Köpa saker på blocket som man borde förstått var "för billiga", 60 dagsböter...

Normal påföljd för att pissa positivt, 30 dagsböter.

Någon som tror att det hade blivit häxjakt och förlorade jobb om han begått något av de andra brotten som ger betydligt hårdare påföljder om än i samma "härad".

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Ola har självklart inte knarkat, jag känner grabben genom tv-rutan och han skulle aldrig sätta sitt rykte på spel på det viset... speciellt inte med tanke på att han jobbar med barn.

Nu ställs dessutom ett av mina favoritprogram in, Wild Kids, pga denna skandal. Helt överförjävligt av SVT att stänga av en ICKE DÖMD man på det här viset.

http://svt.se/2.27170/1.2419495/tittarnas_wild_kids_lyfts_ur_tablan

Jag kommer starta en kampanj för att rädda Ola från den här smutskastningen!

Det var ju självklart att Borg inte hade knarkat heller ända tills frugan talade om det. Lika självklart att Sanna Bråding inte hade gjort det, Uffe i Ace of base etc.

Varför skulle det vara märkligt om Ola drog några linor? Det är ju bara att lyssna på honom, han låter ju hög för jämnan :brinnerup

Dock så är ju skvallerpressen (dit räknas aftonhoran och expressen) ett jävla aber som har tjänat sitt syfte sedan länge och bör läggas ned.

balkan

Ny medlem
Gick med
3 May 2011
Som jag läste i en blogg...
Innehav av grön laser, 60 dagsböter
Skita i rapportera viltolycka, 40 dagsböter
Köpa saker på blocket som man borde förstått var "för billiga", 60 dagsböter...

Normal påföljd för att pissa positivt, 30 dagsböter.

Någon som tror att det hade blivit häxjakt och förlorade jobb om han begått något av de andra brotten som ger betydligt hårdare påföljder om än i samma "härad".

Tre morsor står åtalade för häleri sedan de köpt barnkläder på Tradera, kanske inte häxjakt men: http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.542565-handlade-barnklader-pa-tradera-atalas-for-haleri

Sedan ska vi komma ihåg när Jan Guillou körde över en björnunge, vilket jävla liv det blev eftersom man hittade skotthål i den! Jannes teori var ju då att han kört på den så illa att han tvingades avliva den, medans andra tror att Janne som är en sann jägare av misstag sköt björnungen och sedan för att "komma undan" la den framför bilen och lekte att han kört på den.

Häs poserar han i pälsen som han till trots fick behålla, en riktig björnfitta så att säga: http://scabernestor.blogg.se/images/2009/guillou_58172790.jpg

Last edited:

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Jag tycker bara att det är synd att inte skitpressen (Aftonbladet, Expressen) ägnar sig åt att förfölja "rätt" personer istället.
Ja menar, Ola må ha dragit en lina eller två, men han gör säkert gott på arbetstid, vilket han inte kommer göra i fortsättningen. Men varför granskar, hänger ut, och iglar man inte på människor som Göran Persson, kärringen som blev utsedd till rikets sämsta chef (hon har mer skit i bagaget), eller andra äckel som betett sig som svin, skyllt ifrån sig och kommit undan med det?
Är det nåt jag är så jävla trött på i Sverige idag är falska, äckliga, dubbelmoraliska pissråttor till folk i beroendeställning eller folkvalda som fullständigt förstör eller pissar på sina medmänniskor och kommer undan med det. Pressen har fullt upp med att skvallra om Big Brother eller komma med bantningstips :mad:

Edit: Kom att tänka på föreståndaren för rättspsykiatriska kliniken där man lät en flera gånger dömd pedofil både ha dator, internet och egen lägenhet. Det slutade såklart i nya övergrepp och det jävla äcklet till anstaltschef gömde sig bakom "tystnadsplikt" och annat trams. Såna jävlar ska hängas ut, plågas och tamejfan nötas ihjäl av pressen så de inte får ett jobb nånsin mer.
http://svt.se/2.149876/1.2295724/pedofil_fick_egen_lagenhet_-_dar_nya_overgrepp_begicks

Last edited:
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...