Jag kör utan
Men du är gudomlig och superbra på att köra så det gör inget,,, Krockar du med mig o de e ditt fel så bjuder jag på det
EDIT: Dina kåpor e beställda och kommer snart
Skall bli kul att testa på att köra i grupp för första gången.
Kommer om vädret är bra nog
Gör inte misstaget att lägga dig för långt fram eller i en snabbare grupp.. Man kan under rundans gång köra om vid stoppen (som blir några stycken) och lägga sig där man är BEKVÄM. Rent för många lägger sig längre fram än de klarar och 7 dikesgas 2005 stod mig upp i halsen,,
Detta gaset är för att avrosta och komma igång, Jag ska ta ett par rec rundor i H-berga för att kolla vägarna, men tänk på att det finns asfaltssläpp på en del ställen och att greppet är överlag dåligt såhär års.
Min grupp kommer hålla bra hastighet utan att pressa.
T509 kommer (om det finns tillräkligt många som dyker upp) hålla en mindre snabb grupp för dom som inte kört grupp tidigare.
Hur bra man än kör så kan man lägga sig om man inte kan vägarna. Ta det lugnt nu allihop!!!
(Vilket moralpinne man e )
Inte omöjligt att man dyker upp
Posöråkare som man är gäller det att vädret är fint. Vill ju inte smutsa ner hojen
Du din tant kör utan visir rästen av året om du inte dyker upp
OBS!! Glöm inte att ALLA ska ha full utrustning med skinnställ, handskar, stövlar och hjälm annars får ni INTE köra med!!
Last edited: