Har Mackan en hemlig crush på Staaf och är sotis, eller varför detta tjafs om att gubben har en älskarinna? Det har ju självaste Trump haft, så det måste ju vara en bra sak.
Har Mackan en hemlig crush på Staaf och är sotis, eller varför detta tjafs om att gubben har en älskarinna? Det har ju självaste Trump haft, så det måste ju vara en bra sak.
Samhället och världen har förändrats också. Generellt till det sämre, om du frågar mig. Jag har svårt att inte se att så mycket blivit skit.Något har hänt med Mackan, förr var han kul och ofta spot on med sin sammhällskritik och uttryckte den kraftigt men balanserat.
Han valde sina strider och förde sig väl.
Nu är han bara emot allt och tycker att allt är skit per automatik.
Förut var han intresserad av förbättringar, nu är han bara intresserad av att visa hur dåligt allt har blivit, det känns uppgivet och trist.
Nej Mackan, du behöver inte svara, jag tänker inte diskutera saken, det är helt baserat på min upplevels av dig och du kan inte ändra min upplevelse.
Jag tror att andra på forumet också upplever att du har förändrats, du kan väl reflektera över varför det är så.
Men andra världar har blivit ännu sämre!Samhället och världen har förändrats också. Generellt till det sämre, om du frågar mig. Jag har svårt att inte se att så mycket blivit skit.
Samhället och världen har förändrats också. Generellt till det sämre, om du frågar mig. Jag har svårt att inte se att så mycket blivit skit.
Kräver inloggning. Posta några väl valda ord.Få texter som innehåller så många intressanta länkar.
"Jo, låt oss prata om Grönan
https://www.svd.se/a/EQXw92/jo-lat-oss-prata-om-gronan"
Länkarna är nästan det bästa, att hon skriver som exempel "många förnekade ju..." Och så kan man klicka och landa på någon som påstår att det inte alls är kaos på biblioteket osv.Kräver inloggning. Posta några väl valda ord.
Välskrivet.Länkarna är nästan det bästa, att hon skriver som exempel "många förnekade ju..." Och så kan man klicka och landa på någon som påstår att det inte alls är kaos på biblioteket osv.
Hoppas bilderna kommer i rätt ordning, tyvärr brukar de inte göra det.
Jag tror att du kan ta en gratis månad med SvD eller för 49kr typ.Välskrivet.
Nu vill jag läsa resten också.
Eftersom den inte verkar uppdaterad på 5-6 år kan man nog inte hoppas på det.Är hon Paulina Neuding hårt bunden till SVD, eller kan hon publicera texten på https://paulinaneuding.com efter att SVD har kört den en månad?
Eftersom den inte verkar uppdaterad på 5-6 år kan man nog inte hoppas på det.
Mot en offentlig ursäkt för ditt jävla gnäll kan jag länka allt, firar ändå bara midsommar.
Typiskt dig att tycka gnälliga asperger-Neuding är bra och att det inte är några nyheter, allt är du missnöjd med minsann nu för tiden. Utbildning i ämnet har du inte heller, bara gnäll och gnäll.Nej tack, jag klarar mig utan.
Jag tänkte närmast att det kunde vara en bra text (med tillhörande fungerande länkar) att kasta på folk som fortfarande inte har vaknat.
För mig var det inga nyheter.
Vad värre än människor som inte såg det komma, är de som fortfarande förnekar.Nej, det är inga nyheter för mig vad det är för slags gäng som är störiga på badplatser, tivolin, kollektivtrafiken, biografer, biblioteken och så vidare.
Jag tycker inte allt hon skriver är bra, men här hade hon ju sammanfattat (med källor) vad det är för gäng, och det finns ju fortfarande människor som inte vet eller anar det, då tänkte jag att man kunde ge dom den länken som ren upplysning.
Människorna som inte såg det komma kan behöva lite hjälp med att se....
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|