Det saknas alternativ till kapitalismen, som du vet.Ekonomisk tillväxt är en kontradiktion.
Det saknas alternativ till kapitalismen, som du vet.Ekonomisk tillväxt är en kontradiktion.
deras regler som följs?
Regeringen har gett nya direktiv så de har i högsta grad med FK att göra.
Det saknas alternativ till kapitalismen, som du vet.
Evig tillväxt är givetvis omöjlig. Alternativen till kapitalismen har dock visat sig minst sagt bristfälliga.Vad pratar du om?
:Edit FK tolkar reglerna som finns. Knappast regeringen som bestämmer vilka som skall få pengar eller inte.
ser inte regeringen till att FK har rätt kompetens så kostar det liv och väljare, svårare är det inte.
Undrar hur många av de som såssarna gömt undan i sjukskrivningsträsket genom åren som begått självmord? Kan Partitidningen skriva om det tro?ser inte regeringen till att FK har rätt kompetens så kostar det liv och väljare, svårare är det inte.
Du tror högern bytt ut hela FK's personal sedan mupparna ledde landet?
Evig tillväxt är givetvis omöjlig. Alternativen till kapitalismen har dock visat sig minst sagt bristfälliga.
Undrar hur många av de som såssarna gömt undan i sjukskrivningsträsket genom åren som begått självmord? Kan Partitidningen skriva om det tro?
snacka om att putsa på arbetslöshetssiffrorna.
deras regler som följs?
Invandringspolitiken lär bli het fråga under nästa val. Politikerna kan inte längre köra huvudet i sanden. Folk kommer antagligen i större utsträckning att rösta på Sverige Demokraterna ifall man inte öppnar ögonen från politiskt håll. Personligen är riksdagsvalet mycket större än en misstroendeförklaring mot invandrarpolitiken. Min röst kommer aldrig att hamna hos Sverige Demokraterna.
Socialdemokraterna tror jag får svårt att vinna nästa val. Främsta anledningen är nog inte sakfrågor utan personerna som företräder partiet. Det var ett stort misstag att välja fram Mona Sahlin som partiledare. Hon saknar helt enkelt de egenskaper som en statsman bör ha. Att Per Nuder försvann är det nog ingen som beklagar. Frågan är om Thomas Östros som ekonomisk talesman var en klar förbättring. Jag tycker inte det. Båda framstår som patetiska när de kritiserar nuvarande regeringen för dess politik. I huvudtaget har jag inte sett vad Socialdemokraterna har att erbjuda väljarna under nästkommande val. Få vill nog ha en återgång till hur det varit under de senaste årtionden under Socialdemokratiskt styrande av landet. Inte sällan har det rört sig om en minoritetsregering som varit beroende av vänster och/eller miljöpartiet. Som att välja mellan pest eller kolera.
Föredrar helt klart nuvarande majoritetsregering. Bara att hoppas att de borgerliga partierna kan hålla ihop under och över nästkommande val. Givetvis finns det fläckar i den politik som förts av nuvarande regering, men jag kan inte se att alternativet lockar särskilt mycket. De har haft sin chans att bevisa vad de går för under väldigt många år utan att nämnvärt ha förändrat sin politik med tiden. Samhällsutvecklingen har inte stått still sedan 20-talet. Socialdemokraterna borde verkligen ta tillfälle i akt att rensa ut i sina led och fundera över vilken politik man vill föra. Att titta i backspegeln är knappast lösningen för framtiden.
Kan mycket väl tänka mig att taktik rösta på det parti inom alliansen som riskerar att falla under spärren. Om det är Kristdemokraterna får de min röst helt enkelt. Allt för att hålla Mona & Co borta från regeringsställning.
Tycker det är väldigt synd att politiker idag ofta är skolade i sina respektive ungdomspartier. Det märks tydligt i debatterna. Få av dem har nog format en politisk tanke på egen hand som inte har förankring i partiet.
Från SD's åsiktssammanfattning:
Inte fan är det mest invandrare som sitter i häktet, i finkan eller blir dömda för något brott.. har hört fler som säger att det flesta är svenskar av andra som känner folk inom
häktet.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |