Om några dagar väljs ju Obama till ny President

Status
Ej öppen för fler svar.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Du tycker det, ja. Men att det då skulle ske på 'rasmässiga' grunder, det är ju inte direkt smickrande för jänkarna...
Äh, det där är bara en mediagrej. Är ganska säker på att en större andel vita röstar på Obama än vice versa men det passar ju inte i svensk medias rapporteringsmodell så det bortser man ifrån. Det är ju också en "rsfråga", och man har garderat sig från etablissemanget redan frå¨n början med att kunna undanförklara även detta val, precis som man gjorde år 2000. Alltid när någon som media inte gillar väljs så är det fel på väljarna, det vet du väl? :)

Blir det någon dramatik då? Ifall obama vinner blir han skjuten direkt då?

Ja direkct.
:folie

Last edited:

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Jag tror att Secret Service tillsammans med W.Bush´s farfar planerar att röka Obama, eftersom de ständigt blandar ihop honom med Osama. Vi kommer nog att få se honom iförd blöja bli deporterad till något varmt och grusfyllt land i god tid innan eden ska sväras.

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Hoj
Världsmästarhoj
image023.jpg

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Har han förklätt sig och tagit sig ända till presidentvalet

Javisst, det tror jag nock. Redan Hitler sade ju att för att lura folk krävs en riktigt fet lögn, smålögner avslöjas DiREcT!1111. Jag tror förresten att Hitler är inblandad också. Initialerna i Secret Service låter misstänkt välbekanta.
Jag tror Att Obama Bin Ladin ligger på sin kammare och fnissar förnöjt åt vad han är på väg att nu åstadkomma. :gnissla

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
senast jag hörde var på CNN där de sa tt om Missouri och Ohio röstar för Obama, så vinner Obama.
Som statistik hade de att Missouri hade röstat 27 av 28 ggr på vinnaren och Ohio 26 av 28 ggr på vinnaren. Dom kallar dessa 2 stater för bellweathers för att dom brukar fungera som en visning på hur hela landet röstar. (dålig förklaring!)

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Så länge inte den amerikanska varianten av Mona Sahlin (Pahlin, rimmar ju till och med!!!)... finns med o styr tillsammans med krigsvetaren som vill ut i krig en sista gång innan han lägger sig i graven.... så blir jag nöjd.

Obama verkar som en vettig människa helt enkelt. Likt Reinfelt.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
jag hoppas innerligt att obama vinner men tyvär tror jag inte att han gör det...:(
det finns för många såna här i det där jävla landet:
[YOUTUBE-ID]BaxECcTjCuw[/YOUTUBE-ID]

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Vilka likheter finns mellan Sahlin och Palin förutom att de saknar Y-kromosom? :va
Ögonen... stirra djupt i dom och du kommer få mardrömmar i många år framöver. :hihi

jag hoppas innerligt att obama vinner men tyvär tror jag inte att han gör det...:(
det finns för många såna här i det där jävla landet:
[YOUTUBE-ID]BaxECcTjCuw[/YOUTUBE-ID]
Vilket äckligt white-trash. Hon verkar väldigt lärd... uj. Man tror ju det är på skämt, men det är ju troligen inte det.

Last edited:

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Hoj
fyfan
Vilka likheter finns mellan Sahlin och Palin förutom att de saknar Y-kromosom? :va
Det är väl ganska förståeligt att Swedie ogillar Mona så till den grad att han säger sådana saker även om han inte menar det.

Tro inte att Obama är en frälsare.

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Ögonen... stirra djupt i dom och du kommer få mardrömmar i många år framöver. :hihi

Har du stirrat Mona i ögonen, fi fan vad du är äcklig !

För övrigt håller jag med dig till fullo, en skjutglad kriksveteran vid rodret kan inte bli annat än katasrof.

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Hoj
fyfan
För övrigt håller jag med dig till fullo, en skjutglad kriksveteran vid rodret kan inte bli annat än katasrof.
Jag är av en annan åsikt. En person som har varit med i ett krig och utsatts för tortyr är en mindre trolig krigsförespråkare. Dra inte upp reträtt ur Irak och krav på Iran för det är ganska ovidkommande sin relevans till trots.

Lugn

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
S1000RR, KX450SR
Jag hoppas du har rätt men tror du har fel. :3freak
Allt hopp står till "rasfrågan". :banana

Det är lite intressant att du som representant för "Stockholm´s Finest" sållar dig till hill-billy och WT-skaran av väljarna. :va

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Vilket äckligt white-trash. Hon verkar väldigt lärd... uj. Man tror ju det är på skämt, men det är ju troligen inte det.

det är ju preis det jag menar. hur hemskt och otroligt det än verkar så är det antagligen verklighet, och vad hemskare är är att hon antagligen inte är ensam... usch säger jag bara...

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Det är väl ganska förståeligt att Swedie ogillar Mona så till den grad att han säger sådana saker även om han inte menar det.

Tro inte att Obama är en frälsare.
Ey, vem e dy... du känna mig? Jag känna dig o du inte veta vad du vill, men jag veta. Du skittnöddig.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Det är lite intressant att du som representant för "Stockholm´s Finest" sållar dig till hill-billy och WT-skaran av väljarna. :va
Där du bor är det säkert så att WT är republikaner. På de ställen jag varit i USA är det tvärtom, mexare och bibliotikarier ungefär som är demokrater. Öfverklassen är naturligtvis republikaner över allt, även alla lönearbetare samt alla patrioter. Att kreti och pleti vill ha bidrag och stekta sparvar som knugen hade sagt är inte förvånande. :mattias

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping