jag låter det bli reaktioner på att tråden är låst och jag kommer lyssna på vad majoriteten vill ska ske runt tråden
Tråkigt att inte fler ha röstat i pollen, men jag tror ändå att den visar vad som tycks fördelat på medlemmarna här någorlunda sant, och de som har valt att inte rösta bryr sig förmodligen inte åt vare sig det ena eller det andra hållet (dvs dom tar inte illa upp heller).
Men med tanke på att det nu är 10 dagar sedan Swedie gjorde ovanstående inlägg här kan vi nog konstatera att det inte blev mycket av med det här med "vad majoriteten vill", utan dom som skrek högt angående trådens "icke vara" lyckades i sitt uppsåt med att få tråden stängd.
Beklagligt att det kan ske på sveriges största (?) mc-forum, och det skickar definitivt inga bra signaler om vare sig vår riskmedvetenhet eller vårt sätt att tåla att se sanningen kring mängden olyckor, eftersom verkligheten förstör vårt "goda åkhumör" om den syns. Med den bilden av vårt vuxna och mogna sätt att hantera verkligheten förmedlad till dom som bestämmer, så kommer hojåkning att gå en kul framtid till mötes.
Konstigt med tanke på jargongen och hur många det är som är så tuffa här att dom tror sig vara på gränsen till odödliga när dom slangar fram utan skydd i +150km/h, men när det gäller att våga se verkligheten som den är då är vi inte så tuffa längre...