Rätt skönt att slippa se skiten faktiskt
Om nu tråden skall fortleva så behöver den väl inte poppa upp bland nya inlägg
Håller med dig till fullo!
Awh plutten då, var det så jobbigt för dig?
Hela den här diskussionen är så löjlig att jag fattar inte varför den ens finns.
Olyckstråden strider knappast mot någon forumregel varför det inte finns någon som helst vettig anledning till varför den inte ska få finnas.
Ja det tror jag faktiskt är en uppfattning som endast präglar den minoritet här på forumet som ville stänga tråden.
Varför inte?Rätt skönt att slippa se skiten faktiskt
En olyckstråd är alltså ett måste om man vill öka trevnaden på forumet?Det bidrar ju inte till att stämningen på forumet blir trevlig som ju borde vara målsättningen.
En olyckstråd är alltså ett måste om man vill öka trevnaden på forumet?
Vill snarare se mig tillhörs den grupp som igentligen struntar i trådens vara lr iche vara men är less på tjafs om den.. och pikande inlägg som morsan kom med tidigare är bara mer ved i elden för den diskutionen!
Men starta en cancertråd också då.En för arbetsplatsolyckor kunde också vara bra...Självklart tråkigt att påminnas, men en ny olycka förändrar inte gamla fakta, och människor lär inte sluta dö i cancer för att jag ska slippa påminnas om att min farbror dog av det.
Men starta en cancertråd också då.En för arbetsplatsolyckor kunde också vara bra...
pikande inlägg
Tjafs, vilka är det som tjafsar
Men OK då, jag kan ju lägga ut varje olycka i en egen tråd. Skulle det vara bättre.
Snart kommer jag förmodligen joina dom som vill ta bort den bara för att slippa läsa om skiten överallt..
Alltså, på fullt allvar, vad är det för en j***a kommentar?För min del får du gärna ha en tråd å leka hur mycket du vill i...
Men starta en cancertråd också då.En för arbetsplatsolyckor kunde också vara bra...
Vore trevligt att se rubriker i tidningen som " En MC-olycksfri månad "
Alltså, på fullt allvar, vad är det för en j***a kommentar?
Är det något i tjafset runt olyckstråden som har varit olustigt så är det väl dessa ständiga personangrepp på morsan, och på alla som påstås vältra sig av vällust i andras olyckor. Kritik och utmålning av henne som någon morbid/skadad människa som vältrar sig i andras olycka borde från och med nu minst restera i att vederbörande i alla fall bannas för en tid framåt, gör man om det efter det så borde det vara banning på livstid.
I mitt tycke är det ett under att inte fler har blivit bannade eller i alla fall varnade för alla dessa personliga påhopp och taskiga kommentarer, och även om jag har full förståelse för att för att Swedie försöker göra rätt mot alla och inte tycker att banna är en bra lösning, så måste mycket vara nog till slut...
Om den vore öppen slapp det ju bli sjuhundra trådar.....
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|