Unge man, det enda man kan säga om dessa 40m var att i bland var de rätt långa meter. När de blev för långa backade jag mycket riktigt av, precis som en gruppledare skall göra. Det är Inte mycket till gruppledare som steker hela gruppen. Viss tempoanpassning måste man faktiskt bedriva.
Sedan körde du mycket riktigt om míg på rakan innan Angarn. På 50- sträckan genom Angarn, förbi hästgårdarna, där backade jag av, till skillnad från en viss ungtupp. Men det var ju snart inhämtat ner mot Rosenkälla när vägarna tillät fri fart igen.
Motorvägen, det är en annan historia. Den blågula folksnapparen brukar vara bosatt söder om Arninge. Ibland är han till och med ute och flyger. Man måste ta hänsyn till fågellivet på motorvägarna.
Nej, min herre är tre säsonger och 40 hk kort för att kunna tala om riktig stekning inom Skitsnack-MC
Gamle man måste nog se över minnet och börja träna... hört att Sudoku skall vara bra för det.
Schtekningen skedde precis efter korsningen till Sjöberg, alltså en bit efter Angarn och det var bara 70-sträckor kvar till Rosenkälla.
Och jag hävdar bestämt att under gruppkörningen från Gottröra (alltså då när jag hade positionen bakom dig) så blev luckan inte nämnvärt stor förutom när gamle man ville visa var skåpet skulle stå och gasade massa till Karby varpå jag tog på mig ansvaret att axla gruppledarrollen så att de bakom inte trodde de blivit övergivna.