Onsdagskörning Donken Väsby 17:30, 8/9

WilleZL

Aktionsgruppen för TT-lopp på Gotland
Gick med
13 Jan 2005
Ort
Stockholm
Hoj
R6 & RD350
Tackar för en toppen körningn :tummenupp

Den varade dock inte för mig hela kvällen. Tog en dum avstickare igår på vägen hem efter donken och gick omkull och fick spendera natten på st:göran och nu sitter jag här med frakturer på nyckelben & revben och hoj sesongen är över för i år... :(

Det kunde i och för sig gått mycket värre så tur i oturen att det bara var lite ben som fick sig en smäll!

Aj, det var tråkigt att höra! Krya på dig!

Inte omöjligt, de gillar saker som vibrerar/skakar har jag hört. :gnissla



Var inte så rakt fram där du backade av...
Och jag tror nog att herrn får ta och kolla båda sina backspeglar nästa gång, släppte inte mer än 40m och det var kontrollerade 40m... ja, förutom en gång då jag väntade in gänget bakom som verkade hamnat lååååååångt efter. :yoparty

Ja, jisses vad ni lödde på!
 
Last edited:

Christopher

Bombrepa.se
Gick med
11 Dec 2007
Ort
-
Hoj
BRrrraaaaaaap
Tackar för en toppen körningn :tummenupp

Den varade dock inte för mig hela kvällen. Tog en dum avstickare igår på vägen hem efter donken och gick omkull och fick spendera natten på st:göran och nu sitter jag här med frakturer på nyckelben & revben och hoj sesongen är över för i år... :(

Det kunde i och för sig gått mycket värre så tur i oturen att det bara var lite ben som fick sig en smäll!


surt. krya på dig.
 

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Ort
Täby
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
Står sig väderprognosen så slänger jag nog ut en onsdagstråd (15/9) imorgon . Jag vill vara säker på vädret först. Jag har ingen lust att åka i regn.
 

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Ort
Vaxholm
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Jag är beredd att köra onsdagsrundan med bil, iaf avsluta med ett besök på SveaDonk, bilburen, bara för att!
 

R5+1

Guest
Jag är beredd att köra onsdagsrundan med bil, iaf avsluta med ett besök på SveaDonk, bilburen, bara för att!

I så fall vill jag åka med!
Om inte bilen är grön vill säga. Är så trött på alla dessa paparazzis. :tuttar
Ingen idé jag kör själv i alla fall. Kan knappt resa mig från sittande utan att få yrselanfall. :jisses
Hante vari på Donken sen sist juh!! :död
 

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Vasastan
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
I så fall vill jag åka med!
Om inte bilen är grön vill säga. Är så trött på alla dessa paparazzis. :tuttar
Ingen idé jag kör själv i alla fall. Kan knappt resa mig från sittande utan att få yrselanfall. :jisses
Hante vari på Donken sen sist juh!! :död

Ni bör nog dejta lite diskret va, iallafall i början.

Sen ett varningens ord: Den där killen har massa brudar, du kommer bara bli en i mängden.
 

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Ort
Vaxholm
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Ni bör nog dejta lite diskret va, iallafall i början.

Sen ett varningens ord: Den där killen har massa brudar, du kommer bara bli en i mängden.

Hurruduva, nuv får duv inte avslöja mäj fur mucket va! Jag är för f*n så mycket singel det bara går att bli..fnys!

I så fall vill jag åka med!
Om inte bilen är grön vill säga. Är så trött på alla dessa paparazzis. :tuttar
Ingen idé jag kör själv i alla fall. Kan knappt resa mig från sittande utan att få yrselanfall. :jisses
Hante vari på Donken sen sist juh!! :död

Bilen är självklart RÖD och vi pratar Audi. Det är bara hojar som kan vara gröna med något allvar bakom!


[YOUTUBE-ID]26Hb0OTdWeg&feature=related[/YOUTUBE-ID]

:D
 
Last edited:

R5+1

Guest
Sen ett varningens ord: Den där killen har massa brudar, du kommer bara bli en i mängden.
Skrev hon med bitter underton! :D Jag måste fan köra norrut mycket oftare, har ju missat massor senaste tiden! :näsblod

Bilen är självklart RÖD och vi pratar Audi. Det är bara hojar som kan vara gröna med något allvar bakom!
Men hallå!! Jag råkar veta att Rallytossa också (?) har en röd Audi... Vad är i görningen här?? :7peta :krama

Har som sagt varit borta för länge... Donken onsdag sa jag! :yoparty
 

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Ort
Täby
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
Jag är beredd att köra onsdagsrundan med bil, iaf avsluta med ett besök på SveaDonk, bilburen, bara för att!

Det vore något. 40 bilar. Ska vi fortsätta så i vinter? Om du stoppar in alla brudarna så har du en raggarbil nilax
 

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Ort
Vaxholm
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Ok! Ska bara pysa iväg och tjacka ett par fuzzy dizes och en "76" boll. Kan diskoturkarna köra omkring med Bmw så kan väl jag gaaasa omkring med en A6:a!:yoparty
 

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Ort
Täby
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
Ok! Ska bara pysa iväg och tjacka ett par fuzzy dizes och en "76" boll. Kan diskoturkarna köra omkring med Bmw så kan väl jag gaaasa omkring med en A6:a!:yoparty

Jag hade tänkt mig något mera K-märkt, typ en Orange Volvo 142 - 73 med grön Wunderbaum, elektrisk julgran, rävsvans i antennen, och mycket riktigt de tidlösa tärningarna. Dessutom sätesöverdrag i krossad plysch i baksätet, som suger upp eventuellt utspillda vätskor från kvällens aktiviteter.
 

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Ort
Vaxholm
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Jag hade tänkt mig något mera K-märkt, typ en Orange Volvo 142 - 73 med grön Wunderbaum, elektrisk julgran, rävsvans i antennen, och mycket riktigt de tidlösa tärningarna. Dessutom sätesöverdrag i krossad plysch i baksätet, som suger upp eventuellt utspillda vätskor från kvällens aktiviteter.

Ska genast börja skumma Blocket efter ett lämpligt objek! En Amazon eller Ford 17m med v6:a skulle kunna funka också. Eller en Opel Admiral/Diplomat vore ännu kooolare...:D

http://www.blocket.se/jonkoping/Opel_Admiral__65_29523693.htm?ca=11&w=3
 

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Ort
Täby
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
en Opel Admiral/Diplomat vore ännu kooolare...:D

Ooooohhh.... Nu snackar vi kultur!!! En Opel Admiral med slagsida, rollerlackad i lila. Helsoffa i fram och rattväxel(automat) så att så att man kan ha tre packade polare i fram när man kör. Sedan tejpar man fast två pripps blå ölburkar på taket och skriver POTATISGRIS på sidan. :Bugar

Fan nilax vi har nått gemensamt
 
Last edited:

lassinantti

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2010
Ort
stockholm
Hoj
cbr 1000rr
hej, alldeles nu här, åkte med en stund sist ni åkte , mötte er på vägen. riktigt roligt, blir det någon mer onsdags körning ? mvh niclas
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top