http://www.dn.se/nyheter/sverige/friades-for-valdtakt-pa-sovande
Kanske skulle ta och råna en bank i sömnen...
Gick i sömnen? Han var i alla fall tillräckligt vaken för att välja kvinnan framför mannen.
http://www.dn.se/nyheter/sverige/friades-for-valdtakt-pa-sovande
En mycket typisk OiS!http://www.dn.se/nyheter/sverige/friades-for-valdtakt-pa-sovande
Då dras fruktstunden in DIREKCTT!
Vad ska facket säga om det? Och skyddsombudet?
Fyra kvinnor och en mörkhyad man på förstasidan. Nu känner jag mig kränkt!
Fyra kvinnor och en mörkhyad man på förstasidan. Nu känner jag mig kränkt!
Facerape had jag iofs aldrig hört talas om, så nu lärde man sig något nytt idag också.
Ser mest ut som om tjejerna är de utsatta och så är han boven i dramat. Kan bero på en aggressiv min i kombination med en av de värsta monobrows jag sett.
Vaddå inte har rätt att vara i landet???? Jefla rasse!!!!men skall man ha ett så generöst system så bör man samtidigt lägga lite mer krut på att se till att de som inte har rätt att vara i landet då även skickas ur landet.
Vilka metoder hade du tänkt dig då? Skicka ett brev där det minsann står att vederbörande måste lämna Sverige? Lägga en kassett med blockflöjtsmusik i brevlådan?Jag ser inget problem med att ge alla barn skolgång eller att riktigt sjuka får vård men skall man ha ett så generöst system så bör man samtidigt lägga lite mer krut på att se till att de som inte har rätt att vara i landet då även skickas ur landet.
Lägga en kassett med blockflöjtsmusik i brevlådan?
Jag ser inget problem med att ge alla barn skolgång eller att riktigt sjuka får vård men skall man ha ett så generöst system så bör man samtidigt lägga lite mer krut på att se till att de som inte har rätt att vara i landet då även skickas ur landet.
Jag förstår inte, kan någon förklara för mig?
Jag ser inget problem med att ge alla barn skolgång eller att riktigt sjuka får vård men skall man ha ett så generöst system så bör man samtidigt lägga lite mer krut på att se till att de som inte har rätt att vara i landet då även skickas ur landet.
Rätt att starta företag...?!? Den är faktiskt något alldeles extra, det måste medges.
Mejla Bonny, han har säkert någon rapårrt där någon 68-kommunist förklarar att detta är helt i sin ordning.Måste erkänna att jag inte riktigt kan förstå resonemanget bakom det... Måste försöka hitta någon artikel där det där faktiskt förklaras för jag begriper inte.
För mig är det självklart att barn skall få skolgång för ett barn är ett barn är ett barn och är de i Sverige skall vi hjälpa dem att få skolgång.
Samma sak gäller vård av sjuka. En sjuk skall få hjälp. punkt.
Men har man låtit byråkratins kvarnar mala och fått avslag så skall man hem. Inget märkligt i det heller. Givetvis skall man kunna överklaga och få omprövning om det finns skäl för det men när det är fastslaget att man inte har någon laglig rätt att vara i landet är det heller inge anmärkningsvärt med att man faktiskt blir avvisad.
har du funderat någonting på konsekvenserna av detta?
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|