A gruesome scene unfolded in North Carolina, USA. A convicted child molester kidnapped a 17-year-old woman and took her back to his home and assaulted her. Kimberly Walt was walking home from her friends house on Sunday afternoon when she says she was approached by Robert Williams, a three-time convicted felon.
Williams asked her if she wanted a ride to where ever she was going, Walt replied “No thank you.” That’s when she said Williams drove off, but when she turned the corner he jumped out of the bushes, grabbed her and threw her in his car.
Williams took Walt to his home where he proceeded to assault her for several hours. According to police reports, Williams fell asleep after drinking massive amounts of alcohol and Walt was able to untie herself. She then approached Williams, tied him up, and in a bit of rage, grabbed a knife and “castrated him.” Walt stated that he woke up screaming and yelling, as she walked over with his “parts” and toss them in the microwave.
“I threw that bastards junk in the microwave, grab the plate, fork and a steak knife and cut it up like hot dogs,” said Walt and a recorded statement. “I grabbed a gun that he had left on the kitchen counter, walked over to him, and forced him to eat it. I have no remorse and I am not sorry. That bastard deserved it and he’s going to hell.”
According to Williams statement, he said he was afraid to die and complied with Walt’s “morbidly disgusting request.” Williams was transported to a local hospital, bandaged up, and booked into the Fayetteville County Jail. Due to the circumstances, Walt will not be charged with any crime.
Some are even calling her a hero. “Now we don’t have to worry about that pervert doing this to anyone else,” said Donna who lives in the neighborhood. “If we castrated every child molester, we would never have this problem.”
*slow clap*
http://www.breitbart.com/tech/2016/...o-wear-buttons-for-preferred-gender-pronouns/College Freshmen Asked to Wear Buttons for Preferred Gender Pronouns
Jag tror Donald tar hem det. Hoppas också för den delen.Breitbart skulle minsann göra en egen opinionsundersökning nu när Clinton har haft bäst resultat i senaste 6 mätningarna.
Det visade sig bli en 7e...
Jag tror Donald tar hem det. Hoppas också för den delen.
Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk
För det första är jag konservativ och står republikanerna nära i de flesta frågor, för det andra så är Donald trots sina brister bättre än kriminella och oansvariga Hillary.@Markus och Skäggot.
Varför Donald?
Såg någonstans att sanningshalten när han talar ligger på 6%.
Kan inte såga att jag känner nåt särskilt för Clinton heller som låg på runt 30% sanning.
OBS! att jag kan minnas siffrorna fel.
OM det stämmer så skulle det vara som att välja Bagdad-Bob (eller hans lillasyster ) till president.
Tycker själv att The Donald verkar helt galen rent allmänt.
Har sett en del tal utan att han sagt ett smack om vad han vill göra med tex utrikespolitik, skola, arbeten, sjukvård osv?
Förutom de smått roande löftena om att andra stater skall betala hans mur osv.
Jag tycker ofta ni har poänger i det ni skriver men här förstår jag er faktiskt inte alls?
Man jag utgår dock från att ni även här har något skäl eftersom jag tror gott om alla som ni vet.
För det första är jag konservativ och står republikanerna nära i de flesta frågor, för det andra så är Donald trots sina brister bättre än kriminella och oansvariga Hillary.
Donald är för republikanerna vad Reinfeldt var för moderaterna, trots brister skall det mycket till att byta parti.
Ungefär som Sveriges sits mao.För att inte tala om övriga världen som redan skrattar åt USA i allmänhet och republikaner i synnerhet för att The Donald överhuvudtaget valdes till kandidat.
Välkommen tillbaka efter sommaruppehållet!
Ja, den första biten att du står nära konservativa hade jag nog klart för mig.
Det är den andra biten jag har problem med.
Jag är absolut inget fan av Clinton, val mellan pest eller kolera här, men tycker att vem som helst skulle bli en bättre president än clownen Trump.
Är nog en av de sista människorna på planeten jag skulle sätta avtryckarknappen till kärnvapenrobotar i handen på.
Jag har otroligt svårt att tänka mig att amerikaner i gemen skulle tycka att de hade en kanonledare om Trump valdes.
För att inte tala om övriga världen som redan skrattar åt USA i allmänhet och republikaner i synnerhet för att The Donald överhuvudtaget valdes till kandidat.
Hade man från republikanskt håll kraftsamlat och fört fram en annan kandidat, vilken som helst, hade man haft väldigt goda förutsättningar att vinna valet.
Jag tror världen behöver ett starkt USA och stark är man inte om resten av världen skrattar åt en.
Jag tror iofs att världen skulle se USA som försvagat även med Clinton men inte i samma grad.
Hon har iallafall ett gäng ganska politiskt rutinerade rävar i sitt hörn (på gott och ont).
The Donald verkar ju göra sig av med alla som har rutin i rasande fart.
"You're fired!"
Jag är säker på att du är mer hemma på republikansk politik än jag men The Donald är väl inte en traditionellt konservativ republikan?
Återigen beror frågetecknet på att det är väldigt svårt att veta vad han egentligen politiskt vill.
Tack!
Det är svårt att argumentera för hans förträfflighet men han har ju onekligen ett flertal bra poänger, arabisk invandring och europas oförmåga att betala för NATO tex.
Att resten av världen skrattar åt Donald får man ta med en nypa salt, svensk media har i alla fall aldrig applåderat en republikansk kandidat. "Resten av världen" skrattade förresten åt Ronald, applåderade den totalt misslyckade Obama, förutspådde att världen går under direkt vid en Brexit, likaså om SD kommer in i riksdagen för den som minns, så "resten av världen" kanske inte är så bra på analys?
Jag tror i alla fall att Vladimir och Donald kommer betydligt bättre överens än Hillary och Vlad, det måste väl vara positivt?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |