Ung man omkom i krock mellan bil och motorcykel
En motorcykel och en personbil frontalkrockade på Forsbrovägen i Arbrå på söndagseftermiddagen.
RelateratRäddningstjänsten från Arbrå och polisen åkte ut till olycksplatsen som skett i korsningen mellan Forsbrovägen och Flästavägen vid 15.30-tiden.
Mannen på motorcykeln, enligt räddningstjänsten en man född 1987, avled. Föraren av bilen chockades och fördes till Bollnäs sjukhus.
En posomgrupp, som arbetar med att hjälpa människor i krissituationer, har tillkallats
Källa www.helahalsingland.se
Då var det min tur igen..... blev påkörd för någon månad sen med min ninja,, va ute och körde motarden igår och körde in i vänstersvängande bil och flög över bilen hojen total skrot och jag är helt mörbultat men klarade mig iaf.. Kan inte säga om de va mitt eller bilistens fel då jag inte kommer ihåg nått från smällen vet bara att jag va på väg hem från en polare.
http://www.smp.se/nyheter/tingsryd/mc-korde-pa-bil(2084478).gm
Snyggt, krya på dig! Tror dock att du behöver byta framhjulslager nu!
Tack så mycket, hoppas de ordnar till sig snart, blev lite brutna revben och en jävla värk i rygg, axlar och nacke men det får man anse vara smärtftitt för en sådan smäll. Hojen vågar jag till 99% säga att de blir skrot av.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|