Omröstning SSOTYA 2006

Jag tycker att följande hoj är Sveriges snyggaste/coolaste Streetfighter 2006

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Silverryggen

S-BACK MOTARDS
Gick med
15 Jun 2003
Hoj
Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
Tittar man i poll-resultatet så verkar det som man kan rösta på sig själv, kanske man skulle göra...

RND

Blygsam
Gick med
12 Jun 2005
Hoj
ZX7R -98
Min röst föll på Galnemagnus brutalgrymma hoj, Atlas och ni andra har gjort riktigt grymma byggen också. :tummenupp Dock så faller galningens hoj mig mest i smaken.

Väl kämpat killar :yoparty , skulle va kul att vara med nån gång. När tid och pengar och ny tävling infinner sig förstås.. Heder åt wiseguy för det goa initiativet med tävlingstråden. :tummenupp

/RND

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
Såld!! Z1000-06
Jag har itne röstat än.. för jag kan inte bestämma mig för vilket bygge som e coolast.. tycker alla e lika gryma på sitt sett...

Ozeo har ju gjort störst förändring
men
Atlas är grymt snygg (bygget menade jag:hihi) men där ligger ju mer pengar bakom..

och de andra e så stilrena så det hade varit så jag hade velat ha min hoj..
får helt änkelt tänka lite till..

det e ju svårt val i alla fall.. :huvet :)

Peder Rosberg

It places the lotion in the basket
Gick med
19 Aug 2004
Hoj
En något modifierad Yamaha TRX 850. Ein st Kronreif und Trunkenpolz, Mattighofen 520 EXC/SM. 1/3 Suzuki Gsxr 1000 banhoj
Vad mitt eget bygge har kostat har jag inte vågat räkna på ännu.
Men att det går att bygga häftiga grejer för en billig peng har ju många utav oss bevisat. Och för att inte tala om alla timmar i garaget "phuh" finalister som icke finalister. Men utav dom som gick till final så
måste jag slänga en röst på madmagnus. Maken till elakt bygge :tummenupp

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Madmagnus är en klockren vinnare. Stilren, snygg och FET! :yoparty Inget jävla blingbling som bara skulle pajja om man drar den i backen.

:tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Madmagnus för ett snyggt bygge utan massa kraffs, och snyggt gjort verkar allt vara, även om jag inte fattar varför alla ska köra streetfighter när motorn klarar av 300+ farter.

Ozeo´s bygge kommer som andraplats, gillar stuket han har fått till av det gamla Suzukiaset, går inte ens att se vad det är för cykel han börjat med det är plus i kanten.

madmagnus

metal fabricator
Gick med
1 Jun 2004
Hoj
Kawasaki kz440
Rigge skrev:
2236761 Madmagnus för ett snyggt bygge utan massa kraffs, och snyggt gjort verkar allt vara, även om jag inte fattar varför alla ska köra streetfighter när motorn klarar av 300+ farter.

Ozeo´s bygge kommer som andraplats, gillar stuket han har fått till av det gamla Suzukiaset, går inte ens att se vad det är för cykel han börjat med det är plus i kanten.

jag är mer intresserad av acceleration än toppfart! dessutom sitter man bekvämare på fighters :tummenupp

DR-Zätare

Schneller & schneller!
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Ein liter Blitzkrieg-RR
madmagnus skrev:
2236847 jag är mer intresserad av acceleration än toppfart! dessutom sitter man bekvämare på fighters :tummenupp

Jag håller med, min gör i alla fall över 220 och fortare än så vågar jag inte köra på bakhjulet så högre toppfart känns nästan lite onödigt...

Matterunken

Billackerare
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
Gammelfazer....
Madmagnus Rules!!!

Grymmaste Jävla åket jag någonsin lagt mina ögon på.
Svart, snabb och jävligt fina/rena linier.

Måste faktiskt erkänna att mitt bygge blev klart i tid men har inte hunnit besiktiga den än, samt att jag inte har något internet hemma sedan flytten.
Men jag ska lägga ut några bilder på Bimotan så fort nätet är igång.

Husromhelst vill jag passa på att tacka alla som varit med i tävlingen och drivit på mig att bygga vidare när det gått dåligt.
Ha en jävligt fin sommar allihopa, vi kanske möts efter vägarna.

/Mattias

rallyfisken

Eleganten i från vidderna.
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
Yamasaki ZXSR500, Kawasaki ZXR400 slaktad på delar...
Det var sjukligt svårt att bestämma sig men jag måste dock säga att både madmagnus och ozeos hojar var de som föll mig mest i smaken. Och grunden för ozeos hoj är nog det sjukaste jag sett någon bygga på!

ALLA har dock förgyllt den långa, tråkiga vinter med sina byggen och jag hoppas att ni själva är nöjda med era prestationer :tummenupp till er alla!

Last edited:

madmagnus

metal fabricator
Gick med
1 Jun 2004
Hoj
Kawasaki kz440
i morgon drar madmagnus till Kroatien en vecka för lite öl å sol, det kan jag behöva, blir en liten dagstur till Venedig oxå.... det verkar som att rätt många gillar mitt bygge och det känns riktigt trevligt! det värmer i hojbyggarhjärtat..... förhoppningsvis gillar ni min nästa cykel oxå!

ni som måste stanna hemma i sverige får ha en trevlig midsommar :fyllisar så hörs vi igen snart!

ha det gott alla! mvh /// madmagnus

DR-Zätare

Schneller & schneller!
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Ein liter Blitzkrieg-RR
Wiseguy skrev:
2248829 Kom igen nu gott folk.

In med lite fler röster....

Har ni lagt upp någon tråd i de andra forumen som länkar till denna? För att få in folk som inte hänger här i SF-delen i vanliga fall. Det är nog ett bra sätt att få hit mer folk för omröstningen.

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
DR-Zätare skrev:
2248940 Har ni lagt upp någon tråd i de andra forumen som länkar till denna? För att få in folk som inte hänger här i SF-delen i vanliga fall. Det är nog ett bra sätt att få hit mer folk för omröstningen.
Nä....
Gillar inte korspostning i olika forum. (Sen får jag väl lida för det.. :tungan )

CaféRacer

Ny medlem
Gick med
4 Dec 2004
Hoj
..
Valet var ju så lätt! Madmagnus bike har "det"! Resten gör en ju bara illamående för fan! :zpy

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
för mej så är Atlas bygge det snyggaste som finns efter at ha klämt och provsuttit på mässan i vintras så går det inte att ta miste på alla detaljer

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln