Olyckstråden 2010

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
VAFFAN!?!?! Jennifer?

Helvete, jag pratade ju med henne igår!

*förstörd*

Edit: kan någon bekräfta att det är Jennifer? Kommer bara till hennes telefonsvarare.

:gråta
 
Last edited:

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Vet inte vad jag ska säga.. Helt tom. För helvete, Jennifer. Du hade ju hela livet framför dig. Fan, fan, fan, fan.
 

KalleP75

Erfaren nybörjare
Gick med
24 Jun 2009
Ort
Solna
Hoj
-02 Triumph daytona 955i
Träffades några gånger på s:t eriks i barkarby och hade en del disskutioner angående "din" hoj. Helt overkligt. vif
 

josman

Medlem
Gick med
2 Aug 2004
Ort
sthlm
Hoj
FZ1N-09. Fiddy 110cc
Jag vet inte vad jag skall säga. Känns helt sjukt. Helt sjukt. Hon var ute och åkte med nån, vet inte om det är nån som hänger här.
 

josman

Medlem
Gick med
2 Aug 2004
Ort
sthlm
Hoj
FZ1N-09. Fiddy 110cc
Hon tappade kontrollen i en kurva och körde in i räcket. Fan fan.
 

Kvax

Ny medlem
Gick med
23 Feb 2010
Ort
Kalmar
Hoj
En sån där dödsmaskin
Nu börjar väl olyckorna att rulla in som vanligt på höstkanten:
http://www2.blocket.se/news?id=227089,227090&ca=11&cg=4040

En mc-förare skadades vid en olycka i Tungelsta på torsdagskvällen.

Olyckan inträffade på Stavsvägen. Den skadade mc-föraren fördes i ambulanshelikopter till Karolinska sjukhuset. Det fanns vid 20-tiden inga uppgifter om mc-förarens skador eller vad som orsakat olyckan. En polispatrull har begett sig till sjukhuset.
 

knutten10

Älskar kurviga vägar.
Gick med
5 Apr 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha R1 07
Tragiskt...

Hon körde inte för snabbt, hon körde inte galet enl vittnen. Hon tappade kontrollen i en kurva och körde in i räcket. Fan fan.

Det är ALLTID tragiskt när det händer något sådant här. Men det är Än mer tragiskt när det händer en sådan ung tjej som har hela (hade) livet fram för sig, och som dess utom verkar vara så omtyckt och glad.

Offatbart kan någon förklara. Där Olyckan ska ha skett ser jag inga problem med, så hur kunde det hända? Tekniskt fel på hojen eller. Läste att hon behövde Hjälp med hojen bara timmen/timmar innan det hände.

R.I.P Hoppas det gick snabbt och smärtfritt utan lidande. Inget illa menat. Hellst skulle hon stått och pratat om det med polarna som en otäck upplevelse. Men så blev det inte.
 

Blade4life

Med liten lem
Gick med
6 Oct 2005
Ort
Solna
Hoj
Blejd igen...
Mc-olycka i Tungelsta
Stockholm 09 sep 19:54

En mc-förare skadades vid en olycka i Tungelsta på torsdagskvällen.

Olyckan inträffade på Stavsvägen. Den skadade mc-föraren fördes i ambulanshelikopter till Karolinska sjukhuset. Det fanns vid 20-tiden inga uppgifter om mc-förarens skador eller vad som orsakat olyckan. En polispatrull har begett sig till sjukhuset.
 

diva77

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2009
Ort
Skogen
Hoj
ER-6n 11 samt bakpå BMW....lyxiga biatch
Dödsolycka på Älvsborgsbron 9:57

En motorcyklist omkom i en singelolycka på Älvsborgsbron på fredagsmorgonen. Enligt polisens hemsida körde mc-föraren omkull. Personen fördes till sjukhus men för sent. Kroppen har ännu inte identifierats.
 

MarcB

Ny medlem
Gick med
9 Apr 2010
Ort
Karlskrona
Hoj
Triumph Sprint ST ABS -09
Motorcyklist till sjukhus efter olycka, Karlskrona 2010-09-08

En motorcyklist körde i strax efter sju på onsdagsmorgonen omkull på Gamla Ryttarliden vid Nättraby. Skadeuppgifterna är knappa, men enligt de första uppgifterna till polisen ska det ha gått ganska bra.
 

mcdekalen

mcdekalen
Gick med
23 Feb 2010
Ort
Kullavik
Hoj
08 fiddy 150cc
Dödsolycka på Älvsborgsbron 9:57

En motorcyklist omkom i en singelolycka på Älvsborgsbron på fredagsmorgonen. Enligt polisens hemsida körde mc-föraren omkull. Personen fördes till sjukhus men för sent. Kroppen har ännu inte identifierats.

Är det någon här?Jag kom bara några minuter efter att det hade hänt,dom bar in personen i ambulansen.Riktigt tråkigt att höra att det blev så.Hatar vägräcken!!!
 

Lillsyrran

Alltid däckad!
Gick med
6 Sep 2010
Ort
Göteborg
Hoj
Cbr 600 F -99
Måste stå fel på GP:s hemsida. Körde förbi olycksplatsen 07.25 och bärgare höll då på att lasta hojen och röja platsen, men det var inte på avfarten från bron utan under bron på leden i riktning mot centrum.
Oavsett vilket, fruktansvärt tragiskt, tänker på de anhöriga!

Var på väg till körskolan för att göra riskettan, kommer dröja innan jag glömmer denna dagen.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top