marten_larsson
Mårten
Nu så väntar mitt sista drev hos lokala handlaren å så e man 165 mil hemifrån! Gah!!! Nåja, är hemma om lite drygt en vecka så man kommer väl ut om en vecka till, äntligen!!!
Fredsfursten skrev:2350433Jag har sökt en massa nu men hittar inte... Är det enkelt att peta dit ett bakhjul från en nyare gixxer på en gsxr 750 -88? Bromsen? Navbredden? Drevlinjen?
gixxer_1255 skrev:Byta till bakfälg från GSXR 750 96-99, Hayabusa, TL1000 kräver lite maskin jobb då offsetten på fälgarna och axeldiametrana är olika. Men det funkar, jag har gjort det på flera GSXRár. GSXR 600/750/1000 01- är lite bökigare då det dom har så tunna ryckutjämnare att det inte finns nått att svarva i.
Sandstrom skrev:2379733Intressant! Vet du om några 17"-fälgar går på en gsxr 750 från -86 utan modifiering? Spelar ingen roll hur moderna eller från vilket märke... har svårt att hitta bra och breda däck till min rackare med 18"-fälgar tyvärr.
/Anders
marsva83 skrev:2444359hej! har sett att det kan stå en tilläggbokstav på på olika gsxr...som tex gsxr750L eller M och W...vad står detta för och till vilka årsmodeller är det?
MVH Martin
stranglefoot skrev:2500846Tjusig cykel!
Black Pearl skrev:2620445men jag hoppas att det blir lite ändring på det i vår... vet att det finns några som bor i eller utanför Göteborg... Tänkte att det skulle vara kul att åka någongång tillsammans i vår/sommar?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|