junior tjej var också där.
Hallå!
Hoppas du snart bli bättre Petter, säg till om det är något vi kanske kan fixa åt dig!
Jag själv var också där i onsdags tillsammans med en annan tjej som också kör 125 Jr. Jag har tränat många onsdagar utan att något har hänt, men visst har det varit nära 2 gånger för mig nu på 2 onsdagar har det varit nära att krokat ihop, min tjej kompis höll på att bli avkörd hon med i onsdags i depåkurvan och la även hon av med att köra eftersom man inte alls kunde koncentrera sig på sin egna körning. Det värsta som jag tycker är rent förjävligt är att vi juniorer hade väst !! Vi har väst och man informerade innan träningen började och under att man skulle ta hänsyn till oss med väst. Därför tycker jag att det är skamligt att man inte kan visa hänsyn och göra det bästa för alla! Så ALLA ska få det riktigt kul och kunna koncentrera sig på sin egna körning och kunna hålla sitt spår ! Jag menar en 600 och 1000 kubikare tar ju oss som ingenting på rakorna, och det är träning varför inte då vänta lite och inte köra om som en idiot mitt i kurvorna eller precis i utgången?
Det har funkat hela förra året med de här träningspassen, visst finns det risker men bara alla tänker på att visa respekt och hänsyn händer det ingenting.
Jag hoppas att det kommer bli skärpning på de som vet med sig att de inte gör detta, det bara förstör. Och jag trodde att folk fattade vad som menades med väst?! Men tydligen inte.
/ arg junior.