Onsdagskörning Donken Väsby 17:30, 8/9

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki TL1000R
Kul körning! Tycker inte det blev så farligt kallt ändå, vi hinner nog en till onsdag.

nilax blev ju som sagt omkörd av en taxi strax efter starten i Väsby. Ibland undrar man ju om karln verkligen ska ha 1200cc..:gnissla
 

Christopher

Bombrepa.se
Gick med
11 Dec 2007
Ort
-
Hoj
BRrrraaaaaaap
Hehe, det var faktiskt en och annan som fick se ryggen på tröjan idag. :) Christopher, vill du säga några ord? :hihi

Det gick så jäfla fort så att jag inte ens han uppfatta vad det stog på ryggen ju.
Måste tippsa trafikpolisen om den nya klubben 'outlaw delux' potatoes mc släng er i väggen.
 

COLOSSUS

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2006
Ort
Täby
Hoj
Suzuki GSXR 1000 L12
Tack Ragge och alla andra för en mycket trevlig repa ikväll ...


Colossus
 

Larzon

Ny medlem
Gick med
12 Sep 2003
Ort
Stockholm
Hoj
RD 500,2st RD350,SV 650,RG 500 motor+RS 250,Aprilia RSV 1000 Factory
Fina flickor rullar inte joints..
Och oskulder rullar dom mot insidan av låret...?..ler
 

molzzon

Medlem
Gick med
13 Aug 2009
Ort
Stockholm
Hoj
s1000rr -11
Tackar för en toppen körningn :tummenupp

Den varade dock inte för mig hela kvällen. Tog en dum avstickare igår på vägen hem efter donken och gick omkull och fick spendera natten på st:göran och nu sitter jag här med frakturer på nyckelben & revben och hoj sesongen är över för i år... :(

Det kunde i och för sig gått mycket värre så tur i oturen att det bara var lite ben som fick sig en smäll!
 

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Ort
Täby
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
Tackar för en toppen körningn :tummenupp

Den varade dock inte för mig hela kvällen. Tog en dum avstickare igår på vägen hem efter donken och gick omkull och fick spendera natten på st:göran och nu sitter jag här med frakturer på nyckelben & revben och hoj sesongen är över för i år... :(

Det kunde i och för sig gått mycket värre så tur i oturen att det bara var lite ben som fick sig en smäll!

Va trist. Hoppas du inte har för ont. Jag vet att knäckta revben kan vara rätt jobbigt. :kryckor Krya på dig.

Att du i det här läget tackar för en toppenkörning är faktiskt rätt imponerande.
 

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Ort
Täby
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
Skyll på det... jag tror på (som igår) gammal och långsam. :fakta

Gasa rakt fram kan vilket barn som helst. :) Det är när vägen svänger vi skiljer pojkarna från männen, Jag antar att du har fel på framlyset eftersom det blev så svagt i mina backspeglar på de kurviga vägarna.:tungan
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
någon ifrån outlaw delux kanske provsatt hojen när jag vände ryggen till :mad:

Inte omöjligt, de gillar saker som vibrerar/skakar har jag hört. :gnissla

Gasa rakt fram kan vilket barn som helst. :) Det är när vägen svänger vi skiljer pojkarna från männen, Jag antar att du har fel på framlyset eftersom det blev så svagt i mina backspeglar på de kurviga vägarna.:tungan

Var inte så rakt fram där du backade av...
Och jag tror nog att herrn får ta och kolla båda sina backspeglar nästa gång, släppte inte mer än 40m och det var kontrollerade 40m... ja, förutom en gång då jag väntade in gänget bakom som verkade hamnat lååååååångt efter. :yoparty
 
Last edited:

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Ort
Täby
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
Inte omöjligt, de gillar saker som vibrerar/skakar har jag hört. :gnissla


Var inte så rakt fram där du backade av...
Och jag tror nog att herrn får ta och kolla båda sina backspeglar nästa gång, släppte inte mer än 40m och det var kontrollerade 40m... ja, förutom en gång då jag väntade in gänget bakom som verkade hamnat lååååååångt efter. :yoparty

:lol

Unge man, det enda man kan säga om dessa 40m var att i bland var de rätt långa meter. :) När de blev för långa backade jag mycket riktigt av, precis som en gruppledare skall göra. Det är Inte mycket till gruppledare som steker hela gruppen. Viss tempoanpassning måste man faktiskt bedriva.:fakta

Sedan körde du mycket riktigt om míg på rakan innan Angarn. På 50- sträckan genom Angarn, förbi hästgårdarna, där backade jag av, till skillnad från en viss ungtupp.:) Men det var ju snart inhämtat ner mot Rosenkälla när vägarna tillät fri fart igen. :fakta:)

Motorvägen, det är en annan historia. Den blågula folksnapparen brukar vara bosatt söder om Arninge. Ibland är han till och med ute och flyger. Man måste ta hänsyn till fågellivet på motorvägarna.:)

Nej, min herre är tre säsonger och 40 hk kort för att kunna tala om riktig stekning inom Skitsnack-MC :mattias:)
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top