Nej, men jag noterar att du inte klarar kritisera det, räcker gott för mig.
Fan ta dig, nu började jag läsa.
En klar uppryckning, byter dom bara ut alla "tror" och "anser" mot tycker, får dom min röst.
Nej, men jag noterar att du inte klarar kritisera det, räcker gott för mig.
På samma sätt som den som är född in i en annan nation senare i livet kan bli en del av den
svenska nationen menar vi också att man även som infödd svensk kan upphöra att vara en
del av den svenska nationen genom att byta lojalitet, språk, identitet eller kultur.]
Klart de är, tror du på allvar någon i en tjugomiljonersvilla vill ha...
Undrar om SD plötsligt plockar röster i Danderyds kommun när order om ökat mottagande står klart? Förra året var det den kommun som låg i botten på mottagningsandel, likväl som året innan. M-styrda kommuner verkar i särklass sämst. Frågan kommer osökt smygande... Är det defacto M som är de verkliga rassarna...
På Sd.s hemsida står bl.a.
Kan någon förklara vad som menas med detta?
Befolkningen är staten.Ja, är man en hippie om man inte vill att staten skall kontrollera sin befolkning så är jag tydligen det. Jag har alltid varit av uppfattningen att folk i det stora hela kan ta hand om sig, men jag utgår ju då naturligtvis från mig och de i min närhet.
Bättre är väl att med våld och hot styra människor.....
Själv då, vad röstar du, tar du till dig dom stora förändringarna SD gjort det senaste?
Befolkningen är staten.
Jag är centerpartist.
Du skall icke förråda ditt land.
Påminner om ett tal jag såg med några aspirerande sd:are, innan "byktvätten", där de gick till angrepp mot Perssonregeringen. Lät något i stil med:
"Göran Persson är inte någon August Palm, han är en FÖRRÄDARE!"
Jubel från publiken. Ingen aning om vad de ville säga med det
F.ö. Är väl det här OiS. SD har ju ett par egna trådar. Även om de är intressanta att debattera.
SD är ju ganska OiS, hittar dom iaf. inte någon annan stans.
Inte medvetet kategoriskt kanske men klassperspektivet, eller uteblivandet av det, ger vid handen att så är fallet.
Kan det bli annat än medvetet när de gör ett aktivt val att inte ta emot flyktingar? Sällan. Men det är av den smutsigare, förtäckta sortens rasism. Den värsta sorten, bakom fasaden så är åsikterna helt andra än det PK tvättade officiella.
Det borde vara rimligt antagande att de kommuner som är bäst rustat för att ta emot flyktingar är det de kommuner med bäst ekonomi och lägst arbetslöshet.
SD är ju ganska OiS, hittar dom iaf. inte någon annan stans.
Knivigt, å andra sidan finns varken tomma bostadsrätter, hyresrätter eller villor i rika kommuner.
Var skall de bo i Danderyd t.ex.?
Skall bli väldigt roligt att se överklassmoderaterna ta sig an uppgiften dock.
Vi har ju en expropriationslagstiftning. Ta från de rika och ge till de fattiga.
Tror det var inför valet 2002 som SVT tog med VPS's enda medlem i Danderyd på promenad på Strandvägen i Djursholm, åh vad det var ett bra inslag:
"Titta vad stort! Här skulle ju en FLERA familjer kunna bo istället"
Snacka om omöjligt uppdrag.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS