Onsdagsgazzet™ 21/3 - PREMIÄREN 2007!!!

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Så länge vi åker på allmäna vägar så har inte vi något att säga om vilken skydsutrustning som används men jag ger mig, jag ska ha min susp på mig!!!!! :wiggle

Då kan man köra med andra. Kör man med oss så gäller våra regler. Jag sa till folk i fjol när de hade undermålig utrustning. En gång ingen gång.

LayDeeOmega

REC #26
Gick med
21 Dec 2005
Hoj
Triumph Daytona 675, Ducati 916, GSX-R 750
Shit vad kul!!
Cyklade hem från jobbet idag och såg en kille som var ute och körde
och funderade på att sticka ut nu i helgen om vädret tillåter.
Så kommer man hem och läser detta... Helt underbart!
Hoppas bara att det inte blir någon mer snö i år...

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
Och folk med långt hår för köra i egen grupp :D

Duker du upp?
Helt okej. Föredrar små grupper ändå så :tummenupp

Vet inte, får se. Beror nog helt på vädret o om jag får fram hojen. Sist jag såg den var den totalt begravd med diverse mysko prylar som inte riktigt hör hemma på en MC...

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
Helt okej. Föredrar små grupper ändå så :tummenupp

Vet inte, får se. Beror nog helt på vädret o om jag får fram hojen. Sist jag såg den var den totalt begravd med diverse mysko prylar som inte riktigt hör hemma på en MC...

Små grupper så du inte gör bort dig för så många på samma gång eller? :D

Sen att klä ut sin hoj vintertid till skolflicka/sjuksköterska kan du hålla för dig själv... Gräv fram skiten o kör nu med oss... :tummenupp

T509

Spondon rider!!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Spondonbygge, vikt: 168kg tankad o klar! GSXR 750 -03
Då kan man köra med andra. Kör man med oss så gäller våra regler. Jag sa till folk i fjol när de hade undermålig utrustning. En gång ingen gång.

Jag kan verkligen inte förstå hur man kan säga det eftersom vi (RR) har ingen rätt att sätta regler eller att kräva av någon att följa dom. Jag åter säger att det är en bra tanke, jag själv kör med det men att kräva det av andra är helt absurt, att tycka att folk borde ha skydd är helt ok.

Vi ligger en bra bit över hastighets gränserna, kallar grupper snabb, mellan och lugn och leker på allmän väg (allt under så säkra förhållande som möjligt) och försöker nu leka farbror polis genom att säga till folk vad dom ska eller inte ska ha på sig när dom är med oss....lite blandade signaler här...

Tycker verkligen ingen som jag, eller är det bara mina rebelliska tankar som spelar spratt med mig... :clown

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
Jag kan verkligen inte förstå hur man kan säga det eftersom vi (RR) har ingen rätt att sätta regler eller att kräva av någon att följa dom. Jag åter säger att det är en bra tanke, jag själv kör med det men att kräva det av andra är helt absurt, att tycka att folk borde ha skydd är helt ok.

Vi ligger en bra bit över hastighets gränserna, kallar grupper snabb, mellan och lugn och leker på allmän väg (allt under så säkra förhållande som möjligt) och försöker nu leka farbror polis genom att säga till folk vad dom ska eller inte ska ha på sig när dom är med oss....lite blandade signaler här...

Tycker verkligen ingen som jag, eller är det bara mina rebelliska tankar som spelar spratt med mig... :clown

SHIT Grabbar,, han tänker igen,, sist köpte han en Ducce!!!! :D

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
hmmmmmmm ER6 va fan.....

Det är ialla fall en hoj som funkar,, du bara köper en massa sen "meckar" ner det sen står du där med en kabelstam i ena handen och tångräkan i byxan i den andra.... :D (trissar tråd?)

Last edited:

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
Små grupper så du inte gör bort dig för så många på samma gång eller? :D
Du menar som att mula 4 hojar på en säsong o sånt? :arsele
Jag gör aldrig bort mig... :D

Sen att klä ut sin hoj vintertid till skolflicka/sjuksköterska kan du hålla för dig själv... Gräv fram skiten o kör nu med oss... :tummenupp
Nu får du sluta fantisera Du har hållt på så ända sen jag gjorde slut. Skärp dig nu o gå vidare! :tungan

T509

Spondon rider!!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Spondonbygge, vikt: 168kg tankad o klar! GSXR 750 -03
Det är ialla fall en hoj som funkar,, du bara köper en massa sen "meckar" ner det sen står du där med en kabelstam i ena handen och tångräkan i byxan i den andra.... :D (trissar tråd?)

Vänta bara du, den kommer att bli färdigmeckad någon gång, vänta du bara....

Än så länge får jag nöja mig att köra skiten av dig med en 12 år gammal hoj!!!

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
Shit vad kul!!

Ajabajja,,, inte snacka snö,,,

Hänger din gubbe på oxå?

fargo

gammelsmurf
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
gt550
Blir det inte skitväder, d v s regnar perkele, så får jag väl "sprutta igång" gt 550:n och "röka er" lite.
Ska se om jag hinner få på 3-1 expansionskammaren också.
Jag lovar att ha alla skydden på mig, men kan inte garantera att hojen har några bromsar :yoparty :yoparty :yoparty

Robz

Guest
....Sen att klä ut sin hoj vintertid till skolflicka/sjuksköterska kan du hålla för dig själv... Gräv fram skiten o kör nu med oss... :tummenupp

:rofl :rofl :rofl

Jag kan verkligen inte bla, bla, bla, eller att kräva av någon att följa dom. , bla, bla, bla, helt absurt, att tycka att folk borde ha skydd är helt ok....blahabla....b o mer. Tycker verkligen ingen som jag, eller är det bara mina rebelliska tankar som spelar spratt med mig... :clown

Faan Dennis - lägg ned nu va?!
Du lagar fetego' tårta med ajvar, men omdömet kan tränas... Lajters har fattat beslut i detta, och jag tycker det är helrätt!
Har själv plockat folk ur skog, ringt 112 för att rädda och slätat ut för polisen (trots att vi stog direkt bakom min hoj med slicks :rolleyes: ) som alltid är först på plats ... alla hittills (9st totalt under 5 år, direkt framför eller bakom mig i gruppen) har haft riktiga skydd på sig och klarat sig någorlunda.

JAG kommer INTE att köra i någon grupp som innehåller cool-fjantar i Nike dojjor med sketfräcka pös-jeans där kallingar syns (förutom de som har dispens med kapade race-fötter).
Sandlådeliknelsen var ypperlig - jag fotar alltid ut ungar som kastar sand, även ur kommunens lådor.

Som sagt - lägg ned :arsele

Last edited:

Deagol

En vit en vit
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
ZX 10 R NINJA -09
Shit vad kul!!

Kanske va min gröna, skulle ner till folkskam o visa upp det lilla livet så den kan få helförsäkring igen :D

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
Vänta bara du, den kommer att bli färdigmeckad någon gång, vänta du bara....

Än så länge får jag nöja mig att köra skiten av dig med en 12 år gammal hoj!!!

Hrmm,,, Vem körde från vem inatt då? T509 -"Fan va du ligger i kurvorna, jag får slå av"

Jag - "De e bara o köra, släpper lite men de e skoj ju"

T509 -" Ohhh,, shit,, fan va du kan köra,, WOW!!"

:D

2,5 timmars nattkörning till staffanstorp, tillbaka,, stortorget och en runda till i stan... :yoparty

Och vad är det för fel med det då :fatta!

Inte din,, din är en racehoj,,, hans e,,, hmmm, vet inte vad man ska kalla det,, tamt försök till EU moppe? :D

Last edited:
Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...