Esquire
Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Lägga en kabel i muggen istället?Ska du jävlas bör du nog hitta på någe fyndigare ... bara en tanke.
... bara en tanke.
Lägga en kabel i muggen istället?Ska du jävlas bör du nog hitta på någe fyndigare ... bara en tanke.
Äh vafan alla måste väl rensa rören ibland, orka bry sig
Missuppfatta mig inte, jag skiter totalt i både Ola och hans hobbys.Hade han hållit näsan ur det vita pulvret så hade han inte stått här som en jävla idiot idag.
Jo men de tar väl bara de som verkar påverkade?Eller tar de bara folk lite hur som helst ?Stod väl någonstans att han fick välja på att pissa i trappuppgången eller följa med till polisstationen (vilket skulle ta några timmar).
Jo men de tar väl bara de som verkar påverkade?Eller tar de bara folk lite hur som helst ?
Ola har väl alltid sett lite mysko ut?
(tror att de bara får ta prov vid skälig misstanke)
Ola har självklart inte knarkat, jag känner grabben genom tv-rutan och han skulle aldrig sätta sitt rykte på spel på det viset... speciellt inte med tanke på att han jobbar med barn.
Nu ställs dessutom ett av mina favoritprogram in, Wild Kids, pga denna skandal. Helt överförjävligt av SVT att stänga av en ICKE DÖMD man på det här viset.
http://svt.se/2.27170/1.2419495/tittarnas_wild_kids_lyfts_ur_tablan
Jag kommer starta en kampanj för att rädda Ola från den här smutskastningen!
Som jag läste i en blogg...
Innehav av grön laser, 60 dagsböter
Skita i rapportera viltolycka, 40 dagsböter
Köpa saker på blocket som man borde förstått var "för billiga", 60 dagsböter...
Normal påföljd för att pissa positivt, 30 dagsböter.
Någon som tror att det hade blivit häxjakt och förlorade jobb om han begått något av de andra brotten som ger betydligt hårdare påföljder om än i samma "härad".
Såna jävlar ska hängas ut, plågas och tamejfan nötas ihjäl av pressen så de inte får ett jobb nånsin mer.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|