sportbike
Guest
Jag startade den här tråden i OT2, sedan hade ngn klagat att den borde ligga i OT1 och då flyttades den dit. Nu är den tillbaka i OT2.
Är moderatorerna fulla nu för tiden?
Det händer
Jag startade den här tråden i OT2, sedan hade ngn klagat att den borde ligga i OT1 och då flyttades den dit. Nu är den tillbaka i OT2.
Nej, men de allra flesta av dem har stora problem med logiken.Jag startade den här tråden i OT2, sedan hade ngn klagat att den borde ligga i OT1 och då flyttades den dit. Nu är den tillbaka i OT2.
Nej, men de allra flesta av dem har stora problem med logiken.
Jag tycker faktiskt de gör ett ypperligt jobb, nuvarande uppsättning i OT. Annat var det förr, då bannades det godtyckligt hit och dit och man visste aldrig varför. Din GR-gliring slank ju igenom t.ex.
Men, någon som har problem med logiken kan vi se på Agenda Svt2 kl 21.15 (helt gratis eftersom vi skiter i tv-avgiften!):
Mona vs Fredrik i startskottet för valåret.
Jag tror det blir Mona-mos, men hon kommer avbryta så ofta att man kommer hata henne ändå.
Tack för påminnelsen Markus, Mona vs Fredrik vill jag inte missa ikväll! Får springa över till polarn och ta med en bira som tack. Han har TV
Men, någon som har problem med logiken kan vi se på Agenda Svt2 kl 21.15 (helt gratis eftersom vi skiter i tv-avgiften!):
Mona vs Fredrik i startskottet för valåret.
Jag tror det blir Mona-mos, men hon kommer avbryta så ofta att man kommer hata henne ändå.
"För att klara välfärden!"
"Klyftorna!"
"Ameh, de har ju blivit fler arbetslösa sen moderaterna kom till makten"
Jepp det var moderaterna som sänkte hela världens ekonomi. Yes, jajjemän, jovisst.
Jag börjar förlora hoppet.
Intresserad av den förvånansvärt stora grupp i pollen som kan tänka sig att rösta på Sverigedemokraterna. Varför?
Glöm inte att 'jete många har tagitt sjelv mord å de ä rijeringens fel'.Det som skrämmer mig mest är att de flesta jag talat med idag höll med Mona till fullo och tyckte att Fredrik bara verkade nervös... Detta är människor som i allra högsta grad skulle drabbas väldigt negativt av de rödgrönas jobbpolitik.
"Ameh, de har ju blivit fler arbetslösa sen moderaterna kom till makten"
Jepp det var moderaterna som sänkte hela världens ekonomi. Yes, jajjemän, jovisst.
Jag börjar förlora hoppet.
Måna talade med ett mer föreståeligt (läs: dagisspråk) språkbruk, varvid hon "vann" debatten.
Intresserad av den förvånansvärt stora grupp i pollen som kan tänka sig att rösta på Sverigedemokraterna. Varför?
En del är faktiskt så korkade att de tror på enlösningsparti. Rätt otroligt år 2010, men så är det.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|